دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
درمان پوست چرب به طور طبیعی را بیاموزید
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
درمان پوست چرب به طور طبیعی-درمان پوست چرب-پوست چرب-بهبود وضعیت پوست صورت-درمان پوست چرب در خانه-شست و شوی پوست صورت چرب-لوازم آرایش مخصوص پوست های چرب-روش درمان پوست چرب-درمان طبیعی پوست چرب-پوست چرب صورت-درمان پوست چرب صورت-ماسک برای پوست چرب-ماسک...

درمان پوست چرب به طور طبیعی:اگر پوست چرب دارید مطمئنا از مشکلاتی که پوستتان برای شما به وجود آورده است خسته شده اید و از استفاده از کرم های گرانقیمت و جواب نگرفتن از آن ها کلافه اید.شاید متعجب شوید اما راههای بسیار مفیدی برای درمان پوست چرب به طور طبیعی وجود دارد که شما می توانید با مخلوط کردن چند ماده در خانه و استعمال آن ها بر روی پوستتان رفته رفته پوست چرب خود را تا حدود زیادی درمان کنید.اگر مایل به بهبود وضعیت پوست صورت خود هستید و می خواهید به درمان پوست چرب در خانه برسید با دلگرم همراه شوید:

درمان پوست چرب به طور طبیعی

توصیه اصلی برای درمان پوست چرب

1.روزی یک و به طور ایده آل دوبار صورت خود را قبل از استعمال موارد زیر برای درمان پوست چرب بشویید.اگر صورت شما چرب باشد آلودگی های سطحی را به پوست شما جذب می کند و راهکارهای طبیعی روی پوست شما پاسخ کمتری می دهد.

2.اگر پوست چرب دارید سعی کنید از یک ژل شست و شوی پوست لایه بردار استفاده کنید تا به برداشت سلول های مرده از سطح پوست شما کمک کند.

3.برای شست و شوی پوست صورت چرب خود از آب ولرم و یا بهتر ازآن آب گرم استفاده کنید تا چربی های سطح پوست شما بهتر شسته شوند.

4.در خرید لوازم آرایش خود حتما از لوازم آرایش مخصوص پوست های چرب استفاده کنید.

5.عادت کنید که دوبار در هفته روی صورت خود ماسک مناسب روی پوست خود بگذارید.

درمان های طبیعی و خانگی پوست چرب

1.سفیده تخم مرغ را جدا کنید و به هم بزید تا به صورت سفید و پف کرده در بیاید،روی صورت خود بمالید و صبر کنید تا خشک شود.سپس با آب ولرم و یا گرن بشویید.

2.یک درمان دیگر با سفیده تخم مرغ برای پوست چرب به این صورت است که به همان صورت قبل ابتدا سفیده تخم مرغ را جدا کرده و به هم بزنید تا سفید و پف کرده شود، سپس یک قاشق چایخوری آب لیمو و یک قاشق چایخوری عسل را به آن اضافه کنید.روی صورت خود بگذارید.بعد از 15 دقیقه با آب گرم بشویید.

3.مقدار مساوی از آب لیمو و آب را با یکدیگر مخلوط کنید و با پنبه روی پوست خود بمالید.20 دقیقه اجازه دهید روی پوست شما باقی بماند.سپس با آب ولرم بشویید و بعد با آب خنک دوباره پوستتان را بشویید تا حالت اسیدی آب لیمو از پوستتان شسته شود.

4.یک تکه پنبه را به باترمیلک آغشته کنید و روی پوست صورت خود بمالید.اجازه دهید 20 دقیقه روی پوستتان باقی بماند سپس با آب گرم بشویید.

درمان پوست چرب به طور طبیعی

5.یک سیب زمینی را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و روی پوست صورت خود بمالید تا جایی که آب سیب زمینی تمام صورت شما را آغشته کند،سعی کنید به صورت دراز کشیده این کار را انجام دهید.سپس صبر کنید تا خشک شود و بعد با آب گرم بشویید.

6.یک خمیر با آب گریپ فروت یا آب لیمو و آرد جود دوسر درست کنید.روی صورت خود قرار دهید،صبر کنید تا خشک شود و با آب گرم بشویید.

7.دو قاشق غذاخوری آب،2 قاشق چایخوری سبوس گندم،2 قاشق چایخوری آب لیمو و 1/2 قاشق چایخوری مخمر خشک را با هم مخلوط کنید.مخلوط را روی پوست خود بگذارید.بعد از 10 دقیقه با آب گرم بشویید.

تهیه و ترجمه:مجله اینترنتی دلگرم

نشاط رازانی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits