دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین عطر های بهاری برای با کلاس ها
5
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بهترین عطر های بهاری برای با کلاس ها -عطرهای بهاری- انتخاب عطر-عطرهای باکلاس- بهار- باکلاس ها

عطری که به خود می‌زنید تا حدود زیادی بیانگر شخصیت شماست و می‌تواند یک ویژگی منحصر به فرد برای شما به حساب بیاید؛ اگر خودتان را جزو دسته خوش‌پوش‌ها می‌دانید و به ظاهر آراسته خود اهمیت می‌دهید، انتخاب‌ یک رایحه خوش هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود. زندگی ایده‌آل در این شماره به شما رایحه‌های خوشبو و با دوامی را پیشنهاد می‌کند که به خودی خود از بهترین‌های ویترین عطرفروشی‌ها به حساب می‌آیند.

بهترین عطر های بهاری برای با کلاس ها

بهترین عطر های بهاری برای با کلاس ها

Kenzo Flower Tag

بمب گلی

رایحه این عطر سرشار از عصاره شکوفه گل‌ها و میوه‌هاست؛ با بو کردن این عطرگویا در باغی پر از گل و میوه قدم گذاشته‌اید و ذهن‌تان از مشغولیت‌های روزمره رها می‌شود. این رایحه در واقع نمونه جوانانه تر عطر کنزو فلاور است. ردپای مویز سیاه،ترش و شیرینی ریواس، حس تازگی شکوفه پرتقال، گل صدتومانی،شکوفه گل یاسمن و سوسن سفید و شکوفه رز قرمز در ترکیبات این معجون خوشبو دیده می‌شود؛ فراموش نکنید رایحه‌های گلی معمولا ماندگاری بالاتری نسبت به رایحه های دیگر دارند .ماندگاری این عطر بین 7 تا 10 ساعت است که در 3 سايز 30، 50 و 100 میلی لیتر در ویترین عطر فروشی‌ها موجود است.

بهترین عطر های بهاری برای با کلاس ها

Calvin Klein Sheer Beauty

بمب اعتماد به نفس

اگر تا به حال از نمونه عطرهای کلوین کلاین استفاده کرده باشید به بوی رایحه‌های خاص و ماندگار آن پی برده اید.کالوین کلاین این نمونه را با طراحی ساده با بویی متعادل تولید کرده است. هلو، شاه‌توت، شکوفه نارنج،گل سوسن صورتی،گل صد تومانی،یاسمن ،وانیل و چوب صندل در کنار هم رایحه ای دلنشین را به ارمغان آورده که حس اعتماد به نفس را به فرد انتقال می‌دهد.

بهترین عطر های بهاری برای با کلاس ها

Azaro Jolie Rose

اگر حساس هستید

تا به حال شده وارد مکانی شوید و بوی عطر دلنشینی تمام فضای آن را پر کرده باشد و ناخودآگاه با خودتان بگویید عجب بوی محشری است! رایحه این عطر این حس را به همراه حس شادی از زندگی انتقال می‌دهد، رایحه‌ای که برای خانم های حساس پیشنهاد می‌شود. شکوفه گل رز، یاسمن صورتی، شکوفه لیمو، شکوفه سیب قرمز، مویز سیاه و سدر از اسانس‌هایی است که در آن به کار رفته است.

بهترین عطر های بهاری برای با کلاس ها

Vera Wang- Princess Nigh

عجیب و شیک

رایحه‌ای شیک و مناسب خانم‌های مشکل‌پسند؛ پر رمز و راز با ترکیبات عجیب و غریب مثل گل یاس، توت وحشی، تمشک شیرین، هندوانه، گل رز، شکوفه پرتقال، شکر، وانیل و.. رایحه ای که گوی سبقت را از بسیاری از قدیمی‌ها ربوده است. ردپای ترکیبات متنوع‌ ترش، شیرین و گلی رایحه این عطر مهر تايید خاص بودنش است و با بوی مدرن و متفاوتش شما را متحیر خواهد کرد.

بهترین عطر های بهاری برای با کلاس ها

Chloé's L'Eau de Chloé

متفاوت باشید و بدرخشيد

ردپایی از شکوفه پرتقال، ترنج، لیمو در کنار عصاره خیار، نعناع هندی، گل زنبق، یاس و گلاب بویی دلنشین و خنک را به مشام می‌رساند. رایحه پیچیده و متغیر این عطر برای مناسبت‌های مختلف پیشنهاد می‌شود.

بهترین عطر های بهاری برای با کلاس ها

Jeanne lanvin couture

رسمی و شکیل

ترکیب پیچیده و مناسب که نمونه جدیدتری از Jeanne lanvin است که در پوشش شیشه‌ای بنفش رنگ و شکیل روانه بازار شده است. بویی آمیخته از رایحه‌های میوه ای و گلی که برای مناسبت‌های رسمی پیشنهاد می‌شود. تمشک، گل صد تومنی،گل مگنولیا، گل بنفشه، شاه‌توت در 3 سايز 30، 50 و 100 میلي‌ليتر تولید شده است.

انتخاب عطر قانون خاصی ندارد و سلیقه‌ای است

هیچ‌وقت فراموش نکنید انتخاب عطر قانون خاصی ندارد و بیشتر سلیقه‌ای است .پس بهتر است قبل از هزینه کردن هنگفت بابت خرید عطر، اول رایحه موردپسندتان را بشناسید تا مطمئن شوید عطری که خریداری می‌کنید با سلیقه تان جور در می‌آید . بهتر است در نیمه اول سال از عطرهای خنک‌تر و در زمستان از عطرهای گرم تر استفاده کنید تا ماندگاری بالاتری داشته باشد. فراموش نکنید هرگز برای امتحان کردن بوی رایحه، آن را روی لباس تست نکنید، اتفاقات شیمیایی بین عطر والیاف لباس شما را گیج می‌کند و مانع از استشمام بوی اصلی عطر می‌شود.

منبع : مجله ایده آل



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits