دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش استفاده صحیح از ریمل
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آموزش استفاده صحیح از ریمل-استفاده صحیح از ریمل

آموزش استفاده صحیح از ریمل، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

 آموزش استفاده صحیح از ریمل

آموزش استفاده صحیح از ریمل


در مرحله ی اول سر ریمل را به آرامی به پشت دست بکشید، با این کار از شلختگی در آرایش کردن مژه ها جلوگیری میشود.سپس برای استفاده، آن را به صورت افقی روی مژه ها حرکت دهید تا با این کار به توزیع مساوی ریمل به تمام نواحی کمک کنید.

به هنگام استفاده ، ریمل را فقط در ناحیه زیر مژه ها به کار ببرید، اسفاده از ریمل بر روی مژه ها به شلختگی بیشتر و افتادن آنها به سمت پایین بر اثر وزن اضافی منجر میشود. برای جلوگیری از این اتفاق ، علاوه بر استفاده ی آن در زیر چشم، به صورت سریع و با دقت آن را به مژه ها بمالید،چرا که این سرعت به خشک شدن بهتر و سریع تر ریمل کمک میکند.


برای این که ظاهر مژه ها به ظور مساوی در تمام نقاط به نظر بیاید، با استفاده از سر ریمل مژه ها را در قسمت های انتهایی و گوشه ای، بازو پخش کنید.
در انتها با استفاده ی هر آنچه بر روی برس ریمل باقی مانده بر روی قسمت های انتهایی مژه ها، ظاهری طبیعی به آنها بدهید.

تاریخ انقضای ریمل:

ریمل و خط چشم مایع: هر زمانی که شما برس ریمل یا خط چشم خود را به درون مخزن آن فرو می برید در واقع آن را در میان باکتری ها فرو خواهید برد. در واقع این محصولات دارای کوتاهترین طول عمر هستند. از این رو اگر مایلید چشمان خود را از خطر ابتلا به عفونت ها دور کنید بهتر است هر 3 تا ماه ریمل و خط چشم خود را تعویض کنید.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (9 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits