دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه باکره شویم؟ آیا باکرگی پس از رابطه جنسی قابل بازگشت است؟
102
زمان مطالعه: 2 دقیقه
باکرگی قابل بازگشت است؟ آیا پرده بکارت پس از مدتی که رابطه نداشته باشید قابل بازگشت است؟ و اگر این اتفاق بیافتد آیا شما دوباره یک باکره خواهید بود؟
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

رشد پرده بکارت امکان پذیر است؟ نه، پرده بکارت زمانی که پاره شود دیگر رشد نخواهد کرد. پرده بکارت بافت گوشتی نازک است که سرتاسر ورودی واژن را پوشش میدهد. زمانی که دختری برای بار اول رابطه واژنی داشته باشد، پرده بکارت او پاره میشود. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

آیا میتوان دوباره باکره شد ؟

آیا پرده بکارت دوباره رشد میکند ؟

برخی افراد اعتقاد دارند که اگر زنی پرده بکارتش پاره شده باشد دیگر باکره نیست. اما داشتن پرده بکارت و باکره بودن دو موضوع متفاوت است. راه های دیگری وجود دارد که ممکن است زنان پرده بکارتشان پاره شود، مثلا استفاده از تامپون، خود ارضایی همراه با دخول، دوچرخه سواری یا انجام ورزش هایی مثل ژیمناستیک چیز هایی هستند که میتواند منجر به پارگی پرده بکارت زنان شود.

اما باکرگی یعنی اینکه فرد هرگز رابطه جنسی با کسی نداشته است. البته هر کسی ممکن است تعریف متفاوتی از رابطه جنسی داشته باشد. اکثرا مردم اعتقاد دارند که زمانی باکرگی از بین میرود که یک زن و یک مرد رابطه ای داشته باشند که طی آن آلت مرد به واژن زن دخول کند. برخی نیز اعتقاد دارند که حتی در صورت داشتن رابطه جنسی با فرد هم جنس دیگری، طی رابطه دهانی یا رابطه مقعدی، باکرگی از بین میرود.

صرف نظر از همه نظرات و دیدگاه های مختلف مردم، هیچ راهی برای دوباره باکره شدن وجود ندارد (یعنی کسی که هرگز رابطه جنسی نداشته است) حتی اگر افراد برای مدت طولانی رابطه جنسی نداشته باشند.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. همچنین میتوانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید تا به سرعت به شما پاسخ دهیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (102 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

Health Care | ۴ سال پیش
Very Goods information Nice very nice
0
0

hits