دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
علت خروج خون از آلت آقایان بعد از انزال چیست؟
17
زمان مطالعه: 2 دقیقه
علت خروج خون از آلت آقایان بعد از انزال چیست؟:وقتی خون در مایع منی مشاهده می شود منتظر چه عارضه هایی باید باشیم... علل مهم برای قرمز شدن مایع منی چیست؟ دراین بخش از دلگرم به بررسی مختصر دلایل وجود خون در زمان انزال می پردازیم.با دلگرم همراه باشید.

خروج خون بعد از انزال چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

وقتی خون در مایع منی مشاهده می شود منتظر چه عارضه هایی باید باشیم...

علل مهم برای قرمز شدن مایع منی چیست؟

دراین بخش از دلگرم به بررسی مختصر دلایل وجود خون در زمان انزال می پردازیم.با دلگرم همراه باشید.

وجود خون بعد از انزال

خروج خون بعد از رابطه جنسی در آقایان

برای افراد زیر ۴۰ سال، مشاهده خون در منی و بدون داشتن هیچ علائمی، خطرناک نیست و خودبه‌خود برطرف می‌شود. اما در مورد مردان بالای ۴۰ سال، مشاهده خون در مایع منی، نیاز به بررسی دارد به ویژه اگر این اتفاق زیاد تکرار شود، با علایم دیگری همراه باشد یا فرد در معرض خطر سرطان قرار داشته باشد.

علل مشاهده خون در انزال

  • عفونت و التهاب. شایع‌ترین عامل بروز خون در مایع منی، وجود التهاب یا عفونت در یکی از بخش‌های مسیر عبور منی مانند پروستات، مجرای ادرار، اپیدیدیم و کیسه منی، است.
  • بیماری‌های مقاربتی. بیماری‌های قابل انتقال از طریق رابطه جنسی محافظت نشده مانند سوزاک یا کلامیدیا و عفونت باکتریایی می‌توانند از دیگر عوامل وجود خون در منی باشند.
  • عمل جراحی. انجام هرگونه عمل جراحی یا معاینه پزشکی مانند نمونه‌برداری از پروستات، پرتودرمانی و وازکتومی می‌تواند باعث وجود مقداری خون در منی شود.
  • انسداد مسیر خروج منی. اگر در هر قسمت از مسیر عبور منی، مانعی مثل پلیپ یا تومور وجود داشته باشد، به رگ‌های اطراف آن قسمت فشار وارد شده و خونریزی اتفاق می‌افتد.

وجود خون بعد از انزال

گردآوری شده ی مجله ی اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (17 رای)  

۴ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

سعید | ۵ سال پیش
سلام 28 سالمه،یک ماهی هست وقتی نزدیکی میکنم انزال میشم رنگ قرمز ازم خارج میشه
ممنون میشم جواب بدید
0
1
امیر علی | ۷ سال پیش
سلام به همه دوستان
من یه 19 سال دارم و مدتی که در منی من خون وجود داره یعنی همراه منی ماده قرمز رنگی با منی خارج میشه البته به صورت گره گره و مقداری هم منی غلیظه(معمولی) البته باید به این نکته اشاره کنم ،که پارسال هم یه بار این اتفاق برام افتاد ولی بعد ار یه مدت کوتاه خوب شد . ولی باید اینو بگم که من زیاد خود ارضایی می کنم .(4تا 7 بار در ماه ) البته در بعضی مواقع تا اوج انزال رفته و از انزال خود جلوگیری می کنم (به دلایلی که مشخصه). البته من تو این سایت و سایت های دیگه مطالب زیادی خوندم ولی گفتم بهتره اینجا هم سوالمو مطرح کنم. در ضمن باید خدمت شما عرض کنم که تنها ماده قرمز رنگ(خون) همراه منی خارج میشه بدون هر گونه ماده دیگه که در مطالب دیگه خوندم مثل مواد سبز رنگ و امثال اینها
1
3
احمد | ۷ سال پیش
سلام/اگه وجود خون در مني ادامه پيدا كنه و آزمايشات و سنو گرافي هم چيزي رو نشون نده و سالم باشه چي؟اون وقت اين خون ممكنه به چه علت باشه؟ ممنون از دلگرم
0
0
یوسف | ۷ سال پیش
سلام
حدود 3 روز هست که درمایع منی ام خون بسیار غلیظ میبینم و بیضه راست هم تورم و درد داره البته در هنگام راه رفتن یعنی در هنگام دراز کشیدن و نشستن دردی ندارم و ادرار م هم غلیظ شده می تونید کمکم کنید
0
0

hits