دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
درمان خانگی جوش صورت/درمان آکنه و جوش
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
درمان خانگی جوش صورت-درمان آکنه و جوش-درمان جوش صورت-درمان در خانه-آبلیمو برای پوست-آبلیمو و گلیسیرین برای پوست صورت-از بین بردن جای جوش-صاف کردن پوست صورت=چگونه پوستی شفاف داشته باشیم-پوست شفاف-درمان جوش سرسیاه-درمان جوش های پوست-سلامت پوست-داروهای...

تا به حال با خودتان فکر کرده اید که چرا متخصصین پوست درآمد بالایی دارند و همواره در پی کشف روغن و یا کرمی مخصوص برای پوست هستند؟ بدون شک همه جواب این سوال را می دانند! زمانیکه با فردی صحبت می کنید مستقیم به صورت او نگاه می کنید و ناخودآگاه اگر جوش، خال، سیاهی، سفیدی و یا هر موردی غیر طبیعی در صورت طرف مقابل باشد را خواهید دید و همین سبب می شود که همه افراد در پی رفع مشکلات پوستی شان باشند چرا که پوست صورت یکی از مهمترین بخش های بدن است که هرروز و همه جا در ملا عام می باشد.


در این مقاله مجله دلگرم از شما می خواهد قبل از اینکه به سراغ جیبتان بروید و پول زیادی صرف داروهای پوستی بکنید این مقاله را بخوانید و در ابتدا داروهای گیاهی را امتحان کنید اگر موثر نبود آنوقت به سراغ داروهای شیمیایی بروید.

درمان خانگی جوش صورت/درمان آکنه و جوش

درمان جوش و آکنه با آب لیمو:


به مدت ده دقیقه آب لیمو را بر روی پوست صورت و یا هرقسمت دیگری از بدن که جوش و یا آکنه دارد بمالید و به مدت 1 یا دو هفته اینکار را ادامه دهید. اسید موجود در آب لیمو کمی خارش و سوزش به همراه دارد اما سعی کنید با آن کنار بیایید.

می توانید آب لیمو را با چند قاشق گلیسیرین مخلوط کنید و به پوستتان بماید.

درمان خانگی جوش صورت/درمان آکنه و جوش

سعی کنید هر روز حداقل یک مرتبه پوستتان را بشویید تا از رشد میکروب های مولد جوش و آکنه جلوگیری کنید.


در طول درمان با آبلیمو اگر پزشک متخصصتان کرمی تجویز کرده که شب هنگام قبل از خواب باید آن را مصرف کنید حتما اینکار را هم انجام دهید.


گرداوری و ترجمه:
بخش سلامت مجله دلگرم
www.delgarm.com



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits