دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محسن چاوشی تهدیدش را عملی کرد!!
1
خواننده مطرح پاپ کلیپی از آلبوم «ابراهیم» را منتشر کرد

به گزارش دلگرم- محسن چاوشی که در اینستاگرامش به هوادارانش وعده داده بود در صورت صادر نشدن مجوز آلبوم جدیدش با عنوان «ابراهیم» از سوی دفتر موسیقی آن را منتشر خواهد کرد در ساعات پایانی شنبه ۲۰مرداد کلیپی از این آلبوم را به اشتراک گذاشت که بیشتر شبیه تبلیغی پیش از انتشار آلبوم است.

مهدی درستی: محسن چاوشی که همواره یکی از تاثیرگذارترین نام‌ها در موسیقی پاپ ایران به شمار می‌آید و در سال‌های اخیر با خواندن قطعاتی برای سریال «شهرزاد» در ذهن طرفداران ماندگارتر از گذشته شده است، این روزها نامش بیشتر از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها افتاده و ماجرای انتشار غیرمجاز آلبوم جدیدش داغ‌ترین خبر بازار موسیقی ایران است.

چاوشی همواره در طول فعالیت خود با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرده و این بار هم تازه‌ترین اثرش با عنوان «ابراهیم» جنجال زیادی به پا کرده است. اثری که طولانی شدن پروسه دریافت مجوز آن چاوشی را به فکر انتشار غیرمجاز آن انداخت.

محسن چاوشی در ساعات پایانی روز شنبه ۲۰ مرداد کلیپی از قطعات آلبوم «ابراهیم» را در اینستاگرام و کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد و در توضیح آن به نوشتن هشتگ ابراهیم بسنده کرد. در ادامه مروری بر مسیر پرافت و خیزی که آلبوم جدید این خواننده پاپ طی کرد صورت می‌گیرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits