دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خوشبو کردن بدن/راههای خوشبو کردن بدن
16
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خوشبو کردن بدن/راههای خوشبو کردن بدن-چگونه بدنی خوشبو داشته باشیم-چگونه بدنی خوشبو داشته باشیم-چگونه معطر باشیم-خوشبو کردن بدن-بدنی خوشبو-بوی عرق-خلاص شدن از شر بوی بد بدن-کمتر عرق کردن-عرق نکردن-گرما و عرق کردن-بوی بد زیر بغل-زیر بقل-موی زیر...

شاید شما هم تاکنون در موقعیتی قرار گرفته باشید که نگران خوشبویی بدنتان باشید و تمام مدت سعی تان بر این باشد که در جمعی که قرار گرفته اید بوی عرق نگیرید و بدون استفاده از خوشبو کننده ها و عطرها برای مدت زمان طولانی پوست تان بوی خوب بدهد.
در این مقاله با مجله دلگرم همراه باشید تا راههای خوشبو ماندن بدن بدون استفاده از خوشبو کننده و عطر را به شما آموزش دهیم.

خوشبو کردن بدن/راههای خوشبو کردن بدن

خوشبو کردن بدن/چگونه بدنی خوشیو داشته باشیم؟/عرق نکردن


1. اگر بدنتان به خصوص ناحیه زیر بغلتان زیاد عرق می کند می توانید از جوش شیرین استفاده کنید. با اینکار این قسمت ها را خشک نگه می دارید و در طول روزهای گرم و یا حتی شب های تابستان بسیار موثر خواهد بود.(محلی که از جوش شیرین استفاده می کنید می بایست بدون مو باشد).


2. موهای زائد را اصلاح کنید. موهای بلند منبع میکروب ها هستند در نتیجه با رشد باکتری ها، بدن بوی بدی خواهد گرفت.با موم انداختن و یا تراشیدن می توانید از شر بوی بد عرق راحت شوید.


3. از صابون های آنتی باکتریال، صابون گلیسیرینه و یا ژل مخصوص بدن استفاده کنید. آب به تنهایی برای از بین بردن بوی بدن کمکی نمی کند از صابون و کیسه برای هر چه خوشبو تر شدنتان استفاده کنید.


4. در فصل تابستان به خصوص، کمی قبل از بیرون رفتنتان دوش بگیرید و کرم و یا خوشبو کننده های زیر بغل را استفاده کنید چرا که پوست تمیز است و جذب آن بیشتر خواهد بود.


5. از کرم های معطر و مطبوع با بویی ملایم استفاده کنید اما فراموش نکنید که استفاده بیش از حد این کرم ها در مناطقی که عرق می کند می تواند بوی بدتری بوجود بیارد.


6. از شامپوهای خوشبو استفاده کنید تا موهایتان نیز بوی خوبی بدهد.


7. زمانی که خیلی گرمتان می شود حتما نوشیدنی خنکی مثل شربت گلاب همراه داشته باشید تا به خنک شدن و کمتر عرق کردنتان کمک کند.


8. کرم دست و یا عطری کوچک همیشه دنبالتان داشته باشید تا در مواقع اضطرار که احساس می کنید بوی عرق گرفته اید از آن استفاده کنید و معطر شوید.

خوشبو کردن بدن/راههای خوشبو کردن بدن
مواردی که لازم است رعایت کنید:
*سعی کنید همواره نفستان را خوشبو نگه دارید برای این منظور همییشه آدامس همراهتان داشته باشید.

*از عطرها و ادکلن هایی با بوی بسیار تند بپرهیزید و همیشه عطری با بوی ملایم مثل وانیل، مشک و یا دارچین استفاده کنید.

*همیشه خوشبو کننده و یا شیشه عطری کوچک همراهتان داشته باشید.

*همه نکاتی که در بالا به آن اشاره شد را رعایت کنید ومطمئن باشید که دیگر نیازی به عطر و یا دئودورانت نخواهید داشت.

*زمانی که بوی عرقتان زیاد است از عطر و ادکلن و یا دئودورانت استفاده نکنید چرا که بوی بدی خواهید گرفت.

ترجمه و گرداوری:
بخش بهداشت و سلامت مجله دلگرم
delgarm.com



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (16 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

علی بامرام | ۹ سال پیش
واقعا..........
.
0
0

hits