دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بارداری - چگونه جنسیت جنین را حدس بزنیم؟

چطور جنسیت جنین را حدس بزنیم؟

بارداری - چگونه جنسیت جنین را حدس بزنیم؟
2
زمان مطالعه: 5 دقیقه
جنسیت جنین را چگونه حدس بزنیم؟ :همه زنان باردار این سوال را بارها شنیده اند که «بالاخره دختردار می شوید یا پسردار؟» اگر تصمیم داشته باشید جنسیت نوزاد را تا پیش از تولد او ندانید، مطمئنا حدس زدن آن جالب و سرگرم کننده بود. به همین دلیل، در این مطلب به...

جنسیت کوچولو هاتون را حدس بزنید

اگر هوس خوراکی های شیرین دارید، علامت این است که نوزاد شما دختر است.همه زنان باردار این سوال را بارها شنیده اند که «بالاخره دختردار می شوید یا پسردار؟» اگر تصمیم داشته باشید جنسیت نوزاد را تا پیش از تولد او ندانید، مطمئنا حدس زدن آن جالب و سرگرم کننده بود. به همین دلیل، در این مطلب به برخی از روش های تشخیص جنیست قدیمی که سینه به سینه نقل شده اند، اشاره می کنیم. به یاد داشته باشید این روش ها از نظر علمی هیچ پایه و اساسی ندارند.

 جنسیت کوچولو هاتون را حدس بزنید

روش های تشخیص جنیست قدیمی


1. شیرینی و شوری:


اگر هوس خوراکی های شیرین دارید، علامت این است که نوزاد شما دختر است. اگر بیشتر هوس خوراکی های شور و نمکی یا مواد غذایی سرشار از پروتئین دارید به این معنی است که نوزاد شما پسر است.

2. آزمون سیر:


تشخیص جنسیت جنین با این روش می تواند برای شما و همسرتان کمی سخت باشد. اگر می توانید مقدار زیادی سیر بخورید، اگر بوی سیر نگرفتید به این معنی است که نوزاد شما دختر خواهد بود.

3. تهوع صبحگاهی:


متاسفانه این عارضه در اوایل بارداری اجتناب ناپذیر است اما اگر دچار تهوع می شوید، ممکن است جنین شما دختر باشد.

 جنسیت جنین


4. زیبایی بارداری:


اگر رنگ چهره شما روشن شده است و موهایتان شبیه موهایی شده که در تبلیغ شامپو دیده اید، احتمالا پسر باردار هستید اما اگر صحبت کردن در این خصوص شما را عصبانی می کند، به احتمال زیاد دختر باردار هستید چون این باور وجود دارد که جنین دختر، زیبایی مادر را می دزدد.

5. افزایش وزن همسر:


اگر همسرتان هم مانند شما در حال وزن گیری و چاق شدن است، این مسئله می تواند علامت این باشد که نوزاد شما دختر خواهد بود.

6. بدخلقی و خوش خلقی:


اگر احساس می کنید بیشتر عصبانی هستید و نمی توانید آرام و خونسرد باشید، به احتمال زیاد دختر باردار هستید اما اگر احساس آرامش می کنید، پسردار خواهید شد.

7. آزمون چشم:


به مدت یک دقیقه در آینه نگاه کنید، اگر مردمک چشمتان گشاد می شود به این معنی است که پسردار خواهید شد.

8. اضافه وزن بیشتر و کمتر:


بر مبنای افسانه ها و روایات قومی اگر وزن بیشتری را در دوران بارداری تحمل می کنید، جنین شما دختر است، در حالی که اضافه وزن و حمل بار کمتر به معنای پسر بودن جنین است.

9. آزمون حلقه:


یک حلقه را به نخ وصل کنید و آن را بالای شکم خودتان نگه دارید. اگر حلقه به صورت دورانی حرکت می کند، احتمالا دختر باردار هستید اما اگر حلقه از یک سمت به سمت دیگر می رود، شما پسردار خواهید شد.

 جنسیت کوچولو هاتون را حدس بزنید

10. ضربان قلب:


در سونوگرافی بعدی به صدا و ضربان قلب جنین توجه کنید. اگر قلب جنین بیشتر از 140 بار در دقیقه می زند، خودتان را برای تولد نوزاد دختر آماده کنید.

بر اساس آنچه گفته شد، فکر می کنید نوزاد شما دختر است یا پسر؟!

پسر است اگر:

  • اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع نداشته اید.ضربان قلب نوزاد کمتر از ۱۴۰ در دقیقه است.در قسمت شکم چاق می شوید.شکمتان مثل یک توپ بسکتبال می شود.نوک سینه هایتان به طور قابل ملاحظه ای تیره تر می شود.به غذاهای ترش و شور علاقه مند می شوید.به پروتئین—گوشت و پنیر—علاقه مند می شوید.
  • پاهایتان سردتر از دوران قبل از حاملگی خواهد شد.موی روی پاهایتان سریعتر رشد می کند.دستهایتان خیلی خشک می شود.پدر بچه هم همراه با شما شروع به چاق شدن می کند.حاملگی برایتان بسیار خوشایند است.رنگ ادرارتان زرد روشن خواهد شد..حلقه ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، دایره دایره یچرخد.سردرد خواهید داشت.سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد زوج به دست می آید.

 جنسیت کوچولو هاتون را حدس بزنید

دختر است اگر:

  • اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع خواهید داشت.ضربان قلب نوزاد حداقل ۱۴۰ در دقیقه است.
  • در قسمت های ران و باسن چاق می شوید.سینه ی سمت چپتان بزرگتر از سمت راستی می شود.
  • موهایتان هایلایت قرمز می گیرد.شکمتان شکل هندوانه می شود.به غذاهای شیرین علاقه مند می شوید.به میوه جات علاقه مند می شوید.به آب پرتقال علاقه مند می شوید.
  • در دوران حاملگی نسبت به واقع عادی حال خوبی ندارید.در دوران حاملگی بداخلاق و ترشرو می شوید.صورتتان بیش از همیشه جوش می زند.ته مانده ی نان را نمی خورید.
  • سینه هایتان طراوت خاصی می گیرد.رنگ ادرارتان زرد تیره می شود.اگر حلقه ی ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، به اطراف خواهد چرخید.سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد فرد به دست می آید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits