دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
شهر موشها ۲ روی پرده رفت - اولین اکران این فیلم ساخته مرضیه برومند با افتتاح-موشها-پرده
اولین اکران این فیلم ساخته مرضیه برومند با افتتاح مجتمع سینمایی "کوروش" پیش از ظهر امروز،۲۷ مرداد انجام گرفت.

مرضیه برومند قبل از اکران فیلم گفت: من تلاش کردم فیلم خوبی بسازم؛ امیدوارم مورد پسند کودکان قرار گیرد.

فیلم سینمایی "شهر موشها 2" قبل اکران رسمی خود (چهارشنبه، 29 مرداد) پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه و همچنین حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در مجتمع سینمایی کوروش روی پرده رفت.

منیژه حکمت از تهیه‌کنندگان "شهر موشها2"، گفت: اینجا جمع شدیم که از بزرگترین پروژه سینمایی کودک رونمایی کنیم. در این فیلم همه پتانسیل‌ها برای کودکان لحاظ شده و در طول فیلم نزدیک به 1000 نفر صاحب شغل دائم و موقت شده بودند. در طول زمان اکران در کشور نهم حدود 1000 نفر دخیل هستند.

او گفت: این پروژه با حمایت بخش خصوصی و حمایت آقای جعفری جلوه ساخته شد. این فیلم مناسبات اقتصادی در عرصه تهیه کنندگی سینما را تغییر داده و امیدواریم که تهیه کنندگان با جسارت بیشتر در راه تولید این فیلمها قدم بردارند.

حکمت همچنین گفت: تلاش کردیم در این فیلم کف استاندارد برای کودکان را از نظر تکنیکی و هنری ارتقاء دهیم که موفق شدیم. سینما یک خانواده است و خوشحالیم که "شهر موشها 2" یک خانواده را بزرگتر، صمیمی‌تر و نزدیک تر کرد.

مرضیه بررومند، کارگردان نیز در سخنان کوتاهی گفت: در این پروژه، همه تلاشم را برای ساخت یک کار خوب انجام دادم و امیدوارم مورد پسند قرار گیرد.

گفتنی است پیش از اکران فیلم سینمایی "شهر موشها 2" نیز که با صرف صبحانه همراه بود، به برگزیدگان مسابقه ترتیب داده شده برای فیلم، جوایزی اهدا شد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits