دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طرفداران سیروان خسروی کولاک کردند!
14
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طرفداران سیروان خسروی در عرض چند روز به طور کامل بلیط کنسرت سیروان خسروی را خریداری کردند

طرفداران سیروان خسروی

طرفداران سیروان خسروی

موسیقی ما - آرتین ولی الهی:

همه ی بلیت های کنسرت 27 مرداد سیروان خسروی در برج میلاد، در حدود چند ساعت به فروش رسید. این اتفاق را باید یک رکوردشکنی جالب در موسیقی پاپ کشور دانست که پیش از این مشابه آن رخ نداده است.

سیروان خسروی در گفت و گو با خبرنگار «موسیقی ما» ضمن ابراز خرسندی از چنین اتفاقی اظهار داشت:

«برای من هم فروش بلیت ها در سه-چهار ساعت، عجیب بود! چنین اتفاقی سابقه نداشته و نمی دانم چطور باید از لطف هواداران عزیزم سپاسگزاری کنم. واقعاً من را غافلگیر کردند. همه ی تلاشم را برای جبران محبت های هوادارانم به کار خواهم گرفت».

طرفداران سیروان خسروی

محمد حاتم پور نیز در خصوص این اتفاق به خبرنگار ما گفت: «همانطور که چند روز پیش در گفت و گو با موسیقی ما بیان کردم، به دلیل تداخل با کنسرت رشت، قصد نداشتیم برای 27 مرداد بلیت فروشی کنیم.

اما به خاطر پیگیری های هواداران سیروان، با تهیه کننده ی کنسرت رشت و سازمان های مربوطه مذاکره کرده و هماهنگی های لازم را انجام دادیم و توانستیم مجوزهای 27 مرداد ماه را اخذ کنیم. بلیت فروشی تقریباً ساعت 2 بعد از ظهر آغاز شد و ساعت 5 بعد از ظهر بلیت ها تمام شد. از این رو، منتظریم تا مجوزهای نهایی کنسرت 2شهریور نیز اخذ شود تا بلیت فروشی آن را آغاز کنیم».

طرفداران سیروان خسروی

گفتنی است این کنسرت تفاوت‌هایی با سایر کنسرتهای سیروان از جمله در دکور و... خواهد داشت که برای غافلگیری هواداران سیروان، فعلاً جزئیات آن اعلام نخواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (14 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits