دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طوری رفتار کنید تا خانواده همسرتان دوست تان داشته باشند
5
زمان مطالعه: 5 دقیقه
طوری رفتار کنید تا خانواده همسرتان دوست تان داشته باشند


چگونه رفتار کنید که خانواده همسرتان دوست تان داشته باشند

چگونه رفتار کنید که خانواده همسرتان دوست تان داشته باشند

شاید یک زندگی شاد با شوهر یا همسر خود داشته باشید، و همه چیز به جز رابطه با خانواده ی همسرتان ایده آل است. این همان داستان قدیمی است که ممکن است خانواده ی همسرتان دوست تان نداشته باشند. البته ممکن است که شما هم همین طور باشید. شاید آنها فکر می کند شما به اندازه کافی خوب نیستید یا تناسب اندام ندارید. ممکن است تصادفاً اشتباهی مرتکب شده باشید و آن ها هنوز فراموش نکرده باشند. در این چگونه برای اینکه رابطه ی بهتری با خانواده ی همسرتان داشته باشید، چند نکته آورده شده است.


با همسرتان در مورد این مسئله بحث کنید. مطمئناً شوهرتان شناخت بهتری نسبت به خانواده اش دارد. باید تلاش کنید که بفهمید که دیگران چه کارهایی انجام می دهند که آن ها دوست ندارند. بنابراین متوجه می شوید که وقتی در جمع آن ها هستید چگونه باید رفتار کنید. به عنوان مثال شاید خانواده ی همسرتان کسی را که خیلی به ظاهرش توجه کند و سعی کند زیبا باشد را دوست نداشته باشند.

با احترام با آن ها برخورد کنید مگر در مواردی که کار وحشتناکی انجام داده باشند؛ مثلاً به همسرتان بی احترامی کرده باشند یا چیزی شبیه به این. احترام به آن ها به نفع خودتان هم هست و موجب می شود که آن ها هم به شما احترام بگذارند و بیشتر تمایل داشته باشند که به شما کمک کنند.

مؤدبانه رفتار کنید. اگر شما یک رویکرد و نگرش خاص را که آن ها دوست ندارند را در پیش بگیرید، مطمئناً این کار شما برای آن ها خوشایند نخواهد بود. اما اگر مؤدبانه رفتار کنید و در برخورد با آن ها، خواهش و همچنین تشکر کنید آن ها بیشتر دوست دارند که با شما ملاقات داشته باشند و شما را به عنوان یک دوست خوب و خوش برخورد و مهربان می شناسند.

لبخند بزنید و طوری رفتار کنید که به آن ها نشان دهید که از دیدنشان خوشحال شده اید. هر چه قدر رفتارتان دوستانه تر باشد، مطمئناً آن ها از دیدن شما بیشتر خوشحال خواهند شد.

هدایایی که دوست دارند برای آن ها بخرید. هدیه دادن بهترین راه برای نشان دادن این است که شما چقدر یک نفر را دوست دارید. ببینید که چه چیزهایی را می پسندند و همان ها را به آن ها هدیه دهید. تاریخ تولدهایشان را فراموش نکنید!

با آن ها صحبت کنید. می توانید در مورد موضوعات مختلفی حرف بزنید اما بهتر است در مورد آن موضوعاتی صحبت کنید که در موردشان با هم، هم عقیده هستید. این کار باعث می شود که فضای بین تان بهتر شود و شما متوجه شوید که چند نفر مثل شما فکر می کنند. سعی کنید که بر سر یک موضوع با آنها مشاجره و بحث نکنید چون فقط باعث اوقات تلخی و ناراحتی می شود.

در جمع آن ها راحت باشید. اگر در جمع خانواده ی همسرتان ناراحت و عصبی باشید، مطمئناً آن ها هم همین طور برخورد خواهند کرد. اگر این طور باشید و از آن ها فاصله بگیرید، مطمئناً از شما می رنجند و فکر می کنند که شما از آن ها خوشتان نمی آید.

چگونه رفتار کنید که خانواده همسرتان دوست تان داشته باشند


نکات و هشدارها
اگر خانواده ی همسرتان ببینند که شما سعی می کنید همسرتان را خوشحال کنید، مطمئناً خوشحال خواهند شد و به این موضوع با دید مثبت نگاه می کنند. بنابراین در جمع آن ها با همسرتان برخورد خوبی داشته باشید!


از همسرتان بپرسید که چگونه می توانید رابطه ی بهتری با پدر و مادرش داشته باشید.


فراموش نکنید که ممکن است آنها هم مانند خودتان، با شما احساس راحتی نداشته باشند. اما ممکن است آنها مایل باشند که شما آنها را دوشت داشته باشید اما نمی دانند چطور این کار را انجام دهند. در چنینی موقعیتی خودتان باشید و کمی آرام باشید و آنها را هم تشویق کنید که خودشان باشند و راحت رفتار کنند. فراموش نکنید که شوهرتان هم در همین خانه زندگی کرده و بزرگ شده است. بنابراین حتماً می توانید راهی پیدا کنید که رابطه ی بهتری با آنها داشته باشید.


سعی کنید که کارهای مورد علاقه ی آنها را هم انجام دهید. مثلاً نوشیدنی مورد علاقه ی انها را درست کنید و با هم بخورید. این کار حتماً برای آنها خوشایند خواهد بود.


بهتر است که آرامش تان را حفظ کنید. آنها یک بخش بزرگ از زندگی تان نیستند که بخواهید از زندگی تان حذف شان کنید. اگر واقعاً با شما بد هستند سعی کنید از آنها بپرسید که باید چه کاری انجام دهید تا آنها دوست تان داشته باشند.


اگر متوجه شدید که خانواده ی همسرتان شما را دوست ندارند (به طور مثال صراحتاً این موضوع را به شما گفتند)، دیگر نباید از آن ها بپرسید که چه کاری انجام دهید تا دوست تان داشته باشند. شاید واقعاً این طور که می گویند نباشد و کمی دوست تان داشته باشند اما نمی دانند چطور آن را نشان دهند.
گاهی اوقات شاید نتوانید احترام و محبت آن ها را جلب کنید و به احتمال زیاد قادر نخواهید بود که تغییرشان دهید. بنابراین شاید مجبور شوید که کمی از آن ها فاصله بگیرید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits