دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۵ تا از بهترین سوال هایی که در قرار ملاقات اول باید بپرسید
29
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قرار اول همیشه میتواند استرس زا باشد اما اگر باهوش باشید میتوانید سوالاتی را بپرسید که فرد مقابل را بخوبی بشناسید. اگر میخواهید سوالات قرار گذاشتن را بدانید این مقاله را از دست ندهید

قرار گذاشتن و دوستی میتواند خیلی اعصاب خرد کن باشد. از همان لحظه اول که سلام میکنید تا دفعه اولی که برای ناهار یا شام قراره بیرون برید قطعا استرس و اضطراب زیادی وجود خواهد داشت. اما پس از مدتی که گذشت و کمی بیشتر آشنا شدید و شروع کردید به گرم گرفتن و صحبت کردن باید از فرصت استفاده کنید و سوال های خود را بپرسید. البته نباید زیاده روی کنید و سوالات زیاد شود. بهتر است سوالات کم اما مهم را بپرسید تا بهتر بتوانید طرف مقابل را بشناسید.

در ادامه 5 سوال بسیار جالب و مهم را برای شما آورده ایم تا در قرار اول بپرسید و بتوانید که خیلی بهتر طرف خود را بشناسید. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

قرار اول ، قرار ملاقات اول ، قرار گذاشتن ، سوالات قرار اول

1. معمولا آخر هفته ها چیکار میکنی؟

اینکه افراد چگونه اوقات فراغت خود را میگذرانند چیز های زیادی درباره شخصیت آن ها میگوید. مثلا اگر به شما بگوید که در آخر هفته ها و تعطیلات بیشتر کار میکند و یا به سفر میرود، ممکن است برای شما فرد مناسبی نباشد! و یا باشد! افراد متفاوت هستند، سعی کنید آنکه برای شما مناسب است را پیدا کنید.

2. مکان مورد علاقت در دنیا کجاست؟

هر کسی یک مکان مورد علاقه روی این سیاره دارد. این مکان میتواند یک ساحل رویایی باشد و یا حتی خانه قدیمی مادر بزرگشان! مکان مورد علاقه کسی میخواهید با او در رابطه باشید جایی است که احتمالا شما هم آنجا را بازدید خواهید کرد. همچنین این سوال صحبت را میبرد به سمت سفر و مسافرت و اینکه دوست دارید به چه جاهایی بروید و همین موضوع باز هم میتواند اطلاعات بیشتری در رابطه با او به شما بگوید.

قرار اول ، قرار ملاقات اول ، قرار گذاشتن ، سوالات قرار اول

3. چقدر با خانوادت در ارتباط هستی؟

البته باید گفت که در کشور ما با توجه به فرهنگ و شرایط زندگی موجود، اکثر افراد با خانواده های خود ارتباط تنگاتنگ دارند و شاید جواب این سوال کمی واضح باشد. این سوال 2 مورد را مشخص میکند، اول اینکه چقدر احتمال دارد شما خانواده او را هم ملاقات کنید و دوم اینکه چقدر راحت است که درباره خانواده خود صحبت کند.

4. چقدر اهل قرار گذاشتن و دوستی هستی؟

برخی افراد فکر میکنند که قرار گذاشتن کار خیلی بد و خلافی هست و کلا دید خوبی نسبت به این موضوع ندارند. اگر میخواهید که رابطه موفقی داشته باشید هرچه بیشتر درباره ویژگی های اخلاقی طرف مقابل بدانید بهتر است. مثلا افرادی که بیش از حد با افراد مختلف قرار میگذارند به احتمال زیاد دنبال یک رابطه جدی نیستند.

قرار اول ، قرار ملاقات اول ، قرار گذاشتن ، سوالات قرار اول

5. آیا دوست دارید دوباره یکدیگر رو ببینید؟

اگر قرار اول شما خوب پیش رفته و احساس میکنید که یک رابطه خوب میتواند در انتظار شما باشد، پس چراکه نه؟! حتما قرار دوم را هم هماهنگ کنید. البته شاید بهتر باشد که این مسئله را همان موقع نگویید و مثلا بعدا از طریق شبکه های اجتماعی و یا با پیامک قرار بعدی را هماهنگ کنید. توصیه این است که هماهنگی برای قرار دوم و یا قرار های بعدی را حتما پس از اتمام اولین قرار انجام دهید چراکه اگر همان موقع چیزی بگویید بیشتر بنظر میرسد که هول کرده اید و عجله دارید!


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (29 رای)  

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

محمود بیضایی | ۵ سال پیش
سلام بچه ها من کاری به ملاقات اول آخری ندارم اگر قرار شد بایک دختر ازدواج کنید، مواظب مهریه باشید،فقط 1سکه قبول کنید سکه شده 5میلیون تومان،اگر طرف قبول نکرد ،بررو دنبال زندگی ات،اگر نروی شاید یک روزی ازدواجه،به طلاق کشید،پول هم نداری سکه بخری بدی بابت مهریه،باید بروی پشت میله های زندان مثل بلبل چه چه بزنی،حالت جا بیاد ،بعد بفهمی،قیمت سکه،قیمت دمپایی ،کانه،نیست،
1
2
عسکر پلو | ۵ سال پیش
سلام،بابا سوال های مهمتری هست ،باید به،دختره بگیم،تا حالا چند تا دوست پسر داشتیه،چند روز میخواهی با هم،زندگی، کنیم،اول برویم دادگاه طلاقت بدم،بعد برویم عقد کنیم، روزی چندبار رابطه جنسی دوست داری، دلت میخاد بعد از ازدواج،چند تا دوست پسر داشته باشی،اینها را هم بهش اضافه کن، زمانه اینها حرف های منو ثابت کرده،همگی هم با اطلاع هستیم،دروغ که نگفتم،فقط حرف،های من یک کمی منطقی و انسانی نیست،ولی دروغ هم نیست،
1
0

hits