دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خوشبختی در بدن سالم!
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خوشبختی در بدن سالم و چگونگی سالم بودن و کسب سلامتی و انجام ورزش برای به دست آوردن سلامتی و نکات پزشکی برای سالم بودن

خوشبختی در بدن سالم

خوشبختی در بدن سالم


اگر می خواهید سالم باشید و زندگی زیبا و شادی داشته بشاید این موارد را رعایت کنید

از رفتارهای پر خطر پرهیز کنید .برای سلامتی خود وقت بگذارید و از متخصصین بهره مند شوید پیشگیری بهتر از درمان است.
روابط جنسی سالم ،پرهیز از سیگار و مواد الکلی و اعتیاد شما را سالم گه می دارد

خوشبختی در بدن سالم

اب بیشتری بنوشید روزانه حداقلی یک لیتر اب بنوشید تا سلامتی شما تضمین گردد سوخت و ساز بدن به آب احتیاج دارد .غذا را هضم می کند. آب برای دفع مواد زائد از بدن شما ضروری است. بدون دریافت آب کافی، مواد زائد و دفعی در روده های شما جمع شده و باعث افزایش وزن می شوند.

خوشبختی در بدن سالم

متابولیسم بدن را افزایش می دهد، در نتیجه کالری بیشتری می سوزانید. در عین حال خود آب، کالری ندارد، لذا باعث کاهش وزن می شود. هنگامی که بدن، آب کافی دریافت نکند، سلول های چربی، سفت می شوند و به راحتی نمی سوزند. در نتیجه کاهش وزن سخت تر خواهد شد.

خوشبختی در بدن سالم

وزن بدن را کم می کند. هر چقدر کمتر آب بنوشید، بدن آب بیشتری در خودش نگه می دارد مثل شتر. شتر به دلیل اینکه در بیابان ها و آب و هوای گرم زندگی می کند، نمی تواند به مقدار کافی آب بنوشد، لذا همیشه در بدن خودش آب زیادی نگه می دارد.

خوشبختی در بدن سالم

وزن بدن بر اساس میزان آبی که می نوشید، تنظیم می شود. لذا هر چقدر آب بیشتری بنوشید، وزن بدن کمتر خواهد شد.
خوب غذا بخورید .از تمام گروههای غذایی استفاده کنید و هیچ یک را حذف نکنید .چربی ها و مواد ضروری مانند روغن ماهی برای سلامتی شما مفید است پس گمان نکنید که همه چربی ها ضرر دارند .

خوشبختی در بدن سالم

برای سلامتی مطالعه کنید .اعصاب خود را تقویت کنید تا دچار بیماری های اعصاب و روان نشوید .شادی به سلامتی شما کمک می کند پس همیشه شاد و امید وار باشید .

خوشبختی در بدن سالم

خواب خود را تنظیم کنید .اگر می خواهید به جنگ با استرس بروید خواب مناسبی داشته باشید خواب از التهاب و استرس جلوگیری کرده و سبب تقویت اعصاب شماست .زیاد خوابیدن خوب نیست اما خواب کم هم سبب بروز بیماری است .
سلامت روح و جسم به هم مربوطند پس تعادل عاطفی را در زندگی رعایت کنید تا از بسیاری از بیماری های وحی و افسردگی دور باشید .

خوشبختی در بدن سالم

هر روز ورزش کنید و اگر ممکن نیست هفته ای یک و یا دوبارچرا که بدن شما احتیاج به سوخت و ساز و تحرک دارد .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits