دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با یادگرفتن این مدل های دم اسبی بستن مو،جذاب تر شوید!
13
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدل های دم اسبی بستن مو-آموزش مدل های دم اسبی بستن مو-انواع مدل های دم اسبی بستن مو-دم اسب بستن مو-موی دم اسبی-انواع موی دم اسبی-آموزش دم اسب بستن-موی دم اسبی زیبا

وقتی به موهای زیبا فکر می کنید، شاید موهای دم اسبی به ذهن تان نیاید. اما با کمی کار کردن روی موها، می توانید مدل دم اسبی را هم از حالت یکنواختی در بیاورید؛ به طوری که حتی تکمیل کننده لباس های پر زرق و برق تان باشد.



مدل دم اسبی

مدل های دم اسبی بستن مو


نه تنها مدل دم اسبی سبکی آسان برای درست کردن موهاست، بلکه بلندی موهایتان را هم نشان می دهد و ویژگی های صورت تان را برجسته می کند. به علاوه به هر نوع مویی هم می آید.

از بالا ببندید

مدل های دم اسبی بستن مو


برای اینکه موهایتان از پشت ظاهری صاف و براق داشته باشد، هیچ چیز بهتر از این نیست که موهایتان را از بالا به صورت دم اسبی ببندید. بستن موها به این صورت، مدلی شیک و جوان پسند است. برای درست کردن این مدل، به موهای مرطوب تان کمی ژل بزنید و سپس آنها را سشوار بکشید. موهایتان را به سمت عقب و بالای سرتان – جایی که می خواهید موها را دم اسبی ببندید- شانه کنید و محکم با یک کش ببندید.

از پایین ببندید

مدل های دم اسبی بستن مو


برای اینکه بلندی موهایتان نشان داده شود، یکی از بهترین انتخاب ها این است که موهایتان را از پایین به صورت دم اسبی ببندید. با پیچیدن یک دسته کوچک از موها دور کش، یا اضافه کردن یک گل سر زیبا و نگین دار، از ظاهری خسته و تنبل که این مدل مو ممکن است به شما بدهد، در بیایید.

از بغل ببندید

مدل های دم اسبی بستن مو


برای سبکی که هم زیبا باشد و هم شیک، موهایتان را که به صورت دم اسبی بسته اید را به یک طرف شانه تانه تان بریزید. برای یک ظاهر رمانتیک، موهایتان را کمی حالت دار کنید یا اینکه برای داشتن ظاهری جذاب از پشت، پایین موهایتان را صاف کنید.

شل ببندید

مدل های دم اسبی بستن مو


زیبا و براق کردن موها در سبک دم اسبی، ظاهری شگفت انگیز به شما می دهد، اما شل بستن موها می تواند ظاهرتان را با طراوت کند. پایین موهایتان را حلقه حلقه کنید و آنها را به صورت شل در یک طرف گردن تان ببندید. سپس برای محکم کاری، یک دسته از موهایتان را دور کش مویتان ببندید. برای اینکه ظاهر آرامی داشته باشید، چتری هایتان را روی صورت تان بریزید و چند دسته کوچک از موهای تان را هم آزادانه رها کنید.

به صورت زیبایی ببافید

مدل های دم اسبی بستن مو


می توانید موهایتان را به صورت فرانسوی یک طرفه ببافید که به یک موی دم اسبی ختم می شود یا اینکه بافت های ریزی در سرتاسر موهایتان ایجاد کنید که ظاهری مدرن و غافلگیر کننده به موهایتان بدهد.

موهایتان را پوش بدهید

مدل های دم اسبی بستن مو


قسمت دم اسبی موهایتان را یک درجه بالا ببرید و کمی جلوی موهایتان را پوش دهید. سپس با یک شانه آنها را صاف کنید. حتی می توانید قسمت بغل موها را سفت ببندید و قسمت دم اسبی موهایتان را پوش دهید.

کوتاه و شیرین

مدل های دم اسبی بستن مو

موی دم اسبی فقط برای خانم هایی که موهای بلندی دارند نیست، خانم هایی که موهای کوتاهی دارند هم می توانند این مدل را به کار ببرند. یک سبک میانه را امتحان کنید و برای این کار فرق کج باز کنید و موهایتان را صاف کنید و از پشت ببندید. همچنین می توانید موهایتان را کمی شل تر ببندید و مقداری از موهایتان را آزادانه در اطراف تان رها کنید و موهایتان را پایین ببندید.

phow



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (13 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits