دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش روش های معاینه پرده بکارت
212
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روش معاینه پرده بکارت و آموزش معاینه پرده بکارت وآموزش روش معاینه پرده بکارت و معاینه پرده بکارت و چگونگی معاینه پرده بکارت و آموزش معاینه پرده بکارت به صورت شخصی
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

روش معاینه پرده بکارت

روش معاینه پرده بکارت به این صورت است:

پرده های بکارت انواع و اقسامی دارد و روش معاینه پرده بکارت امکان پذیر است . شما خودتان برای معاینه و مشاهده پرده بکارت ، آینه ای را پایین دیوار اتاق قرار دهید(آینه ای که معمولا به همراه شمعدان در همه خانه ها هست و به طور متحرک قابلیت بالا و پایین رفتن را دارد ، انتخاب مناسبی است).


برای معاینه پرده بکارت اندام جنسی خود را برهنه کنید و پاها را به نحوی قرار دهید که اندامتان در آینه به وضوح قابل مشاهده باشد.
سپس به کمک دست لبه های خارجی اندام را به آهستگی و احتیاط کنار بزنید. بدین ترتیب که با استفاده از انگشت های میانی و اشاره یک دست و انگشت شست و اشاره دست دیگرتان دو لب فرج را کاملا باز می کنید و با استفاده از یک چراغ قوه یا چراغ خواب که محل استقرار آن را قبلا درست کرده اید نور را به آینه می تابانید تا نور به داخل مهبل منعکس شود تا به خوبی قابل مشاهده باشد.


اگر هم مشاهده نکردید نگران نشوید ، چون در افراد زیادی پرده در عمق قرار دارد و به راحتی قابل مشاهده نیست . گاهی آن قدر پرده در انتهای واژن قرار دارد که حتی طول آلت جنسی برخی از مردان نیز برای رسیدن به پرده و برداشتن آن کفاف نمی دهد. بنا بر این جای نگرانی نیست و خیالتان راحت باشد. ضمنا برای معاینه خودتان احتیاط کنید که تحریک نشوید و شیطان پیروز نشود.

نکته :‌
این روش معاینه پرده بکارت دارای ریسک بالا میباشد و عواقب ناشی از این معاینه شخصی توسط شما به عهده خودتان خواهد بود.بهتر است در حد امکان برای معاینه به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (212 رای)  

۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

ندا | ۸ سال پیش
سلام ببخشید رابطه از پشت اسیبی ب پرده می زنه؟
0
0
سعید | ۹ سال پیش
مر30
0
0
نسرین | ۱۰ سال پیش
دست شمادردنکنه
0
0

hits