دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با پیاز درمانی باردار شوید! روش تهیه و استفاده جوشانده پیاز

فواید بی نظیر پیاز در درمان ناباروری خانم ها

با پیاز درمانی باردار شوید! روش تهیه و استفاده جوشانده پیاز
47
زمان مطالعه: 9 دقیقه
درمان ناباروری با پیاز - با پیاز درمانی باردار شوید!/ روش تهیه و استفاده جوشانده پیاز:به بانوانی که به دلیل ناباروری قصد انجام پیاز درمانی را دارند توصیه می کنم که حتما مقاله ذیل را نیز مطالعه کنند.

درمان ناباروری با پیاز درمانی

این نسخه از ابداعات «پروفسور ابراهيم عدنان سراج اوغلو» است که آن را برای درمان یائسگی زودرس خانمها، میوم های کوچک و متوسط رحم، ترشّحات و عفونت های واژینال، بی نظمی های قاعدگی، کیست های تخمدانی و تخمدان های پلی کیستیک، تنبلی های تخمدانی، بعضی از انواع نازایی و بسیاری دیگر از ناراحتی های زنانه موثّر می داند. او ادعّا می کند که بعد از طرح اين روش درماني، بسياري از افرادي كه به علت ناباروري بچه دار نمي شدند با استفاده از اين درمان توانستند از اين موهبت الهي برخوردار شوند.

نکته مهم این است که چون این نسخه، نوعی پاکسازی بدن از مواد زائد است حتی انجام آن در زنان سالم نیز اشکالی ندارد.

بررسی و درمان یائسگی زودرس خانمها،میوم های کوچک و متوسط رحم،ترشّحات و عفونت های واژینال،بی نظمی های قاعدگی،کیست های تخمدانی و تخمدان های پلی کیستیک و انواع نازایی و بسیاری دیگر از ناراحتی های زنانه با پیاز درمانی.بسیاری از افرادی که به علت ناباروری بچه دار نمی شدند با استفاده از این درمان توانستند از این موهبت الهی برخوردار شوند.از آنجا که منطق این روش ساده درمانی را مناسب و موافق با طبّ سنّتی خودمان دیدم و از سویی بانوانی که با استفاده از این روش به نتایج مطلوبی رسیده اند کم نبوده اند، آن را برایتان نقل می کنم امّا بر اساس تجربیات خویش نکات و توضیحاتی به آن افزوده ام که عملا آن را کاملتر و موثرتر از نسخه اصلی می کند.نکته مهم این است که چون این نسخه، نوعی پاکسازی بدن از مواد زائد است حتی انجام آن در زنان سالم نیز اشکالی ندارد.

توصیه بسیار مهم: به بانوانی که به دلیل ناباروری قصد انجام پیاز درمانی را دارند توصیه می کنم که حتما مقاله ذیل را نیز مطالعه کنند:

خانم ها

روش تهیه و استفاده جوشانده پیاز:

روزی دو بار، ده دقیقه قبل از ناهار و شام، باید این نوشیدنی را میل کنید. بنابراین حدود نیم ساعت قبل از ناهار و شام، درست کردن آن را شروع کنید:

دو لیوان متوسّط آب بدون کلر را بجوشانید. دو عدد پیاز متوسط زرد رنگ را پوست بگیرید.( فقط آخرین لایه پوست پیاز که خشک شده است را دور بریزید.) پیازها را به ۴ یا ۶ قسمت خرد کنید و داخل آب در حال جوش بیاندازید. چون با این کار، آب از جوش می افتد کمی صبر کنید تا دوباره جوش بیاید. پس از جوش آمدن دوباره، درب ظرف را ببندید تا ۵ دقیقه بجوشد و سپس شعله را خاموش کنید. محلول را صاف کنید و صبر کنید تا کمی ولرم شود و ۱۰ دقیقه قبل از ناهار آن را بنوشید. به همین ترتیب، ۱۰ دقیقه قبل از شام نیز نوشیدنی را به صورت تازه تهیه کرده و بنوشید.

طول مدت درمان

این درمان باید در سه ماه متوالی در قالب دوره های 15 روزه به این صورت انجام شود که از روز پنجم قاعدگی شروع شده تا ۱۵ روز بعد ادامه پیدا کند.

تذكّر مهم:

الف- زنان يائسه يا زناني كه به دلايل ديگر پريود نمي شوند مي توانند به يكي از اين دو پيشنهاد عمل كنند:

1- در هر ماه، 15 روز درمان كرده 15 روز استراحت بدهند. البته بايد اين دوره ها منظم باشند و مثلا اگر دوره اول را از دهم آبان شروع كرديد و تا 25 آبان ادامه داديد، دوره هاي بعدي را هم از دهم آذر و دهم دي شروع كنيد.

اگر در حين اين نحو درمان عادت شديد، دوره بعدي را از روز پنجم قاعدگي شروع كنيد. ولي اگر بعد از يك بار عادت باز دچار تاخير پريود شديد مي توانيد با رعايت همان فاصله 15 روزه از پايان دوره قبلي، دوره جديد را شروع كنيد.

اگر در حين يك دوره درماني، پريود شديد(مثلا 7 روز بعد از شروع يك دوره از پيازدرماني عادت شديد) آن را يك دوره كامل حساب كنيد و دوره بعدي را از روز پنجم قاعدگي شروع كنيد.این درمان باید در سه ماه متوالی در قالب دوره های ۱۵ روزه به این صورت انجام شود که از روز پنجم قاعدگی شروع شده تا ۱۵ روز ادامه پیدا کند.

چند نکته :

  • پیاز سرخ یا سفید برای این درمان مناسب نیست و باید از پیاز زرد استفاده کنید.
  • جوشانده ها را حتماً باید به صورت تازه تهیه کرده و ولرم بنوشید.
  • زنانی که به دلایلی ازجمله کار در خارج از خانه نمی توانند یکی از وعده ها را سروقت مصرف کنند بهتر است در اولین فرصت ممکنه آن را تهیه و میل کنند اگرچه طبیعتا کمی از اثرات درمانی این روش کاسته خواهد شد.
  • ممکن است در طول درمان (به ویژه بعد از پنجمین روز درمان )، شاهد خونریزی و ترشحات تیره رنگ غیر معمول یا افزایش ترشحات سفید و زرد واژینال باشید. نگران نباشید، چون این امر نوعی تخلیه رحم از عوامل عفونی و غیره است.
  • به دلیل خطر سقط جنین، بانوان باردار نباید از این نسخه استفاده کنند.
  • غیر از این مورد یا احیانا بانوانی که به علّت مشکلات معدی قادر به استفاده از این ترکیب نیستند تقریبا هیچ منعی برای درمان با این روش وجود ندارد.
  • این دستور محدودیت سنی ندارد.
  • در صورت امکان استفاده از آب چشمه، از آن استفاده کنید.
  • گزینه دوّم، استفاده از آب چاه است.
  • در صورتی که به هیچ کدام دسترسی ندارید آب لوله کشی را چند ساعت در ظرفی روباز نگهداری کنید تا کلر آن خارج شود.
  • این نسخه باید به صورت گفته شده انجام شود و استفاده منقطع از آن، فایده چندانی نخواهد داشت.
  • البته اگر به هر دلیل، انجام این روش، یکی دو روز دچار وقفه شد می توانید درمان را ادامه دهید ولی در صورت وقفه طولانی تر بهتر است درمان را از نو شروع کنید.
  • اگر به دلیل مشکلات معدی قادر به استفاده از این محلول، قبل از غذا نیستید، می توانید آن را به دو سه ساعت بعد از غذا موکول کنید.
  • در طول درمان مراقب باشید که دچار یبوست نشوید یا اگر به این معضل دچار هستید به شیوه صحیح، درمانش کنید.
  • توصیه می کنیم در طول درمان، استفاده از داروهای شیمیایی که برای این مشکلات مصرف می کنید( و به ویژه انواع داروهای هورمونی و تحریک کننده تخمک گذاری) را کنار بگذارید.
  • با این حال انجام این روش، همزمان با مصرف داروهای شیمیایی یا درمان های دیگر طبّ سنّتی هم مانعی ندارد.
  • اختلالاتی در نظم قاعدگی یا میزان خونریزی، گرگرفتگی، دردهای مبهم و پراکنده در رحم، تخمدانها و زیرشکم و … در طول پیازدرمانی می تواند طبیعی باشد.

