دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش یک آرایش گرم در روزهای سرد زمستان
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آموزش آرایش گرم- آرایش گرم و روش آرایش گرم-کرم پودر روشن-خط چشم- آرایش چشم-آرایش و کرم پودر و پنکیک-رژ گونه و برجسته سازی لب

آموزش آرایش گرم

آموزش آرایش گرم

1. ابتدا بالای پلک ها را با کرم پودر روشن و یا یک سایه روشن پر کرده و آنرا با پد اسفنجی مخصوص آرایش محو می نماییم . سپس ابروان را تیره کرده و حالت می دهیم.

آموزش آرایش گرم


2. با یک قلم خیس و یک خط چشم قهوه ای (بهتر است از آکوا استفاده نمایید ) یک خط قهوه ای ضخیم روی پلک کشیده و سپس با قلم فیت ، آن را به سمت بالا و گوشه خارجی چشم ، محو نمایید .

آموزش آرایش گرم


3. با سایه گلبهی یا نارنجی قسمت بیرونی سایه قهوه ای را پر کرده و سپس دو سایه را در هم محو نمایید ، به طوری که مرزی بین آنها مشاهده نشود .

آموزش آرایش گرم

4. برای زیباتر شدن آرایش چشم، قسمت زیر ابروهایتان را با سایه طلایی پر کنید و در قسمت داخلی چشم ( قسمت نزدیک به بینی ) از سایه بژ استفاده نمایید .

آموزش آرایش گرم


5. در قسمت زیر چشم از کرم پودر روشن استفاده نمایید . سپس با همان آکوای قهوه ای یک خط پهن در زیر چشم ایجاد نموده و سپس محو نمایید .

آموزش آرایش گرم


6. با یک خط چشم مشکی ، دوباره روی سایه های قهوه ای را بپوشانید و سپس در گوشه های خارجی چشم ، آنرا محو نمایید و در آخر از ریمل استفاده کنید . سپس با استفاده از کرم پودر و پنکیک ،باقی قسمت های صورت را بپوشانید تا پوستی صاف و یکدست به دست آورید .برای برجسته به نظر آمدن گونه ها ، با یک کرم پودر تیره ، خطی از زیر گونه تا قسمت کناری لب ها ایجاد نمایید و با انگشت به سمت بالا محو کنید . سپس با رژ گونه ، کاملا تیرگی را بپوشانید . از یک سایه براق و روشن برای گونه سازی استفاده کنید . مانند شکل زیر ، قسمت بالای گونه را با سایه ی روشن برجسته تر جلوه دهید .

آموزش آرایش گرم

7.برای برجسته سازی لب در آرایش گرم ها بهتر است ابتدا از یک رژ قرمز اسفاده کنید و بعد با یک رژ صورتی روی آنرا بپوشانید . برق لب هم در آخر تکمیل گر خوبی برای یک آرایش ساده و زیباست.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits