دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نیاز مردان از آیین همسرداری
56
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نیاز مردان از آیین همسرداری-احتیاج مردان از آیین همسرداری-نیاز مردان اززندگی-نیاز مردان از همسرشان-نیاز مردان و زندگی

ازدواج

نیاز مردان از زندگی

1- مرد ها از شکایت متنفر هستند :

کلماتی مثل "تو" و "چرا" مردها را وارد وضعیت تدافعی می کند . مردها طبیعتا اهل رقابت هستند بنابراین ممکن است وقتی احساس چالش کنند با شما مبارزه کنند . شکوه ها را به درخواست تبدیل کنید . سعی کنید با "دوستت دارم وقتی که ..." یا " خیلی خوشحال می شوم وقتی که ... " شروع کنید . همین کار به تنهایی باعث می شود او به حرف شما گوش کند .

2- مرد ها از نظر احساسی ناتوان هستند :

تحقیقات نشان می دهد که احساسات برا ی مردان طاقت فرسا هستند . آنها مایلند بر اساس نیمه منطقی ذهن عمل کنند . بنابراین وقتی با زنی که از نظر احساسی قویست روبرو می شوند 80% موارد واکنش آنها عصبانیت است . این مکانیسم تدافعیست که او برای حفظ کنترل به کار می گیرد. یک مرد نمی تواند در این زمینه کمک کند اما جذب زنی می شود که روی کنترل احساسات خود تمرین می کند .

3- بازه زمانی توجه مرد 3-2 دقیقه است :

خلاصه مطلب . خودتان را در نظر بگیرید و تعداد کلماتی که برای صحبت کردن نیاز دارید و آن را بر 4 تقسیم کنید . این تقریبا برابر با تعداد کلماتیست که فیزیولوژی او می تواند از پس آن برآید . بیشتر از آن پیغام شما نامفهوم خواهد بود. ممکن است شما باعث شکست او در درک مفهوم مورد نظرتان بشوید و خودتان را ناامید کنید. تمرین کنید که بیشتر گوش بدهید و کمتر حرف بزنید . اگر او به جزئیات پرآب و تاب بیشتری نیاز داشته باشد از شما خواهد پرسید . همچنین ، منحصر کردن همه وقت وانرژی او به یک موضوع باعث ایجاد احساس بد در شما می شود .

نیاز مردان از آیین همسرداری

4 -امتیاز دهی مردها :

مدار عصبی مرد به یک تخته امتیازبندی متصل شده است . آنها طبیعتا موجودات رقابتی هستند . تنها پیروزی و یا شکست وجود دارد، هیچ چیز دیگری مهم نیست. اگر شما او را مورد انتقاد قراردهید ، این به طور خودکار یک شکست محسوب می شود .. به همین دلیل است که او نیاز به ماجراجویی وچالش های کسب و کار و ورزش دارد . او نیاز دارد تا برنده شود. وقتی که او شما را خوشحال نمی کند این یک شکست است . کاری کنید که برنده باشد و همیشه به تلاش هایش پاداش بدهید .

5 - ترسناک ترین سلاح علیه یک مرد :

زبان عصبانی زن می تواند مخرب ترین دشمن مرد باشد .سلاحی مرگبار که هر مردی این را تایید می کند . تلاش کنید تا آگاهانه آن را به صدای نرم و شیرین زنانه که با آن به دنیا آمده اید تبدیل کنید . هیچ چیزی مانند صدای خشمگین یا انتقاد شدید رابطه را نابود نمی کند .

مطالعات نشان می دهد اکثر مردان تن صدا را برتر از کلمات می شنوند. آهسته تر و نرم تر صحبت کنید و من تضمین خواهم کرد اوواکنش بهتری نشان می دهد. به جای اصلاح شریک زندگی خود ، با کلام خود روی رابطه تان تاثیر مثبت بگذارید . قدرت لحن کلامتان را فراموش نکنید ،او به صدای شما مشتاقانه پاسخ خواهد داد .

اگر شما واقعا متعهد به ایجادیک رابطه بهترهستید ، از خود بپرسید که چگونه می توان این پیشنهادات را به کار برد. 30 روز زمان صرف کنید و من تضمین می کنم که شما توانمندی را تجربه خواهید کرد و متوجه یک تغییر مثبت در رابطه خود خواهید شد . شاید شما این مطالب را قبلا هم شنیده اید اما مسئله مهم عمل و به کارگیری آنهاست، پس همین حالا شروع کنید

منبع: آی بانو



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (56 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits