دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
4 جمله برای حفظ رابطه دوستانه با همسر
19
زمان مطالعه: 2 دقیقه
4 جمله برای حفظ رابطه دوستانه با همسر-حفظ رابطه -رابطه دوستانه- همسر-رابطه با همسر

این حق شماست که یه دعوا رو آروم کنین.

جر و بحث های کوچیک با طرفتون در ابتدا با نرمی به نتیجه می رسن. اینکه هیچ دفاعی از خودتون نداشته باشین و خودتون رو کوچیک کنین در گرماگرم دعوا به نظر غیر منطقی میاد اما در واقع بسیار موثره.


رابطه دوستانه با همسر

برای جلوگیری از جر و بحث اینو بگین ” شما به نظر من عالی هستی”

این بهترین جواب به سوالی از این قبیله که آیا این شلوار من رو چاق نشون می ده؟ اگه جوابی غیر از جواب بالا را بدین می تونه باعث ایجاد ناراحتی بشه. "برن استین” می گه به زبون آوردن افکارتون یا گفتن هر چیز کوچیکی که به ذهنتون می یاد، می تونه به روابطتون آسیب جدی برسونه.

برای محبت اینو بگین” من تو رو بیشتر از هر چیز و هر کس دیگه ای دوس دارم”

طبق یک مطالعه ی اخیر محققان، این نمونه از صحبت کردن رو مورد بررسی قرار دادن و دریافتن که افراد مورد بررسی، این نوع محبت ظاهری رو هفته ای سه بارامتحان کردن. همونطور که احساسات واقعی به عنوان پایه ی زندگی محسوب می شه، محبت ظاهری هم می تونه به ادامه ی دوام رابطه کمک کنه.

4 جمله برای حفظ رابطه دوستانه با همسر

برای حفظ رابطه اینو بگین "من حالم خوبه”

طبق نظر "الیزابت برن استین” مواقعی وجود داره که همسرتون می خواد بدونه چه چیزی شما رو ناراحت کرده اما بعضی مواقع فقط برای اطمینان مجدد از حال شما دائم جویای حالتون می شه. کارشناسان این دروغ مصلحتی رو پوشش محافظتی می نامن که در واقع مثل یه سپر یا حفاظ، همسرتون رو از استرس و نگرانی حفظ می کنه

برای نشان دادن مراقبت عمیق اینو بگین ” من درک می کنم”

حتی اگه تمام جزئیات حرف همسرتون رو متوجه نمی شین اما باز هم مهمه که وانمود کنین تمام گرفتاری های او رو درک می کنین. یکدلی – توانایی شناخت و درک احساسات طرف مقابل- مهم ترین بخش از هر رابطه ی دو نفره هست.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (19 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits