دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بالاخره مجوز کنسرتهای خیابانی صادر شد
0
بالاخره وزارت ارشاد مجوز کنسرتهای خیابانی را صادر کرد. متولی امر شورای شهر تهران و سرکار خانم الهام فخاری عضو شورای شهر تهران است.

بالاخره وزارت ارشاد مجوز کنسرتهای خیابانی را صادر کرد. متولی امر، شورای شهر تهران و سرکار خانم الهام فخاری عضو شورای شهر تهران است.

مجله دلگرم- خانم الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران در پاسخ به گزارشگر روزنامه آرمان که پرسید، چندی است که بحث برگزاری کنسرت‌های خیابانی رایگان از سوی برخی هنرمندان کشور مطرح شده است. شما به‌عنوان عضو کمیسیون فرهنگی شورا، برگزاری چنین برنامه‌هایی را تا چه حد عملی می‌دانید؟ گفت

در این رابطه با وزیر ارشاد گفت‌وگوهایی داشتیم و مجوزهای لازم را از وزارت ارشاد به عنوان متولی امر دریافت کرده‌ایم. از سویی باید مجوزهای انتظامی هم اخذ شود که در اینجا شورا نقش تسهیلگر و هماهنگ کننده را ایفا خواهد کرد.

هنرمندانی هم اعلام آمادگی کرده‌اند که در فضاهایی مشخص به اجرای رایگان برنامه بپردازند یا حداقل قسمتی از درآمد خود را نادیده بگیرند. بخش بعدی هنرمندان خیابانی و کمتر شناخته شده و جوانی هستند که می‌توانند در فضاهای مشخص به اجرای برنامه کوتاه و نه کنسرت، بپردازند. این هم در کمیته هنری کمیسیون مطرح شده و پیگیر اجرای آن هستیم. البته این امور بین بخشی است و سایر نهادها هم باید با شورا و شهرداری همکاری لازم را به‌عمل آورند.

گفتنی است همایون شجریان اولین هنرمندی است که درخواست کنسرت خیابانی داده است و آن را از آرزوهای خود مطرح کرده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits