دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
- خانوم - ؛ فیلمی برای خانواده‌ها - تینا پاکروان «خانوم» را فیلمی برای خانواده‌ها و د-خانوم-فیلمی-خانواده
تینا پاکروان «خانوم» را فیلمی برای خانواده‌ها و در تقدیر از جایگاه زنان معرفی کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «خانوم» در آستانه اکران عمومی این فیلم در گفت‌و‌گو با ایسنا، بیان کرد: «خانوم» فیلمی درباره نقش زنان در تحکیم خانواده است و با وجود شرایط فعلی جامعه و آمار رو به افزایش طلاق، این فیلم نقش مهمی را در شکل‌گیری وحدت و استحکام روابط خانوادگی می‌تواند ایفا کند.

پاکروان «خانوم» را فیلمی جذاب برای زن‌ها دانست و گفت: در این فیلم برای جایگاه خانم‌ها ارزش قائل شده‌ایم و «خانوم» را در تقدیر از جایگاه زنان می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه با تماشای این فیلم مردان هم می‌توانند زن‌ها را بهتر درک کنند، تأکید کرد که «خانوم» فیلمی برای خانواده‌ها است.

پاکروان درباره سینماهای این فیلم هم گفت: در تهران تعدادی از سینماها از جمله مرکزی، بهمن، ماندانا و تمام پردیس‌های سینمایی به همراه سینما آزادی که سرگروه است، «خانوم» را نمایش می‌دهند. همچنین در شهرهای مشهد، شیراز، همدان، قزوین، تبریز، ارومیه و اهواز هم این فیلم اکران می‌شود.

او با بیان اینکه تیزرهای تلویزیونی این فیلم از امروز با پخش در شبکه نمایش آغاز می‌شود و در دیگر شبکه‌های تلویزیونی هم ادامه خواهد داشت، گفت: به دنبال این هستیم تا امکان استفاده از بیلبوردهای شهری را هم بدست آوریم، اما از آنجا که هزینه این نوع تبلیغات بسیار زیاد است نمی‌دانم چقدر موفق خواهیم شد.

اکران «خانوم» به عنوان نخستین فیلم بلند تینا پاکروان که به بخش مسابقه نگاه نو سی و دومین جشنواره فجر هم راه یافته بود،‌ از چهارشنبه،‌26 شهریورماه در سیماهای کشور آغاز می‌شود.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته‌آ پناهی‌ها، فهیمه رحیم‌نیا، نقی سیف‌جمالی، حمیرا اعظمی. سوگل خالقی. مجتبی طهماسبی. رضا عزیزی و بهزاد فراهانی به ایفای نقش می‌پردازند.

«خانوم» روایت سه زن از سه قشر از جامعه امروز ایران است که در زندگی مشترک با همسرشان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند اما...

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits