دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روش جذب کردن دخترها،برای آقایون متمایل به ازدواج!
361
زمان مطالعه: 7 دقیقه
روش جذب کردن دخترها-روش جذب کردن دختر-روش جالب جذب کردن دخترها-روش جدید جذب کردن دخترها-چگونگی روش جذب کردن دخترها-چگونگی روش جذب کردن دخترها-راههای روش جذب کردن دخترها-راه روش جذب کردن دخترها-راه موثر روش جذب کردن دخترها-روش جذب کردن دختر به...

روش جذب کردن دخترها:آیا از روش جذب کردن دخترها که کلیشه ای شده اند خسته شده اید؟آیا از اینکه دخترها مدام دست رد به سینه شما میزنند کلافه شده اید؟آیا دختر مورد علاقه خود را برای زندگی انتخاب کرده اید اما نمیدانید چطور او را جذب خود کنید؟دلگرم اینجاست تا با آموزش روش های جدید و بسیار موثر به شما کمک کند که دختر مورد نظر خود را طوری شیفته ی خود کنید که نفهمد چطور عاشق شما شده است!با دلگرم همراه شوید:

روش جذب کردن دختر خانم ها برای ازدواج

1-روش جذب کردن دخترها:روی احساسیتان را نشان دهید

روش جذب کردن دخترها

اگرچه بیشتر دخترها فکر میکنند که به مردهایی با خصوصیات جدی و مردانه علاقه دارند،اما بسیاری از آن ها عاشق مردهایی هستند که گاهی احساسات خود را نیز نشان میدهند.هنگامی که شما آن روی نرم و عاطفی خود را آشکار سازید،او به صورت ناخودآگاه کنار شما احساس راحتی خواهد کرد به این خاطر که شما در ذهن او به عنوان مردی تداعی خواهید شد که احساسات خود را پنهان نمیکند.اما مواظب باشد که حدی را نگه دارید و زیاده روی نکنید.

2-روش جذب کردن دخترها:راحت باشید

روش جذب کردن دخترها

البته که این مسئله مهم است که در قرار های اول شما باید به بهترین نحو خود را آراسته کنید،اما در دفعات بعد کمی نوع تیپ و لباس پوشیدن خود را راحت تر و معمولی تر کنید.این کار باعث میشود که او باز به طور ناخودآگاه حس کند شما قابل اعتماد هستید و با راحتی خود نشان میدهید که به چیزی تظاهر نمیکنید و لباس پوشیدن او را نیز زیر ذره بین نگرفته اید.بیشتر دخترها در برخورد با کسانی که خیلی به خود میرسند و یا تظاهر مینند،از آن ها کم کم سرد میشوند و احساس راحتی نمیکنند.

3-روش جذب کردن دخترها:حرکات او را شبیه به خود او پاسخ دهید

روش جذب کردن دخترها

یکی از بهترین راههای که باعث میشود دختر خانمی با شما احساس راحتی کند و بی اراده به شما علاقه مند شود این است که شما به حرکات او توجه کنید و به صورت ماهرانه ای آن ها را انجام دهید.برای مثال اگر او به شما تکیه کرد شما نیز به همان شکل،نه کمتر و نه بیشتر،به تکیه کردن او با حرکاتتانپاسخ دهید تا علاقه ی خود را به حرکات او نشان دهید.

4-روش جذب کردن دخترها:باز و ریلکس باشید

روش جذب کردن دخترها

متوجه باشید یا نه حرکات و زبان بدن شما بیشتر از حرف زدنتان بر روی او تاثیر خواهد گذاشت.وقتی در کنار او می نشینید،با این حالت که پاهای خود را کمی باز نگاه داشته و شانه هایتان را راحت نگاه دارید،این حرکت و طرز نشستن مقدار راحت باعث میشود که شما به او نشان دهید که در اطراف او احساس راحتی میکنید و در نتیجه او در حرکات خود و حرف زدن با شما احساس راحتی بیشتری میکند و به شما بیشتر جذب و نزدیکتر خواهد شد.

5-روش جذب کردن دخترها:آرام و ملایم صحبت کنید

روش جذب کردن دخترها

تن صدا و سرعت شما در هنگام صحبت کردن یک فاکتور مهم برای جذب کردن دختر مورد نظر شماست.دخترها و خانم ها با مردانی که با صدایی عمیق و آرام صحبت میکنند احساس راحتی بیشتری دارند و این حرکت به آن ها این حس را میدهد که شما فردی قابل اطمینان و با ثباتی هستید.اگر شما جز آن دسته افراد هستید که با لحن سریع و تندی صحبت میکنید لازم است که بر روی این مهارت کار کنید تا توجه دختر مورد نظر خود را کسب کنید.

6-روش جذب کردن دخترها:مهارت های خود را بالا ببرید

روش جذب کردن دخترها

مهارت هایی مثل موج سواری،گیتار زدن و یا صحبت کردن به زبانی خارجی را یاد بگیرید.داشتن نبوغ،بسیار جذاب است و هرچه بیشتر از این مهارت ها بهره برده باشید در نظر دختر خانم ها پر انرژی تر و جذاب تر به نظر می آیید.اما هرکاری که میخواهید راجع به آن صحبت کنید به شدت از لاف زدن درباره ی آن بپرهیزید.تنها در بین مکالمات خود به راحتی آن را بیان کنید،مطمئن باشید او قطعا متوجه خواهد شد.به نظر شما کدام دختری وجود دارد که از نواختن گیتار توسط شما و خواندن یک شعر عاشقانه برای او کنار شومینه غرق در لذت نشود؟

7-روش جذب کردن دخترها:برنامه بریزید

روش جذب کردن دخترها

دخترها شیفته ی مردهایی هستند که همه چیز را تحت کنترل خود دارند و برنامه ریزی کردن را خوب بلدند.یک بعد از ظهر و عصر کامل را برنامه ریزی کنید،در یک کافی شاپ یا رستوران رمانتیک میز رزرو کنید.این برنامه ریزی ها باعث می شود به او نشان دهید که چه اندازه به دیدار او اهمیت میدهید و یک مرد خسته کننده نیستید.

8-روش جذب کردن دخترها:یک جنتلمن به تمام معنا باشید

روش جذب کردن دخترها

بله درست حدس زدید،رفتار خود را کنترل کنید،توهین آمیز با افراد اطراف خود صحبت نکنید و مهمتر از همه در را برای او باز کنید!متاسفانه شاید جنتلمن بودن این روزها کمی از مد افتاده باشد اما این را بدانید که دخترها هیچگاه نمی توانند در مقابل این قضیه مقاومت کنند.مطمئن شوید که تمام قوانین جنتلمن بودن را به طور صحیح میدانید که اشتباهی نکنید و خجالت زده شوید.

9-روش جذب کردن دخترها:استقلال داشتن

روش جذب کردن دخترها

هیچ چیز در رابطه با مردها نمیتواند جذاب تر از این باشد که بتوانند کنترل و استقلال خود را در دست داشته باشند.اگر شما از نظر مالی مستقل هستید و تنها زندگی میکنید،از نظر بیشتر دختر ها شما یک مرد بالغ و عالی به نظر میرسید که میتواند در مواقعی که آن ها نیاز داند در کنارشان باشید.با این خصوصیت به آسانی هرچه تمام تر آن ها را جذب خود خواهید کرد.

10-روش جذب کردن دخترها:از او تعریف کنید

روش جذب کردن دخترها

برای اکثر دخترها دلپذیر ترین کلمه ای که به آن افتخار میکنند و حس خوبی به آن ها میدهد اسم آن هاست.آن ها عاشق این هستند که اسم خود را با لحنی زیبا و عاشقانه از زبان شم بشنوند،پس مطمئن شوید که هنگام صدا کردن اسم او کلمات و صفت های زیبا را نیز به زبان بیاورید.حتما میدانید که دختر ها عاشق شنیدن تعریف کردن شما از آن ها هستید و لابد میدانید که در با تعریف کردن از آن ها روحیه ی سر سخت و ناملایم ان ها را از بین میبرید چون دخترها در مقابل تعریفی که از آن ها میشود ضعیف هستند و از شنیدن این تعریف ها بسیار خوشحال خواهند شد.پس حتما به این نکته توجه بسیاری داشته باشید.

11-روش جذب کردن دخترها:با دیگران مهربان باشید

روش جذب کردن دخترها

در ارتباط با دیگران ملایم و مهربان باشید،اما بدانید در چه حدی این امر لازم است.در برخورد با دوست های او نه آنقدر صمیمی شوید که او حس کند شما مرد جلف و اصطلاحا دختربازی هستید نه رفتاری بی ادبانه و سخت داشته باشید که نشان دهد آدم اجتماعی نیستید.آن ها دوستان او هستند و او آن ها را بیشتر از هر کسی در اطراف خود دوست دارد.پس اگر کاری کنید که دوستان او شما را تایید کنند بهترین راه را برای جذب او پیش گرفته اید.

12-روش جذب کردن دخترها:به دنبال تایید نباشید

روش جذب کردن دخترها

در مواقعی که میخواهید نظر و باور خود را بگویید کاملا بر عقاید خود مانور بدهید.این به این معنا نیست که فورا نظرات خود را بازگو کید و یا آن هارا تحمیل کنید،تنها مقصود این است که از آن دسته افراد نباشید که هرچه دختر مورد نظر میگوید تایید کنید.به راحتی عقاید او را دنبال نکنید،بر افکار و نظرات خود مسر باید،اگر او شما را دوست داشته باشد او نیز به نظر شما روی خواهد آورد.متوجه این قضیه باشید که این امر به حس مردانگی شما مرتبط است و از شما وجهه ی مردی را نشان میدهد که میداند از زندگی چه میخواهد.فراموش نکنید که این قضیه خیلی مهم است.

ترجمه و تنظیم:مجله اینترنتی دلگرم

نشاط رازانی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (361 رای)  

۴۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

M | ۴ ماه پیش
سلام من عاشق کسی شدم که دو نفر همزمان هم عاشق او شدند لطفا بگید چیکار کنم به من توجه کنه
0
0
Ar Parsa | ۲ سال پیش
من عاشق دختری شدم که توی باشگاه همونه قبلا تکواندو رفته من کاراته دارم میرم در کاراته اولم مسیقیم بلدم گیتاریستم اما بلد نیستم دختر مورد علاقه ام که تو باشگاه همونرو جذب کنم
0
0
mohammad.r | ۵ سال پیش
سلام من عاشق یه دختری شدم بهش گفتم کاش میدونستی چقدر دوست دارم گفت برو گمشو بعد از اون وقت چیزی بهش نگفتم الان یه ۲ ماه گذشته بنظرتون چی بگم دلشو بدست بیارم ممنون میشم هر کی یه جوابی درست درمان بده دمتون گرم
0
1
پاسخ ها:
p | ۵ سال پیش
دختر ها فقط كسي رو ميخوان كه اعتماد به نفس داشته باشه (استقلال فكري و مالي داشته باشه) يكمم هنرمند باشه يعني با احساس و خلاق باشه،زبوني دوست دارم گفتن پسر ها،حال دختر ها رو بهم ميزنه و حس چندش اوري به اونها ميده(البته اين مال اوايل ارتباطه)بيشتر با رفتار ها و توجه ها نشون بدين كه دوسش دارين.
0
7
متین | ۶ سال پیش
سلام. من خیلی عاشق دختری هستم ک دو سال از خودم کوچیک تره. ی نشونه هایی ازش دیدم که شاید اونم منو دوست داشته باشه. بخدا دو ساله که هرروز و هر روز بهش فکر میکنم. ینی ی روزم نشده ک جلو چشمام نباشه.حالا ی خورده میترسم که بهش بگم. راستش راهشو بلد نیستم. لطفا میگید چی کار باید کنم تا دیگه این عشق پنهون آزارم نده؟
0
1
پاسخ کارشناس:
خیلی ساده و واقعی عمل کنید , با یک کارت دعوت زیبا برای شام به یک رستوران ( در توانتون ) دعوتش کنید و بگید افتخار دهند با شما همراه شوند و با یک دسته گل خیلی زیبا به استقبالش برید و بعد از صحبت های اولیه خیلی با حوصله و دقیق از علاقتون بهش بگید . زیاد از خودتون ( منم - منم ) تعریف نکنید و بیشتر از اینکه چی شده شما علاقه مند شدید بهش و از خودش تعریف کنید. موفق باشید
پاسخ ها:
ناشناس | ۵ سال پیش
سلام دوست عزیز اولین قدمی باید برداری اینه استرس از خودت دورکنی.دومین قدم یک جوری بهش نزدیک بشی.سومین قدم بحثی رو باز کنی.واخرین قدم چهارم اینه زیرکانه حرفت بهش بزنی.اگه جواب داد این روش شیرینی عروسیت یادت نره خخخخ
0
0
تام | ۵ سال پیش
دخترهافقط کسی رو میخان که اعتماد به نفس داشته باشه
0
0
كوثر | ۶ سال پیش
سلام خسته نباشين راستش من همكارم پسر خيلي مناسبي به نظرم اونم از شخصيت من تعريف ميكنه ولي متاسفانه حركت اميدوار كننده اي نميكنه اين در حالي كه بقيه همكارا چو انداحتن كه اون رو من نظر داره ولي خودش نه تنها چيزي نگفته تازه ميگه ببخشين من تو محيط كار بخاطر حرف بقيه باهات خشك و رسميم ممنون ميشم راهنماييم كنين چطور تو راهش بيارم
0
0
پاسخ ها:
تام | ۵ سال پیش
زیبا شو تا اون عاشق تو شود
0
0
محمد رضا | ۶ سال پیش
سلام پسری 21ساله هستم و عاشق یکی از کارمندای دانشگاه شدم وبا هم ارتباط خوبی دایم و تمام این مواردی رو که گفتید رو رعایت کردم و نتیجه مثبتی هم داشته ولی با وجود این احوال هنوز نمیدونم اون منو دوست داره یا نه!در این رابطه دارای شک و تردید هستم حس میکنم که این خانم رو حساب اجتماعی بودن با من رفتار مثبتی داره وگرنه تمایلی نسبت به من نداره.ولی در کل در ایجاد یک رابطه دوستانه معمولی با او موفق بودم و تا حدودی ایشان را به خودم جذب کردم.حالا ممنون میشم اگه کمکم کنید که بدونم نتیجه این رابطه من میتونه به ازدواج ختم بشه یا نه؟؟؟چون من اونو خیلی دوستش دارم و به شدت عاشقش شدم ایا اون هم به من علاقه دارد یا خیر؟؟؟کمکم کنید
0
0
محمد رضا | ۶ سال پیش
سلام مطالبتون خیلی خوبه ولی تمام این مطالب یک طرفه است.خود من همه این کارهایی رو که گفتید رو قبل از اینکه این مطلبو بخونم انجام داده بودم و همه این موارد در رفتار من صدق میکرد ولی هنوز نمیدونم طرف مقابلم منو دوست داره یا نه؟!چون در رابطه من یه مشکلی وجود داره و این اینه که طرفی که باهاش تقریبا دوست شدم 5سال از من بزرگتره و استاد دانشگاهه و من ترم های پیش دانشجوی اون بودم این رفتار هایی رو که میگید رو انجام دادم و تقریبا درست پیش رفتم ولی با توجه به شرایطی که براتون گفتم هنوز نمیدونم اون منو دوس داره یا نه؟؟ولی تا الان که رفتار هایی خوبی اشته و هر از گاهی هم در رابطش سرد میشه که امریه طبیعی.از شما میخوام که منو راهنمایی کنید که ایا به عشق بازی خود ادامه بدم یا نه؟؟من خیلی وسش دارم...لطفا کمکم کنید
1
0
ارش | ۷ سال پیش
سلاوسری 14 ساله هستم عاشق دختری یک سال بزرگتر از خودم شدم خیلی دوستش دارم اون نمیدونه اون خیلی دختر حجابی ومذهبی هستش اما من خیلی دوستش دارم چیکار کنم بفهمه وا ونم عاشقم بشه؟ در ضمن اشکالی نداره 1 سال ازم بزر گتره؟
1
1
پاسخ ها:
مهرشاد | ۶ سال پیش
بابا دمت گرم . من تو سن تو که بودم میرفتم جلوپنکه میگفتم آآآآآآآآآآآ ... عمو جون بیا برو به درس و مشقات برس به فکر این چیزانباش. برو باریکلا
0
5
Danoosh | ۶ سال پیش
سلام عزیز.
ببین اگه میخوای علاقت رو به اون نشون بدی باید خودتو بهش نزدیک کنی و سعی کنی صحبت رو باهاش باز کنی. ولی در کل در آینده که نمیتونین ازدواج کنین نهایتش میتونین دوست باشید که فکر نکنم بهتون محل بزار چون دختر ها معمولا با پسر های کوچیک تر از خودشون کاری ندارن. موفق باشید.
0
2
امید | ۶ سال پیش
دوست عزیز اینجور علاقه ها در سن کم زیاد اتفاق میوفته و زودگذر هست...
باتوجه به اینکه دختر مذهبی هست و سن طرف بالاتره شانس بسیار کمی داری
به هرحال یکم سعی خودتو بکن اما فراتراز حد نرو که باعث ابرو ریزی خودت و سرافکندگی بشه... موفق باشی...
0
2
علیرضا | ۷ سال پیش
همش چرته دختران تمام درد و غمشون پول و پول و پوله والسلام
5
2
ندا | ۷ سال پیش
سلام میشه راه های جذب پسر رو هم به ما دخترا بگید؟ و اینکه از کجا مطمئن شم طرف به من نظر داره؟ از همکارم خوشم میاد احساس میکنم اونم همچین حسی داره .چطوری بیشتر جذبش کنم خجالتیم
0
0
پاسخ ها:
کامبیز | ۶ سال پیش
احساستو بهش بگو .
0
3
هی | ۷ سال پیش
دخترها با عرض پوزش دیگه غلغ تون دسته پسر ها افتاده امارها نشونمیده اکثر دخترها یکدوست پسر دارن ولی پسرها نه همشونب اینمطلب فکر کنم امار مساوی بشه
1
0
مرتضی | ۷ سال پیش
با سلام خدمت شما،من به یه دختری تو فامیلامون علاقه مندم ولی نمیتونم بهش ابراز علاقه کنم.راستش من دلشو شکوندم و بهش اهمیت ندادم،برای همین میخوام براش یه هدیه بخرم که دلش بدست بیاد.به نظر شما این چیزایی که نوشتین واقعاً تأثیر گذاره؟
0
0
پاسخ ها:
Danoosh | ۶ سال پیش
سلام.
بله تاثیر که دارن مطمعن باشید ولی برای آشتی دوباره، اگه دلشو بد شکوندید که احتمال اشتی دوباره کمه ولی شما میتونید کم کم بهش نزدیک شید و صحبت رو باز کنید ولی چون دلشو شکوندید خیلی اروم باید پیش برید. اولین کاری هم که کردید سعی کنید اول سر صحبت رو باز کنید وقتی مطمعن شدید بهتون توجه میکنه ازش عذر خواهی کنید و دلایلتون رو بگید.
0
1
بهنام | ۷ سال پیش
باعرض سلام من پنج ماهه ازدواج کردم همه اینا روانجام دادم ولی خانومم اینطورنیست وهرچی مادرش میگه یاهرحرفی بین امون هست همه اش روبه مادرش میگه ومادرش و5تاخاله هاش که ازدواج نکردن باسن بالادخالت میکنه که تواین 5ماه همیشه اختلاف پیش اومده
0
0
مهران | ۷ سال پیش
مورد 9 اگر شما از نظر مالی مستقل هستید و تنها زندگی میکنید،از نظر بیشتر دختر ها شما یک مرد بالغ و عالی به نظر میرسید که میتواند در مواقعی که آن ها نیاز داند در کنارشان باشید.
تقریبا همه دختر ها به ماشین و خونه و پول اهمیت میدن این نوشته ها شامل درصد خیلی کمی از جامعه است...
0
2
Amir | ۷ سال پیش
باسلام. سوالی داشتم. میخواستم بدونم لبخند زدن دختر هنگام صحبت با یه پسرچه نشانه هایی دارد. بیشتر وقت ها میاد پیش من . ایا اینها جزوه نشانه های جذب دختر هست یا نه.
0
1
پاسخ ها:
روزبه | ۷ سال پیش
آرههههههه دگ :)
0
1
علیرضا | ۷ سال پیش
عالی بود من توستم همسر اینده ام که اسمش ملینا هستش انتخاب کنم دمتون گرم
2
0
نیما | ۷ سال پیش
این حرفها کاملا درستن. چیزی که غالب پسرا نمیتونن از پسش بربیان و همیشه دنبال مشکلن. البته ریشه همشون اعتماد به نفس بالای یک پسره، که مردی خودش رو به خوبی نشون میده! دخترای نرمال اکثرا دنبال احساس آرامشن و کسی که اعتماد به نفس بالایی داره اینو بهشون میده.
0
1
مهدی | ۷ سال پیش
سلام و عرض ادب و احترام. با تشکر از مطلبی بسیار مفید و پر محتوی و عالی شما. دمتون گرم گرم.
سئوالی از خدمت شما دارم. با توجه به محدودیت های دینی و ارزشی کشورمان، آیا این راه در کشور ما جواب می دهد؟ خانواده و دختر ها برداشت بد نمی کنند ؟ آیا این راهکارها در ایران جواب می دهد ؟ بدبین نیستم اما می خواهم لطفا من را راهنمایی فرمائید. خواهشا جوابم را بدهید. سپاسگرارم.
0
1
یوسف | ۷ سال پیش
بسیار عالی بود
0
0
حسين | ۸ سال پیش
سلام خيلي نكات جالبي هستن . اما همه دختر ها يك سليقه نيستن. بلكه رفتار و اخلاق و روحيات متفاوت دارند.
0
3
J A | ۸ سال پیش
سلام من خیلی خیلی خجالتیم و میترسم چیکار کنم؟
0
0
پاسخ ها:
م | ۷ سال پیش
هیچ وقت خجالتی نباش
0
1
مهدی صفوی | ۷ سال پیش
اصلا یه روش بهش پیشنهاد کردی که تا آخر عمرش به درد خورد
0
3
pooriy | ۸ سال پیش
خودمونی تر مطالبو بنویس ممنون
0
0
دنیال | ۸ سال پیش
درکل باهال بود
0
0
دنیال | ۸ سال پیش
واقعاچیز خوبی بود تکرایی هم نبود
نکات ظریف و قشنگی داشت ممنون...
0
0
علی | ۸ سال پیش
ببینید این تکنیک ها عالی هستند و در دیدار با یه شخص به صورت مستمر اتفاق می افتند مشکل اصلی در اینه که در دیدار اول نباید زیاد با ایشون ارتباط چشمی سنگین داشته باشید و همیشه لبخند داشته باشین و زور نزنید تا با طرف ارتباط برقرار بکنید چون جواب نمیده و سعی بکنید به خانم ها اجازه صحبت بدین و حتما به حرف های ایشون دقت لازم رو بکنید
در کل مطالبتون قشنگ بود من خودم رفتم خواستگاری و به این نکات دقت کردم حالا دارم میمیرم که تا 5 روز دیگه به من جواب بدن خیلی سخته متنفرم از این انتظار در هر صورت مطلبتون خیلی خوبه تشکر میکنم
0
2
abolfazl | ۸ سال پیش
بسار نکات عالی بود واقعا چرا ما از این نکات استفاده نمیکیم
0
2
نوید | ۸ سال پیش
میرم تمرین میکنم بینم چ میشه؟؟؟
0
2
عرفان | ۸ سال پیش
مطالب بسیار ارزش مند و به درد بخوری بود متشکّرم.
0
1
پویا | ۸ سال پیش
سلام من عاشق دختریم که اون عاشق کسی دیگس ولی به من هم حسی ناچیز داره لطفا کمکم کنید ممنون
0
0
محمد | ۸ سال پیش
دمت گرم خیلی قشنگ بود لذت بردم اگر بازم ازاین مطالب داشتی بزار که استفاده کنیم...........
0
0

hits