دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شوهرم با من رابطه برقرار نمی کند؟
25
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شوهرم با من رابطه برقرار نمی کند؟

 چرا شوهرم با من رابطه برقرار نمی کند؟

با وجود اینکه برقراری رابطه عاشقانه با شوهرتان چقدر برای شما میتواند لذتبخش باشد ولی باید اقرار نمایید که بعضی شبها خسته تر از آن هستید که حتی به امکان آن نیز فکر نمایید. ولی اگر همین حس خستگی را شبی که شما تمایل دارید شوهرتان داشته باشد واویلا! حس برخورنده اینکه ممکن است شوهرتان دیگر بشما تمایلی نداشته باشد تمام وجودتان را در بر می گیرد و باعث سر خوردگی از دست دادن اعتماد بنفس و همچنین نگرانی از آینده ازدواجتان بسرعت برق و باد تمام وجودتان را در بر میگیرد. ممکن است بگویید اینطور نیست ولی باید با خود روراست بود همه ما این لحظات را از سر گذرانده ایم.

شوهرم با من رابطه برقرار نمی کند؟

بهتر است سعی نمایید کمی نیز به او فرصت دهید همان عوامل استرس دهنده بشما به شوهرتان نیز استرس مشابهی وارد می آورد. تحقیقات نشان داده است که سه ماه بعد از زایمان خستگی، نگرانی از احوال نوزاد و انجام بسیاری از کارهایی که در لیست روزانه نبودند میتواند بر تعداد و کیفیت همخوابگی زوجین تاثیر منفی بگذارد.

اول از همه باید از تلقی خود از همسرمان شروع نماییم، تحقیقات جدید نشان داده اند که 16% مردان ازدواج کرده ماهی فقط یکبار تمایل به همخوابگی با همسرانشان دارد این بدین معنی است که از هر شش مرد یکی تنها یکبار میخواهد با همسرش رابطه برقرار نماید بنابراین تلقی عمومی از اینکه مردان در همه حال و روزشان تمایل به رابطه دارند بسیار نادرست است. همچنین تحقیقات موازی در این رابطه نشان داده است که بیش از نیمی از مردان استرس کاری و وظایف بیرون از خانه را دلیل اصلی کم شدن تمایلشان به برقراری رابطه جنسی با زنانشان می دانند.

 چرا شوهرم با من رابطه برقرار نمی کند؟

یکی از این محققین بنام عقیده دارد که استرس بزرگترین دشمن زندگی ایده آل زناشوئی است او میگوید همانگونه که استرس های مختلف میتواند تمایلات زناشوئی را در زنان از بین ببرد به همینگونه نیز این تمایلات را در مردان از بین می برد. بنظر این دانشمند علوم زناشوئی بهترین راه برای از بین بردن استرس در تختخوابتان وضع قوانینی مانند عدم استفاده از وسایل ارتباطی مانند آی پاد، لپ تاپ و موبایل در اتاق خواب و حداقل سی دقیقه قبل از بخواب رفتن است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (25 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits