دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا عامل تیرگی پوست روغن زیتون است ؟
81
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مزیت روغن زیتون که بر خلاف روغن های دیگر منافذ موجود بر روی پوست را مسدود نمی کند.روغن زیتون وارد پوست شده و جذب می شود و پوستی سالم و درخشان را به شما هدیه می دهد

روغن زیتون سازگار با پوست بوده و غنی از آنتی اکسیدان های طبیعی است که با مبارزه با همه نشانه های پیری از قبیل چین و چروک، لکه های سیاه، جوش و آکنه ، از پیری پوست جلوگیری می کند. روغن زیتون با تامین ویتامین های ضروری برای پوست و از بین بردن سموم از روی پوست ، موجب جوان ماندن پوست می گردد.

مهم ترین مزیت روغن زیتون این است که بر خلاف روغن های دیگر منافذ موجود بر روی پوست را مسدود نمی کند. بسیاری از روغن ها منافذ پوست را مسدود می کنند که این امر خود منجر به شیوع بیشتر جوش و آکنه می شود. مسدود کردن منافذ پوست مانع از خروج سموم و ورود اکسیژن و ویتامین ها به پوست می گردد. اما روغن زیتون وارد پوست شده و جذب می شود و پوستی سالم و درخشان را به شما هدیه می دهد.

divider

فواید روغن زیتون برای پوست ؟

بنابراین اگر شما به دنبال راه حلی طبیعی ، ساده و مقرون به صرفه برای خلاص شدن از شر زخم های ناشی از آکنه و جوش هستید، توصیه می شود حتما از روغن زیتون استفاده کنید.

درمان مشکلات پوستی صورت با روغن زیتون

divider

راههای رهایی ازمشکلات پوستی با روغن زیتون

یکی از بهترین راه های استفاده از روغن زیتون ماساژ روزانه پوست با آن است. اگر از مشکلات پوستی شدیدی رنج می برید ، باید دو بار در روز پوست را با روغن زیتون ماساژ دهید.

نخست ، صورت خود را با آب شسته و به آرامی خشک کنید. نوک انگشتان خود را به چند قطره روغن زیتون آغشته کرده و به آرامی صورت را به طور دایره ای به مدت پنج دقیقه ماساژ دهید.

بیشتر روی قسمت های دارای آکنه تمرکز کنید. پس از ماساژ، بگذارید روغن زیتون به مدت بیست دقیقه روی صورتتان بماند تا خوب جذب پوست شود. سپس صورت خود را با آب ولرم و بدون استفاده از صابون یا شستشودهندﮤ صورت شسته و به آرامی خشک کنید. هر روز قبل از خواب این کار را انجام دهید. خیلی زود متوجه تغییر در رنگ پوست و روشن تر شدن جای زخم ها خواهید شد.

divider

کاربر گرامی چنانچه این مطلب برای شما مفید بوده لایک کنید ، یا راهکاری دیگری دارید با دیگر کاربران مجله دلگرم به اشتراک بگذارید.

تهیه و گردآوری مجله دلگرم

جهان باورصاد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (81 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits