دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی برند آرایشی ویولت Violet
13
زمان مطالعه: 5 دقیقه
ویولت یک برند ایتالیایی مطرح در عرصه لوازم آرایشی است که با کیفیت بالای محصولات توانسته محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان محصولات برند خود کسب نماید.

این برند معروف موفق به تولید انواع رژلب‌های گیاهی بدون سرب و مدادچشم‌های گیاهی و ضدحساسیت با کیفیت بالا، انواع کرم پودر و پنکک با پوشش فوق العاده بالا شده است.

تنوع محصولات این برند توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان محصولات آرایشی موجود در بازار برای خود باز کند. فروشگاه پیراکده انواع محصولات برند پرفروش و پرطرفدار ویولت را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار داده که در ادامه تعدادی از این محصولات معرفی شده است.

پنکیک ضدآب ویولت Violet

معرفی برند آرایشی ویولت Violet

پنکک ویولت با پوشش‌دهی بالا تمامی لک‌های پوستی، جای جوش و سایر عیوب پوستی را پوشش داده و باعث جذب چربی اضافه پوست شده و ظاهری مات و مخملی به چهره شما می‌بخشد. این پنکک ضدآب بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است و با قیمت مناسب در فروشگاه پیراکده بفروش می‌رسد.

مداد چشم رنگی گلیتری ویولت

معرفی برند آرایشی ویولت Violet

مداد چشم اکلیلی ویولت با 6 رنگ جذاب و شاین باعث افزایش جذابیت آرایش چشم شما می‌شود. این مداد دارای نوک نرم و روان بوده و خط چشمی صاف و یکدست را برای شما به ارمغان می‌آورد. این مداد را می‌توان برای هایت کردن پنک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خط چشم شمعی و روغنی Violet

معرفی برند آرایشی ویولت Violet

خط چشم مدادی ویولت از محصولات با کیفیت برند ویولت که با نوک نرم و روغنی کشیدن خط چشمی صاف و یکدست را برای شما بسیار آسان کرده و بدلیل خاصیت ضدآب ماندگاری بسیار بالایی دارد که می توانید در طول روز نگران پاک شدن خط چشم خود نباشید. خط چشم مدادی ویولت کاملا گیاهی و ضدحساسیت بوده و در فروشگاه پیراکده قابل سفارش می باشد.

خط لب مدادی Violet

معرفی برند آرایشی ویولت Violet

خط لب ضدآب ویولت به شما کمک می کند که لب هایی پرتر و حجیم تر را داشته باشید و از پخش و نامرتب بودن رژلب شما جلوگیری می کند.مداد خط لب ویولت بدون سرب بوده و با نوک نرم و روان آن می توانید خط لبی زیبا و صاف را بوسیله آن کشیده و از جلوه زیبای آن در آرایشتان لذت ببرید. خط لب ویولت دارای 12 رنگ زیبا با ماندگاری با را می توانید از فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب تهیه کنید.

رژ لب مدادی تراش دار ویولت

معرفی برند آرایشی ویولت Violet

رژلب مدادی تراش دار ویولت با نوک نرم و روان پوششی یکنواخت را بر روی لب های شما ایجاد کرده و از پوسته شدن و ترک پوست لب جلوگیری می کند. این رژلب مدادی دارای یک تراش همراه بوده که به راحتی می توانید رژلب خود را تراش کرده و استفاده کنید. رژلب مدادی ویولت با 12 رنگ مات و جذاب در فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب به فروش می رسد.

لاک لب مایع ویولت

معرفی برند آرایشی ویولت Violet

اگر در طول روز نگران پاک شدن رژلب خود هستید می توانید از لاک لب استفاده کنید. لاک لب مایع ویولت با رنگبندی متنوع و جذاب خود طرفداران زیادی در بین خانم های جوان دارد که برای مدت زیمان طولانی بر روی لب شما باقی می ماند. لاک لب ویولت دارای ماندگاری بسیار بالا و مناسب برای تمام سنین بوده و در فروشگاه پیراکده قابل سفارش می باشد.

خط چشم رنگی اکلیلی (گلیتری) ویولت (Violet)

خط چشم گلیتری ویولت با حالت شاین و درخشان خود خط چشمی براق و جذاب را ایجاد کرده و قلم مویی آن کشیده خط چشم را بسیار آسان نموده است. می توان با فید کردن این خط چشم بعنوان سایه نیز از ان استفاده کنید. این محصول کاملا ضدحساسیت بوده و ماندگاری بسیار بالا و طولانی دارد. شما می توانید خط چشم گلیتری ویولت با 12 رنگ شاین و جذاب را در فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب سفارش دهید.

معرفی برند آرایشی ویولت Violet

کرم پودر حاوی ضدآفتاب ویولت VIOLET

لازمه یک آرایش زیبا داشتن پوستی صاف و بدون هیچ گونه لک می باشد. کرم پودر ویولت با پوشش دهی عالی موجب پوشش تمامی لک، جای جوش و دیگر مشکلات پوستی شده و وجود ضدآفتاب در این کرم پودر پوست شما را در مقابل اشعه خورشید و سایر اشعه های مضر محیطی محافظت می کند. کرم پودر ویولت آبرسان قوی پوست بوده و چربی پوست صورت به حالت نرمال باز می گرداند. این کرم پودر حاوی ویتامین c و رنگدانه های معدنی می باشد و با خاصیت ضد آب پوشش مات و یکدست با ماندگاری بالا را برای شما به ارمغان می آورد.


قیمت محصولات ویولت

فروشگاه پیراکده برای جلب رضایت مشتریان خود محصولات با کیفیت بالا را با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار داده است. تنوع محصولات برند ویولت در فروشگاه پیراکده بسیار زیاد بوده و شما می توانید با توجه به نیاز و ویژگی پوست خود به آسانی محصولات باکیفیت ویولت را با قیمت مناسب از فروشگاه پیراکده تهیه کنید. همچنین برای دریافت بهترین مشاوره می‌توانید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

09362423974 – 02634649738

Pirakade.ir



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (13 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits