دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هرگز با همسرتان این کار را نکنید
85
زمان مطالعه: 4 دقیقه
● شما هم در خطرید چه بسیار دوستی ها و روابط زناشویی و فامیلی که با تلنگری در هم ریخته اند. بله . شروع غم انگیزی بود اما باید از اینجا شروع می کردیم.

● شما هم در خطرید چه بسیار دوستی ها و روابط زناشویی و فامیلی که با تلنگری در هم ریخته اند. بله . شروع غم انگیزی بود اما باید از اینجا شروع می کردیم.

هرگز با همسرتان این کار را نکنید

● شما هم در خطرید

چه بسیار دوستی ها و روابط زناشویی و فامیلی که با تلنگری در هم ریخته اند. بله . شروع غم انگیزی بود اما باید از اینجا شروع می کردیم.

هر رابطه ای ، بی توجه به نسبت بین دو نفر بدون احترام پیش نخواهد رفت اما این احترام متقابل با گذشت زمان در خطر فروپاشی قرار می گیرد. گرچه شاید امروز اصلا به ذهنتان هم خطور نکند چون رابطه شما و همسرتان عالی است.

● بعضی ها ذاتشان خرابه!

بعضی از آقایان و البته خانمها ذاتا اهل عیب جویی اند و این کار آنها نیتی در پشت خود ندارد . اصلاح کردن همسر جلوی دیگران در ذات این افراد است و آنها بدون توجه به عواقب بعدی و احساسی که ممکن است به همسرشان دست دهد دست به این کار می زنند. پس اگر جزء همان گروهی هستید که مرتبا توسط همسرتان نزد دیگران اصلاح می شوید،باید با قدرت این عادت را از سر همسر گرامی بیرون کنید.البته این کار را تنها در حضور خود او انجام دهید و منظورتان را دقیقا به او بفهمانید و توضیح دهید.

● دیگران را بع دوای خود نکشانید

بسیاری از زن و شوهرها برای ابراز ناخرسندی خود از زندگی مشترکشان نزد دیگران از زبان نیش و کنایه استفاده می کنند. نمی دانم … شاید آنها از وجود همسر خود احساس شرمندگی می کنند، در نتیجه برای مقابله با این موقعیت درست مانند یک بچه از شیوهای غلط استفاده می کنند.

بدترین قسمت این ماجرا کشاندن پای دیگران به مشکلات شخصی است. آدمهایی که بهترین شان هم واقعا دلسوز ما نیستند. گاهی ما با عیبجویی از یکدیگر نزد دیگران به عنوان وسیله ای برای قضاوت و داوری استفاده می کنیم. لازم است بدانید که کمتر کسی از این رفتار استقبال می کند.اگر متوجه شده اید که دیگران بیشتر از این خواهان رفت و آمد و معاشرت با شما نیستند، احتمالا باید به این فکر کنید که آیا غرولندهای مکرر شما آنها را ناراحت کرده است یا نه.

● اعتماد به نفس داشته باشید

روانشناسان می گویند یکی از عللی که شما را وادار می کند با همسرتان چنین رفتاری داشته باشید این است که از موقعیتی که در آن قرار گرفته اید به اندازه کافی اطمینان به نفس ندارید.

وقتی با اقوام و دوستان بیرون می روید و دچار احساس شک و تردید می شوید، نظرات نامربوط می دهید و از همسرتان ایراد می گیرید تا قدرت نمایی کنید، خودی نشان دهید و احساس بهتری داشته باشید. خب. مسلم است که مشکل اصلی از خود شماست. شمایی که ناخودآگاه سعی می کنید حواس دیگران را از خودتان پرت کرده و به سمت همسرتان جلب کنید تا از شدت اضطراب خود بکاهید.

● گذشت زمان علیه عشق!

یک داستان تلخ .یک واقعیت وحشتناک که همه ما درگیر آن هستیم.با اغاز رابطه و گذشت زمان زن و شوهر با هم احساس راحتی می کنند و رعایت ادب و احترام نسبت به یکدیگر را از یاد می برند. چند بار تاکنون این صحنه را به چشم خود دیده اید که یک مرد در را برای غریبه ها باز می کند اما پشت سر همسرش در را می کوبد؟ چند بار شاهد بوده اید که زنی با ادب و احترام با غریبه ها حرف می زند اما به همسر خودش نگاه تحقیرآمیزی می اندازد؟پاسخ متاسفانه یک کلمه است: خیلی !

● راحت ترین کار را انجام بده

توصیه : قطعا شما و همسرتان قرار نیست در حضور دیگران همیشه درباره همه چیز با هم موافق باشید. بجای توهین کردن به یکدیگر، قرار بگذارید که در حضور دیگران برای هم یک سیگنال سکوت و مخفیانه بفرستید. سپس زمانی که با هم تنها می شوید می توانید درباره اتفاقی که افتاده صحبت کنید و احساسات و نگرانی های خود را به زبان آورید.به خدا این بسیار بسیار راحت تر از تحمل دعواهای بعدی و احتمالا عذرخواهی است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.7 از 5 (85 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مهناز | ۱۰ سال پیش
مطالبتون عالی واموزنده بود خود من نیز شاهد اینجور بر خوردای زنو شوهری بودم که اصلا خوشایند نبود
0
0

hits