دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۵ کاری که در اولین رابطه جنسی خود نباید انجام بدهید!
380
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در اولین رابطه جنسی چه کار هایی را نباید انجام دهید؟ کار های ممنوعه در اولین رابطه زناشویی چیست؟ در این مقاله 5 کار خطرناکی که باید از انجام آن ها اجتناب کنید را به شما میگوییم
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

میدانید چه کار هایی در اولین رابطه جنسی نباید انجام دهید؟ این مقاله مخصوص خانم ها است. افرادی که باکره هستند و یا میخواهند با یک فرد جدید رابطه جنسی داشته باشند قطعا استرس و اضطراب زیادی دارند. شما سعی میکنید که همه چیز مرتب باشد و طبق برنامه پیش برود و از قبل فکر همه جا را کرده اید اما باید خدمتتون بگم که باز هم امکان دارد که خرابکاری ببار بیاید!

در ادامه 6 کاری که نباید در اولین رابطه جنسی خود انجام بدهید را به شما خواهیم گفت.

اولین رابطه جنسی ، چه کار هایی در اولین رابطه جنسی نباید انجام داد ، نکات اولین رابطه جنسی ، اموزش اولین رابطه جنسی

1. جلوگیری از بارداری را به او واگذار نکنید.

درست است که در هر رابطه جنسی مرد نیز باید نگران این موضوع باشد و همراه خود کاندوم داشته باشد اما در نهایت حقیقت این است که این شما هستید که باید مراقب بارداری باشید. علاوه بر جلوگیری از بارداری، کاندوم از انتقال بسیاری از بیماری های مقاربتی نیز جلوگیری. پس اگر میخواهید صبح روز بعد خود را در انبوهی از مشکلات و نگرانی ها نبینید، مراقب باشید.

2. گریه نکنید.

برخی خانم ها هنگام رابطه جنسی اشک در چشم هایشان جمع میشود و گریه میکنند که این امر بدلیل ترشح اندورفین در بدن است. اما سعی کنید به هر شکلی که میتوانید جلوی گریه کردن خود را بگیرید. گریه کردن باعث میشود که شریک جنسی تان فکر کند که در حال آسیب زدن و اذیت کردن شما است و یا اینکه مشکل روانی دارید!

اولین رابطه جنسی ، چه کار هایی در اولین رابطه جنسی نباید انجام داد ، نکات اولین رابطه جنسی ، اموزش اولین رابطه جنسی

3. عروسک های خود را نشان او ندهید!

شاید این مورد کمی به نظرتان عجیب باشد اما مخصوصا اگر فردی را تازه ملاقات کردید، بهتر است که شما را به عنوان یک بچه نا بالغ نبیند. به همین دلیل شاید بهتر است که عروسک ها و اسباب بازی های خود را از جلوی چشم بردارید! (البته ممکن است در برخی موارد استثنا هم وجود داشته باشد)

4. فکر نکنید که همه مثل هم هستند.

ممکن است هنگام رابطه جنسی پیش خود فکر کنید که فردی که الان با او هستید همان چیز هایی را دوست دارد که همسر سابق شما و یا شریک جنسی قبلی تان دوست داشته، اما این باور کاملا غلط است.

اولین رابطه جنسی ، چه کار هایی در اولین رابطه جنسی نباید انجام داد ، نکات اولین رابطه جنسی ، اموزش اولین رابطه جنسی

5. همه ورق های خود را رو نکنید!

سعی کنید اولین رابطه جنسی تان را خیلی شلوغ نکنید. هدف این است که هر دو نفر در کمال آرامش از یکدیگر لذت ببرید. نیازی نیست که هر تکنیکی بلدید را اجرا کنید تا فرد مقابل تحت تاثیر قرار بگیرد... ریلکس باشید.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (380 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits