دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پوست حساس و لوازم ارایشی مناسب
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوست حساس و لوازم ارایشی مناسب-پوست حساس-پوست حساس صورت-لوازم ارایشی-پوست و پوست حساس و پوست صورت و پوست و مو و زیبایی پوست و متخصص پوست و رنگ پوست و مراقبت از پوست و آرایش و مدل آرایش و آرایش صورت و آرایش عروس و آرایش چشم و آموزش آرایش و عکس آرایش...

پوست حساس و لوازم ارایشی مناسب

پوست حساس و لوازم ارایشی مناسب

پوست هاي حساس با احساس گرما و برافروختگي در پوست صورت و همچنين قرمزي پراكنده در آن قابل شناسايي هستند.

اين پوست ها به راحتي دهيدراته مي شوند واين خشكي به ضعيف شدن پوست همراه با احساس كشيدگي كمك مي كند. باتوجه به شدت و مرحله حساسيت پوستي شما و همين طور تشخيص متخصصان سن سي بيوتركيبات خاص و فعالش را به شما معرفي مي كند.

پوست حساس و لوازم ارایشی مناسب

به دنبال لوازم آرایشی باشید که کمترین حساسیت را برای پوستتان ایجاد می کند، و با مصرف آنها پوستتان جوش نزند، بدون بو و عطر باشد، و پوستتان را نرم کند.

از لوازم آرایشی استفاده کنید که پوستتان را کمتر تحریک کند، از داروهای ضد پیری کمتر استفاده کنید، از سایه هایی استفاده کنید که رنگدانه های موجود در آنها پوستتان را تحریک نکند همچنین از کرم هایی استفاده کنید که قدرت نگه دارندگی کمتری دارند.

پوست حساس و لوازم ارایشی مناسب

با زدن مقداری از کرم در پشت گوشتان آن را امتحان کنید. بگذارید تا شب روی پوستتان بماند. اگر پوستتان به آن عکس العملی نشان نداد، برای استفاده مناسب است. قلم موهای آرایشی تان را هرماه با آب گرم، و صابون بشویید تا از ورود باکتری ها به آن جلوگیری شود.

گردآوري توسط : مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
0.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits