دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ليدي ميل مكمل ايده آل بارداري و شير دهي بر پايه شير
38
زمان مطالعه: 6 دقیقه
ليدي ميل مكمل ايده آل بارداري و شير دهي بر پايه شير

ليدي ميل مکملی ویژه است که تضمين کننده مرغوبيت و كيفيت آن، استفاده از پوشش استاندارد های غذايي مدرن امروزی نظير HACCP و IFC می باشد.


ليدي ميل*برخی از مزایای لیدی میل شامل موارد زیر می باشد:

- پیشگیری از کم خونی مادر و جنین در دوران بارداری و پس از آن

- شرکت در روند تکامل اسکلت استخوانی جنین و نوزاد

- کمک به تکامل سیستم اعصاب مرکزی جنین و نوزاد

- پیشگیری از کرتینیسم، عقب ماندگی ذهنی و کوتولگی

- کاهش احتمال اضطراب و افسردگی مادر پس از زایمان

- جلوگیری از پدیدۀ کم وزنی نوزاد هنگام تولد (L.B.W)

- تسهیل روند پیدایش جوانه های دندانی جنین

- پیشگیری از یبوست دوران بارداری مادران

- غنی سازی و افزایش کمی و کیفی شیر مادر

- جلوگیری از پدیدۀ نرمی استخوان نوزاد

- تأثیرگذار در توسعۀ شبکیۀ چشم نوزاد

- کاهش نقایص مغزی و نخاعی نوزاد

- پیشگیری از زایمان های زودرس

- جلوگیری از پوکی استخوان مادر

ليدي ميل مكمل ايده آل بارداري و شير دهي بر پايه شير


• ليدي ميل علاوه بر فراهم نمودن تمامي ويتامين ها و مواد معدني مورد نياز ، پروتئين و انرژي را كه از مهمترين كمبود هاي ويژه دوران بارداري است بطور كامل تامين مي نمايد. پروفسور كوزين و همكارانش در سال 2003 تاثير قابل توجه كمبود انرژي را در كوتاه ماندن قد و رشد ناكافي كودكان در طي 5 سال اول زندگي اثبات نموده اند كه نتايج آن در مجله معتبر لانست به چاپ رسيده است .
• ليدي ميل با تامين انرژي، پروتئين و ساير مواد مورد نياز، باعث بهبود ميزان و كيفيت شيرمادر شده و از تغذيه با شير مادر حمايت مي كند. طبق بررسي به چاپ رسيده دكتر كاسيو در مجله Pediatrics، در مادراني كه از بسته هاي غذايي داراي انرژي استفاده مي كنند، ميزان شير به مقدار قابل توجهي افزايش مي يابد و نسبت بيشتري از اين مادران مي توانند فرزندان خود را تا 6 ماهگي، به طور اختصاصي با شير مادر تغذيه كنند .


• ليدي ميل باعث جلوگیری از چاقي در دوران بارداري می شود، اغلب مادران براي اطمينان از تامين نياز هاي خود و نوزاد به ميزان بيش از حد نياز از مواد غذايي استفاده مي كنند، اين كار باعث چاقي مي شود و مشكلات زيادي را براي مادر در پي دارد. مقادير ضروري از مواد مختلف مورد نياز، در ليدي ميل كاملا مطابق با افزايش نيازها در طول بارداري و شيردهي تنظيم گرديده است، به طوري كه مادر مي تواند با اطمينان از تامين تمامي نيازها، تنها ليدي ميل را به جيره غذايي پيش از بارداري خود اضافه كند. اين كار از بروز چاقي و همچنين كمبودهاي غذايي و صدمات جبران ناپذير مادر و كودك جلوگيري مي نمايد.


• ليدي ميل با فراهم سازي آهن به میزان روزانه 26 ميلي گرم، توانسته نياز به آهن را به طور کامل برآورده سازد، طبق اعلام سازمان بهداشت جهاني، فقر آهن شايع ترين كمبود تغذيه اي در جهان است. به دليل افزايش گلبول سازي جهت رشد جنين نياز روزانه به آهن در بارداري افزايش مي يابد .


• ليدي ميل تنها مكملي است كه براي بهبود يبوست از اينولين (كه نوعي پره بيوتيك نيز مي باشد) براي حل اين مشكل بهره برده است. يبوست عارضه اي شايع در خانم هاي باردار است.


ليدي ميل با دارا بودن مقادير مناسب ويتامين B6 باعث پيشگيري و درمان تهوع شايع بارداري مي شود.


ليدي ميل با دارا بودن اسيد فوليك در تركيبات خود، باعث كاهش چشمگير در وقوع نقص لوله عصبي نوزاد (NTD) و پيشگيري از عوارض مهمي مانند زايمان زودرس و تولد نوزاد كم وزن (LBW) مي شود.


• ليدي ميل را نمي توان صرفا يك مكمل غذايي در چند رده محدود تغذيه اي دانست (امروزه مكمل هاي بارداري و شيردهي موجود در بازار، تنها شامل برخي ويتامين ها و بعضي از مواد معدني هستند در حالي كه لیدی میل تامين كننده كامل ويتامين ها و مواد معدني، انرژي و پروتئين مورد نياز بدن مي باشند.)


• ليدي ميل بسته غذايي كاملا طبيعي بر پایه شیر گاو است كه اين ويژگي حتی در مكمل ها نيز كمتر ديده مي شود و مكمل هاي بارداري و شيردهي، گذشته از ناقص بودنشان از نظر فرمولاسیون، معمولا مصنوعي و سنتتيك نيز هستند.


• ليدي ميل شامل مواد نيمه ضروري كولين، تورين و اينوزيتول مي باشد كه در تكامل سيستم عصبي و انتقال ريز مغذي ها به داخل سلول نقش كليدي دارند.


• ليدي ميل با توجه به احترام شركت فاسبل به سليقه هاي متفاوت، در سه طعم دلپذير كاكائو، توت فرنگي و وانيلي تهيه و عرضه مي گردد.


• ليدي ميل با دارا بودن اسيد هاي چرب امگا 3 و امگا6 (كه از پيش سازهاي DHA و AA مي باشند) علاوه بر خواص شناخته شده خود باعث قابليت توليد اسيد دوكوزاهگزانوئيك و ايكوزاپنتانوئيك شده است كه براي رشد جنين مفيد مي باشند. نسبت 4 براي امگا 6 به امگا 3 جهت رشد بهينه ارگان های كودك شيرخوار يا جنين بسيار مهم است، امروزه منابع علمي بر مراعات اين نسبت در تغذيه مادر تاكيد جدی دارند.


• ليدي ميل به گونه اي طراحي شده است كه در فرايند توليد و آماده سازي، تنها يك بار تحت خشك سازي قرار گیرد كه اين مسئله باعث حفظ كيفيت پروتئين ها ، ويتامين ها و ساير مواد ضروري در بالاترين سطح ارزش بيولوژيك شده است.


• شركت فاسبل بلژيك به دليل توليد مستقيم وي پروتئين و حتي فروش آن به ساير شركت هاي مرتبط در سرتاسر اروپا، همواره از تازه ترين و باكيفيت ترين وي پروتئين ها به شكل مايع در محصولات خود بهره برده است.


• ليدي ميل دارو نبوده و به همين دليل به شكل پودر تغذيه اي (و نه قرص) همانند مواد غذايي، در دسترس مي باشد.


• ليدي ميل تامين كامل نيازهای تغذيه ای مادر در دوران شيردهي و بارداری در زمينه انرژی، پروتئين، كربوهيدرات، چربي، مينرال، ويتامين و مواد نيمه ضروری نظير كولين، تورين و اينوزيتول را مطابق با DRI كتب مرجع پوشش می دهد.

(لازم به توضيح است مكمل های نسبي كه فقط مواردی همچون مينرال ها يا بعضي ويتامين ها و يا حتي در بهترين شرايط مخلوطي از ويتامين و مينرال و مثلا مقداری امگا را تامين مي كنند، نمي توانند تمامي نياز های ضروری مادر را تامين كرده و معمولا رويكردی تجاری دارند).



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (38 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits