دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مشکل مجوز تبلیغات شهری کنسرت موسیقی پاپ در فاروج برطرف شد
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مشکل مجوز تبلیغات شهری کنسرت موسیقی پاپ در فاروج برطرف شد - ˈمسعود بهشتیˈ چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظ-مشکل-مجوز-تبلیغات-شهری-کنسرت-موسیقی
مشکل مجوز تبلیغات شهری کنسرت موسیقی پاپ در فاروج برطرف شد

ˈمسعود بهشتیˈ چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با نهایی شدن موافقت نامه دریافتی از سوی شرکت برگزار کننده و ارایه مجوزهای لازم برای سالن محل برگزاری کنسرت، تبلیغات شهری این برنامه در شهر فاروج بلامانع اعلام شده است.

بر اساس بیلبوردهای نصب شده در معابر و میادین بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، این کنسرت قرار است پنجشنبه این هفته در شهر فاروج برگزار شود.

بهشتی روز گذشته با اشاره به صدور مجوز این کنسرت در تهران و موافقت اولیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اجرای آن، گفته بود که مجوزی برای تبلیغات شهری این کنسرت در فاروج، محل برگزاری این برنامه، ارایه نشده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج امروز گفت: شرکت مجری برنامه قراردادهای مربوط به تعیین محل اجرا، تامین امنیت، تعامل در نحوه فروش بلیت و... را نهایی کرده و اکنون امکان تبلیغات شهری را یافته است.

بهشتی، این کنسرت موسیقی را در نوع خود یک اتفاق بزرگ فرهنگی و هنری برای شهرستان فاروج دانست و از همکاری و مساعدت شورای تامین و دستگاه های اجرایی این شهرستان برای برگزاری آن قدردانی کرد.

کنسرت موسیقی این خواننده پاپ اسفند سال گذشته نیز مجوز اجرا گرفته بود اما شرکت برگزار کننده در آن تاریخ از برگزاری کنسرت انصراف داد.

شهرستان 52 هزار نفری فاروج در 90 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد. ک/3

7187/626




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits