دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۴ سلبریتی که همسر خارجی را به ایرانی ترجیح دادند + عکس
6
با سلبریتی‌های ایرانی که همسر خارجی برگزیدند، آشنا شوید.

مجله دلگرم : با 4 سلبریتی‌ ایرانی که همسر خارجی برگزیدند، آشنا شوید.

1- کریم انصاری فرد و همسر یونانی

کریم انصاری فرد و صوفیا همسر یونانی اش تقریبا دو سال قبل با هم آشنا شدند. کریم پیشنهاد خود را به صوفیا در سفری که به اتریش داشتند و در حضور پدر و مادر او مطرح کرد و البته که با جواب مثبت صوفیا و خانواده اش مواجه شد. آن‌ها اکنون در خانه‌ای در جنوب آتن در گلیفادا که متعلق به کریم انصاری فرد است زندگی می‌کنند.

www.delgarm.com

2- احمد نجفی و همسر روسی

احمد نجفی بانویی دورگه اوکراینی ـ. روسی را به همسری انتخاب کرده ، نام این بانو دریاست . فرزندان این خانواده همگی چهره و قد و قامتی شبیه به مردمان نژاد روس دارند. این بازیگر درباره ماجرای ازدواجش می‌گوید: ما از ابتدا به فکر ازدواج نبودیم؛ یعنی ازدواج در برنامه‌مان نبود. در ابتدا همکار بودیم و بعد از مدتی من به دریا زنگ زدم تا برای یک گروه دیگر او را دعوت به کار کنم. خلاصه تماس‌های تلفنی یک سال ادامه داشت و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

www.delgarm.com

3- یوسف تیموری و همسر تایلندی

یوسف تیموری یک همسر تایلندی دارد . او سال‌ها قبل با این ازدواج کرده است. این بازیگر درباره علت انتخاب همسر خارجی اینگونه گفته است: برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف‌های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی‌کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

www.delgarm.com

4- ساعد سهیلی و همسر فرانسوی

همسر ساعد سهیلی یک خانم فرانسوی به نام گلوریا هاردی است . آنها در شهریورماه ۹۳ با هم ازدواج کردند، اما با بازی گلوریا هاردی در سریال کیمیا ماجرای این ازدواج را علنی کرد. ساعد سهیلی پسر سعید سهیلی کارگردان معروف سینما است.

www.delgarm.com



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits