دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
 روشهای دروغین ترمیم پرده بکارت
64
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترمیم پرده بکارت با لیزر - اگه پرده بکارت با لیزر ترمیم شود آیا قابل تشخیص است؟ روشهای دروغین ترمیم پرده بکارت . با دلگرم همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

روش های دروغین ترمیم پرده بکارت

پرده بکارت مصنوعی

ای نروزها شاهد شاهکار جدیدی از کشور چین هستیم بنام کپسول پرده بکارت مصنوعی که در واقع یک ورق پلاستیکی یا کپسول قرمز رنگی که حاوی مواد رنگی شبیه به جوهر خودکار قرمز است و در داخل واژن تعبیه شده و در اولین ارتباط کپسول پاره میشود و چیزی شبیه خونریزی رخ میدهد.حال سوال اینست که باقیمانده کپسول یا ورقه پلاستیکی بعد نزدیکی ایا مشخص نمیشود و واقعا چه جوابی باید در پرسش به این سوال داد. بجای استفاده از این محصولات مصنوعی بهتر است صداقت داشته باشید و با شریک زندگیتان مساله شخصی خود را مطرح کنید.

روش لیزر در ترمیم بکارت

تکنولوژی لیزر در شاخه پزشکی فقط در جراحی شبكیه‌ چشم وباز كردن‌ رگ ‌های‌ صدمه‌ دیده‌قلب و درمان‌ بسیاری‌ از مشكلات‌ پوستی‌، ازبین بردن موهای زاید میباشد.(ان هم نه صد درصد)

در زمینه جراحی پرده بکارت همانطور که حتی در سایتهای خارجی مانند YouTube میبینید ترمیم پرده بکارت لزوما با جراحی و بخیه صورت گرفته است.یعنی غشاهای باقیمانده توسط بخیه پلاستیک به هم جوش میخورند. گاهی برای ازبین بردن جای عمل در پرده بکارت میتوان با لیزر محل بخیه ها را کمرنگ کرد که با مرور زمان ازبین میرود.

ترمیم پرده بکارت با روش تغذیه درمانی

در این روش به دختران بی نوا مدتی داروهای اسهال اور داده میشود وبعد رژيم اجیل و میوه که با این روش بکارت شما اصلاح میشود و دراخر پول گزافی از جیب دختران فریب خورده می رود ولی هرگز بازسازی در بکارت انها رخ نمیدهد .

تمامی پزشکان دنیا وقانون گراها به این مسئله واقفند که نباید دختری که مورد حمله تجاوز و تعرض جنسی قرارگرفته بقیه عمر خود را رنج ببرد و در کنج تنهایی سپری شود. در قانون شرع اسلام عزیزمان نیز ازین مسیله مستسنی نبوده و به دخترانی که مورد تجاوز قرارگرفته اند اجازه ترمیم بکارتشان داده شده تا زندگی دوباره ای به انها ببخشند و از انزوا و تنهایی برهند.

 هایمنوپلاستی(ترمیم پرده بکارت)به چه صورتی انجام میشود؟

عمل هایمنوپلاستی یا ترمیم پرده بکارت

۱- عمل هایمنوپلاستی کوتاه مدت بوده و به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی یا آرام بخش انجام صورت می گیرد.

۲- قبل از عمل ، بیماران موظف هستند که مشاوره قبل از جراحی و معاینه کامل توسط متخصص زنان و زایمان داشته باشند.

۳- این جراحی به روشهای لیزری – رادیوسرجریکال تکنیک و یا با چاقوی جراحی صورت میگیرد .

۴- قبل از عمل فرد باید عاری از هرگونه عفونت زنان باشد.

۵- توسط جراحان پلاستیک انجام میشود و در فیلد تخصصی جراحی زنان نمیباشد

۶– زمان جراحی: ۱٫۵ ساعت

۷- تعداد جراحی های مورد نیاز: ۱

۸- زمان بهبودی: ۱-۲ هفته

عمل جراحی چند ساعت طول میکشد ؟ و چه زمانی برای جراحی بهتر است ؟

معمولا یک تا دو ساعت طول می کشد و شخص قادر به بازگشت به کار در روز بعد میباشد . ممکن است بعضی از جراحان زمانی را برای مقاربت تعیین کنند . حتی ممکن است زمان معینی برای جراحی تا نزدیکی یا ازدواج مشخص نمایند .

دوره بهبودی چگونه است ؟

در مجموع بعد از جراحی ، ناحیه عمل شده متورم خواهد شد و ناراحتی و درد به مرور کاهش خواهد یافت. با توجه به نوع جراحی ، ممکن است توصیه شود که به مدت 3 تا 6 ماه مقاربت جنسی صورت نگیرد یعنی تا زمانی که منطقه به طور کامل بهبود یابد و در مواردی طول عمر پرده جدید کوتاه مدت میباشد .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (64 رای)  

۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

فاطمه | ۲ سال پیش
آیا پرده بکارت ترمیم شده که ازدواج کنیم دوباره پاره شود خون میاید
10
23
تينا | ۵ سال پیش
دكتر خوب تهران ميخوام
2
15
مهدی | ۵ سال پیش
مستسنی نه مستثنی درسته :)
0
3

hits