دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خاصیت بی نظیر روغن خراطین
151
زمان مطالعه: 8 دقیقه
روغن خراطین سالیان بسیاری است که در طب سنتی ایران بکار گرفته میشود و علاوه بر خاصیت حجم دهندگی افزایش لطافت پوست و همچنین رفع مشکلات زودانزالی را برای نمونه مردانه به همراه دارد.

فواید استفاده از روغن خراطین

روغن خراطین ، یک روغن ۱۰۰% طبیعی و تولید شده در پیشرفته ترین لابراتوارهای طب سنتی میباشد. این محصول قرنهاست به عنوان موثرترین حجم دهنده و افزایش دهنده سایز گونه ، لب ، سینه و آلت مردانه مورد استفاده قرار گرفته است. روغن خراطین در اکثر نقاط بدن و پوست باعث افزایش حجم خواهد شد.

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با فواید روغن خراطین آشنا شوید.

روغن خراطین

خواص روغن خراطین

این روغن سالیان بسیاری است که در طب سنتی ایران بکار گرفته میشود و علاوه بر خاصیت حجم دهندگی افزایش لطافت پوست و همچنین رفع مشکلات زودانزالی را برای نمونه مردانه به همراه دارد.

توجه شود که نمونه های مشابه و تقلبی از این محصول حاوی مقادیر کمی پودر خراطین می باشد. که عملا اثرپذیری چندانی نخواهد داشت ولی نمونه موجود در اندازه 60میلی لیتر تهیه شده و حاوی 80٪ پودر خراطین (عامل حجم دهنده) می باشد.

بهترین حجم دهنده اندام و عضلات و گونه مناسب برای ورزشکاران حجم دادن موضعی عضلات خراطین روغنی است طبیعی که در طب قدیم برای حجیم و بزرگ کردن آلت تناسلی مردان و حجم دادن به سینه و گونه خانم ها استفاده میشده کرمها و پمادهای زیادی اکنون در بازار برای این منظور موجود می باشد که تماما شیمیایی بوده و عوارض خاص خود را دارد ولی این محصول کاملا طبیعی بوده و هیچگونه عوارض جانبی گزارش نشده است.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید: تاثیر بی نظیر روغن خراطین برای چاقی صورت

خواص روغن خراطین

  • افزایش نرمی و طراوت پوست
  • حجیم کننده و بزرگ کننده آلت و گونه و فرم دهنده سینه
  • نافع برای افزایش حجم و اثر چاق کنندگی دائمی
  • محرک اعصاب خارجی

روغن خراطین برای سینه

روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد. بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد.

تاثیر روغن خراطین برای گونه

گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است.با استفاده از روغن طبیعی خراطین میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

اثر روغن خراطین برای لب

یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند.لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.

روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد.که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

طرز تهیه روغن زالو اصل در خانه

فواید روغن خراتین برای آقایان

هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:

افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی ، رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان ، ارضای قوی تر و لذت بخش تر ، آرامش روحی و روانی بیشتر ، افزایش اعتماد بنفس ، کاهش خمیدگی آلت ، افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم ، افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن.در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه لارجرباکس و ...استفاده میشود. اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود ۲تا ۵ سانتیمتر را در یک دوره ۶۰ تا ۹۰ روزه شود.

مدت اثربخشی روغن خراطین

از هفته دوم استفاده از روغن خراطین تارگت ، نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید. حداکثر مدت زمان استفاده ۲ الی ۳ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند.

طریقه استفاده روغن خراطین

قبل از مصرف روغن خرطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. هر ۲۴ ساعت یکبار این عمل را تکرار کنید.
تذکر: پس از مصرف روغن خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.
تذکر ۲ : مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد.

علت قیمت ارزان روغن خراطین چیست ؟

در برخی عطاری ها روغن خراطین تقلبی در ظروف پلاستیکی مانند قطره چشمی عرضه میشود و یا در بطری شیشه ای تیره رنگ که این روغنها هیچ بویی ندارد. روغن خراطین اصلی از بو و رنگ آن قابل تشخیص است.

معمولا روغنهای بی نام و نشان مخلوطی از چند روغن ارزان قیمت و کمی روغن خراطین است و استفاده از آن جز هدر دادن زمان و هزینه هیچ فایده دیگری ندارد. علاوه بر اینکه روغنهای تقلبی قیمت ارزانتری دارد ، در زمان مقایسه ۲ محصول به میزان حجم مایع آن نیز توجه کنید. روغن خراطین تارگت در ظروف ۵۰ میل بسته بندی شده و این برای یک دوره ۲ ماهه کافی است. روش روغن گیری در قیمت و خلوص روغن موثر است. روغن خراطین تارگت از خلوص بسیار بالایی برخوردار است و باعث نتیجه بخش بودن این روغن با کیفیت میشود.

طریقه مصرف روغن خراطین تارگت

ابتدا محل مورد نظر خود را به مدت ۱ دقیقه ماساژ دهید و یا اینکه با حوله گرم کنید. سپس کرم تارگت را به مقدار خیلی کم به محل بمالید و مجددا حدود ۲ دقیقه ماساژ دهید تا بطور کامل جذب پوست شود. این عمل را ۲ بار در روز انجام دهید.

در بعضی پکیج ها هم روغن خراطین تارگت موجود است و هم کرم خراطین تارگت ، بنابراین در این صورت یکبار در روز از کرم و یکبار از روغن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که روغن خراطین تارگت از بهترین نوع آن میباشد. روغن خراطین تارگت دارای خلوص بالایی بوده و استفاده همزمان آن با کرم تارگت ، حصول نتیجه را بهبود می بخشد.

بهترین دوره درمان با کرم

خراطین تارگت ، مدت ۲ تا ۳ ماه است که باید روزی ۲ بار از آن استفاده شود. در این مدت شما به ۳ کاسه/تیوب روغن خراطین تارگت نیاز دارید.

مشخصات ظاهری روغن خراطین تارگت

پکیج های روغن خراطین تارگت به همراه یک تیوب کرم خراطین تارگت برای شما ارسال خواهد شد. با این پکیج شما در سریعترین زمان و با کمترین هزینه به خواسته خود دست خواهید یافت. تاثیر مصرف کرم و روغن خراطین هیچ تفاوتی ندارد و تنها روش مصرف آن و شکل عرضه آن متفاوت است.
پکیج خراطین تارگت ، شامل یک کاسه ۵۰ گرمی کرم به همراه یک بطری ۳۰ گرمی روغن خراطین خالص تارگت میباشد.

روغن خراطین

چرا باید حتما از روغن خراطین تارگت استفاده کنیم ؟

در بازار روغن های زیادی با نام روغن خراطین عرضه میشود. اکثر فروشندگان ادعا میکنند که روغن آنها از نوع اصلی آن است و بسیار تاثیرگذار و کارآمد است.

  • روغن خراطین تارگت در بسته بندی های ایمن
  • جلوگیری از دست بردن فروشندگان در میزان خلوص روغن تارگت
  • تنها روغن و کرم خراطین خالص و مورد اطمینان
  • عرضه بصورت کرم تارگت و روغن تارگت توام با هم
  • همراه با یکسری تکنیک ها جهت تسریع نتیجه گیری
  • دارای تاییده های بین المللی و ایرانی
  • مورد تایید اطباء طب سنتی ایران از جمله ابوعلی سینا (برگرفته از کتاب قانون)
  • دارای آنالیز دقیق طبی در پیشرفته ترین آزمایشگاهها
  • دارای ضمانت محصول و تاریخ تولید و انقضا
  • دارای بروشور فارسی و روش استفاده منحصر به فرد


خواهشمندیم اگر سوال یا نکته‌ای برای مطلب عوارض استفاده از روغن خراطین در ذهن شما باقی مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید :

تاثیر بی نظیر روغن خراطین برای چاقی صورت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (151 رای)  

۸ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

امین | ۴ سال پیش
من که از شرکت رویکا خریدم هیچ اثری نکرد و آخرشم زدن زیرش و گفتن پس نمیگیریم. آشغال بود یک ذره هم اثر نکرد و ضمانت و تعریفاشون همش دروغ بود. خودشون ضمانت میکنن خودشونم دبه در میارن.
3
0
محمدرضا | ۴ سال پیش
روغن خراطین برای حجم دهندگی واقعا خوب هستش . اما طبق تجربه ای که من داشتم برای هر پوست مختلف هست . یعنی با توجه به نوع پوست و همچنین روغن خراطین اصل بودن ممکن است تجربه ای متفاوت تجربه کنید . مثلا من خودم مدت طولانی از روغن خراطین استفاده کردم . خوب با توجه به اینکه اصل بود و از ویسکا اویل بود . من تجربه ای که گرفتم بد نبود . نمیگم خیلی عالی بود و به تمام هدف هایی که میخواستم رسیدم . اما خوب بودش . ممنون از مقاله خوبتون
0
0
رضا | ۵ سال پیش
باسلام و خسته نباشید
این روغن و کرم تاییده وزارت بهداشت رو داراست؟
قیمت و روش تهیه به چه صورتی امکان پذیر میباشد
ممنون
0
0
همیلا | ۵ سال پیش
سلام من از شرکت رایکا که کلی تبلیغات و ضمانت و خلاصه همه چی برای روغن هاشون گذاشتن و تقریبا سه برار قیمت میفروشن روغن خراطین خریدم با ضمانت بازگشت الان بعد از دو هفته مصرف با استناد به عکس قبل و بعد عضو مورد مصرف کوچک شده حالا بگذریم که کلا شرکت منکر شد که به من روغن فروخته اقلا جواب سوالم رو شما بدین چرا این اتفاق افتاده تمام نکات از جمله شستشوی قبل و ماساژ و دستمال خنک و مدت زمان رو هم رعایت کرد ممنون میشم اگر دلیلی داره بهم بگین
خاصیت بی نظیر روغن خراطین
0
0
حجت | ۵ سال پیش
سلام عرض" ادب ..اول اینکه ممنونم از راهنمایتون ..دوم اینکه از کجا بدونم اصل هسته ..ودراخر از کجا میشه تهیه کرد ..و قیمت آن ..سپاسگزارم
1
0
ﺧﺎﻃﺮﻩ | ۵ سال پیش
ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﻗﻴﻤﺘﺶ ﭼﻨﺪﻩ
0
0
مرجان | ۵ سال پیش
با سلام
ممنون میشم توضیح بدید که بعد از اتمام دوره ی مصرف، تا چه مدت اثر ان باقی خواهد ماند.
و اینکه قیمت روغن خراطین با برند تارگت در بازار در حال حاضر چنده؟
یادمه اولین باری که با اسم روغن خراطین اشنا شده بودم، فقط اسم برند تارگت رو شنیده بودم. به نظرم باید یک برند قدیمی تولید کننده این محصول باشه.
0
0
اختر | ۵ سال پیش
ای محصول آیا در افغانستان موجود است و از کجا باید دریافت کرد؟؟
0
0

hits