درمان ناباروری با پیاز

دستورات تکمیلی پیاز درمانی

انجام این اقدامات تکمیلی، میزان موفّقیت درمان را افزایش می دهند و لذا توصیه اکید می کنیم که این دستورات را هم به عنوان جزئی از درمان انجام دهید:

  • در صورتی که برای درمان ناباروری از این دستور پیروی می کنید، بعد از هر بار نوشیدن عصاره پیاز، باید این نوشیدنی را نیز تازه به تازه درست کرده میل کنید: ۹-۸ عدد انجیر خشک را پس از شستن در دو لیوان متوسّط آب بدون کلر در حال جوش بریزید.
  • بعد از ۶-۵ دقیقه جوشاندن، یک عدد هویج سفت و تازه را قاچ کرده به آن اضافه کرده بگذارید ۳-۴ دقیقه دیگر بجوشد، سپس آن را صاف کرده به صورت ولرم بنوشید.
  • البته در صورتی که نوشیدن پشت سرهم این دو عصاره برایتان سخت است می توانید تا یکی دو ساعت بین آنها فاصله بیندازید.
  • مصرف روزانه بومادران یا رازیانه(به صورت دم کرده، جوشانده، عرق یا پودر شده مخلوط با عسل) هم بسیار مفید است.
  • البته این دو دارو در ایام عادت و به هنگام بارداری نباید مصرف شوند.

مقدار مصرف عرقیات مفید بارداری

  • شبی یک لیوان از عرقیات؛
  • یا یک قاشق غذاخوری بومادران یا یک قاشق مرباخوری تخم رازیانه برای دم کردن یا جوشاندن؛
  • و یا یک قاشق غذاخوری از مخلوط پودر داروها با عسل.
  • تذکّر: طبع این دو دارو گرم است و در بانوان گرم مزاج باید با مقداری عرقیات خنک مثل کاسنی مصرف شود.
  • در هر دوره، در فاصله بین پریودها، یک روز در میان، هر بار یک تخم مرغ محلّی را شکسته روی یک دستمال سفید تمیز ۴ تا شده ریخته داخل حمّام به مدّت نیم ساعت روی آن بنشینید تا تخم مرغ از طریق واژن جذب بدن شود.
  • این کار را در هر دوره، ۷ بار تکرار کنید.
  • تخم مرغ ها را نشوئید و در خارج از یخچال و در جایی خنک و تاریک نگهداری کنید.

دستورات تکمیلی

انجام این اقدامات تکمیلی، میزان موفّقیت درمان را افزایش می دهند و لذا توصيه مي كنيم كه اين دستورات را هم به عنوان جزئي از درمان انجام دهيد:

1- در صورتی که برای درمان ناباروری از این دستور پیروی می کنید، بعد از هر بار نوشیدن عصاره پیاز، باید این نوشیدنی را نیز تازه به تازه درست کرده میل کنید: 9-8 عدد انجیر خشک را پس از شستن در دو لیوان متوسّط آب بدون کلر در حال جوش بریزید. بعد از 6-5 دقیقه جوشاندن، یک عدد هویج سفت و تازه را قاچ کرده به آن اضافه کرده بگذارید ۳-۴ دقیقه دیگر بجوشد، سپس آن را صاف کرده به صورت ولرم بنوشید. البته در صورتی که نوشیدن پشت سرهم این دو عصاره برایتان سخت است می توانید تا یکی دو ساعت بین آنها فاصله بیندازید.

2- مصرف روزانه بومادران یا رازیانه(به صورت دم کرده، جوشانده، عرق یا پودر شده مخلوط با عسل) هم بسیار مفید است. البته این دو دارو در ایام عادت و به هنگام بارداری نباید مصرف شوند.

مقدار مصرف:

  • شبی یک لیوان از عرقیات؛
  • یا یک قاشق غذاخوری بومادران یا یک قاشق مرباخوری تخم رازیانه برای دم کردن یا جوشاندن( با یک و نیم لیوان آب، آرام بجوشد تا نصفلیوان بماند)؛
  • و یا یک قاشق مربّاخوری از مخلوط پودر داروها با عسل.

تذکّر: طبع این دو دارو گرم است و در بانوان گرم مزاج باید با مقداری عرقیات خنک مثل کاسنی مصرف شود.

3- در هر دوره، در فاصله بین پریودها، یک روز در میان، هر بار یک تخم مرغ محلّی را شکسته روی یک دستمال سفید تمیز ۴ تا شده ریخته داخل حمّام به مدّت نیم ساعت روی آن بنشینید تا تخم مرغ از طریق واژن جذب بدن شود. این کار را در هر دوره، 7 بار تکرار کنید. تخم مرغ ها را نشوئید و در خارج از یخچال و در جایی خنک و تاریک نگهداری کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (47 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits