دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین برند شامپو (پرطرفدار در بین آقایان)
106
زمان مطالعه: 5 دقیقه
بهترین برند شامپو آقایان -بهترین مارک شامپو-شامپوی برتر مردانه-بهترین شامپو کدام است-چه شامپویی بخریم-شامپو برای موهای خشکپشامپو برای موهای چرب-شامپو برای موهای شوره دار-شامپو برای موهای کم پشت-شامپو برای موهای در حال ریزش-شامپو برای ریزش مو-شامپو...

بهترین برند های شامپو برای آقایان

در دنیای مدرن، هر فردی در تلاش است تا از نظر مد و ظاهر بهتر از دیگری باشد. صنعت بهداشتی و آرایشی جهان هم هر روز به تنوع محصولات خود می افزاید چرا که می داند مشتریانش چه طرز تفکری دارند.

نکته جالب توجه اینجاست که محصولات آرایشی و بهداشتی نه تنها برای جلب رضایت خانم ها تلاش می کنند بلکه اینروزها آقایان هم نسبت به بهداشت و زیباییشان بسیار آگاه و حساس شده اند .

اینروزها محصولات مختلف بهداشتی و آرایشی برای آقایان وارد بازار شده است.از آنجایی که مو یکی از مهم ترین جنبه های زیبایی در مردان است، بنابراین شرکت های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قبل از اقدام به تولید این محصولات نیازها و خواسته های آقایان را مد نظر قرار می دهند.

مادامی که فردی به دنبال شامپویی می گردد که موهایش را براق کند دیگری در پی شامپوییست که شوره سرش را از بین ببرد و فردی دیگر به دنبال شامپوییست که پوست حساس سرش را تقویت کند.بنابراین شامپوهایی که تولید می شود بر پایه احتیاجات افراد مختلف می باشد. در این مقاله مجله دلگرم به معرفی ده شامپوی برتر مردانه در سال 2013 می پردازد. این رده بندی بر حسب کیفیت، کارایی و پرطرفداری شامپوها در بین آقایان صورت گرفته است.

بهترین شامپو ها برای آقایان

بهترین برند شامپو
10. شامپو نیوتروژنا (Neutrogena)
محصولات گیاهی و یا شیمیایی نیتروژنا در بیشتر نقاط دنیا طرفداران زیادی دارد. منتول(جوهر نعناع) موجود در این شامپو به موها و پوست سر مصرف کنندگان حس تازگی و خنکی لذت بخشی می دهد.این شامپو موها را براق و درخشنده می کند.

بهترین برند شامپو مردانه
9. شامپو باسلی Bosley
از آنجا که شامپو باسلی تنوع محصول بالایی دارد در سراسر دنیا مشتریان زیادی را جذب کرده است.قیمت های مناسب در کنار کیفیت بالای محصولات باسلی بر موفقیت این برند می افزاید.

بهترین برند شامپو مردانه
8. شامپو سوآو پروفشنال( Suave Professionals)
شامپو سوآو پروفشنال به همه ثابت کرده است که برای موهای کم پشتی که در معرض ریختن قبل از میانسالی هستند بسیار مناسب است. مردانی با موهای کم پشت که از شوره موها خسته شده اند این شامپو را خوب می شناسند چرا که برایشان معجزه کرده است.افرادی که مدام به نقاط خشک و پرگردوغبار سفر می کنند می توانند با استفاده از این شامپو مشکلات مربوط به موهایشان را کامل حل کنند.

بهترین برند شامپو مردانه
7. شامپو مردانه پَن تِن(Pantene)
شامپو پَن تِن یکی از مشهورترین و محبوب ترین برندها در دنیاست. این برند بخصوص در بین خانم ها شهرت دارد.اما این روزها پَن تِن برای آقایان هم محصولات متنوعی دارد. شامپو پَن تِن Prov V برای تقویت موها بسیار مناسب است.بنابراین آقایانی که مشکل ریزش موها را دارند می توانند از شامپو پن تن استفاده کنند و از داشتن موهای پرپشت لذت ببرند.

بهترین برند شامپو مردانه
6. شامپو کرم اپالیس(Opalis)
شامپو اپالیس، شامپوی قدمت داری نیست اما مشتریان زیادی دارد. ترکیب کافور،روغن چوب سرو،آویشن و رزماری ترکیبی ساخته است که معجزه می کند.قیمت این شامپو هم به گونه ایست که افرادی با توان مالی متوسط از پس خرید آن به راحتی بر می ایند.

بهترین برند شامپو مردانه
5. شامپو کلییر مردانه (Clear)
شامپو کلییر مردانه همانطور که از اسمش پیداست نیاز آقایان را خیلی خوب برآورده می کند. شامپو کلییر مردانه برای از بین بردن شوره سر کارایی فوق العاده ای دارد و همین ویژگی به مشتریان آن افزوده است. تبلیغات شامپو کلییر در جذب مشتری بی اثر نبوده است.

بهترین برند شامپو مردانه
4. شامپو عاکس ضد شوره (Axe)
شامپو عاکس برای مقابله با شوره و خارش سر معجزه می کند. مردان زیادی برای مقابله با شوره و خارش از این شامپو استفاده کرده اند و رضایت کامل از آن دارند به طوری که برای همیشه مشتری این برند شده اند. علاوه براین ترکیب منتول موجود در این شامپو موها را براق، لطیف و با طراوت می کند.

بهترین برند شامپو مردانه
3. شامپو کلایرول( Clairol)
شامپو کلایرول با ترکیب گیاهی که دارد موهای آقایان را تقویت و به رشد سریع آن کمک می کند. ترکیب گیاهی این شامپو به موها زیبایی، درخشانی و نرمی می دهد از این جهت طرفداران زیادی مابین آقایان دارد.


2. شامپو ضد شوره آمریکن کرو (American Crew)
این شامپو از شهرت بالایی در بین آقایان خصوصا آمریکایی ها برخوردار است. این شامپو برای آن ها که موهای چرب دارند توصیه می شود چرا که چربی ها و گرد و خاک را خیلی حرفه ای از موها پاک می کند. از اینرو به موها زندگی دوباره می بخشد ضمن اینکه موها را براق و قوی می کند.

بهترین برند شامپو مردانه
1. شامپو هد اند شولدرز(Head & Shoulders)
شامپو هد اند شولدرز بدون شک برترین شامپوی مردانه سال 2013 می باشد. این برند برای هر نوع مویی محصولی ارائه داده است. هد اند شولدرز شامپوهای مختلفی برای رفع شوره سر، تقویت مو، رفع ریزش موها و... به بازار ارائه کرده است. ترکیبات منتول موجود در این شامپو موها را بشاش و حس خنکی مطبوعی به پوست سر می دهد.بنابراین شامپوی هد اند شولدرز با رفع نیازهای مختلف، مشتریان زیادی را از آن خود کرده و رتبه اول بهترین شامپوی مردانه سال 2013 را از آن خود کرده است.

بهترین برند شامپو (پرطرفدار در بین خانم ها)

گرداوری و ترجمه:
بخش سلامت مجله دلگرم
(اعظم بهادر)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (106 رای)  

۱۶ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

R.A | ۵ سال پیش
سلام اين شامپو هايى كه گذاشتين فقط كليرش همه جا پيدا ميشه بقيش خيلى كم يابه تو ايران
1
0
مهدی | ۶ سال پیش
سلام
بنظرتون بهترین شامپو تقویت کننده مردانه چیه؟
لطفا راهنمایی کنید
0
0
مهدی | ۶ سال پیش
سلام
بنظرتون بهترین شامپو مردانه ایرانی چیه؟
لطفا راهنمایی کنید
0
0
زهرا | ۶ سال پیش
سلام من شامپو ایپک تورکیه استفاده میکنم خیلی خوبه
0
0
پاسخ ها:
انا | ۵ سال پیش
اصلا خوب نیست.موها رو تمییز نمیکنه
0
0
سینا | ۶ سال پیش
سلام دوستان داشتم وب گردی میکردم که سرم خورد اینجا من خارج از کشور زندگی میکنم اگه واقعا دنبال شامپوی خوب هستین با قیمت پایین نمیشه نتیجه گرفت این مارک های که اینجا نام بردن بد نیستن اینجا قیمت هاشون بین اینجا1 الی 2 یورو هست نمی خوام بگم که چون اینا زندگی میکنم پوز یا هر چیزی دیگه هست بدم ...سعی کنید دنبال شامپو های گیاهی باشید و از مارک های خوب استفاده کنیدامیدوار موفق باشید ای اف جی
0
0
اشکان | ۷ سال پیش
هدان شولدرز شامپو فوق العاده ای بود ولی الان هرچی توبازار ایرانه همش تقلبی هستش
0
0
بی نام | ۷ سال پیش
فقط شامپو آردن
0
0
شهرزاد | ۸ سال پیش
خیلیاش فکر نکنم تو ایران باشه.اگرم باشه هرجایی نمیشه پیدا کرد
0
0
ghasem | ۸ سال پیش
ممنواز سايت خوبتون
0
0
ghasem | ۸ سال پیش
با سلام لطفاً قيمت شامپوها رو به اشتراك بگذاريد
0
0
حمید | ۹ سال پیش
سلام
اگه کسی از دوستان قیمت شامپوهارو میدونه لطفا به اشتراک بذاره
ممنون میشم
0
0
حمید | ۹ سال پیش
سلام
اگه کسی از دوستان قیمت شاپو هارو میدونه لطفا به اشتراک بذاره
0
0
سمیه | ۹ سال پیش
لطفا قیمت های انها را هم بگذارید
0
0
پاسخ ها:
محمدد جواد روحبخش | ۳ سال پیش
شامپو کلیر 400میلی لیتر قیمتش 44 هزار تومان امروز 10 خرداد 99
0
2
alireza | ۹ سال پیش
با سلام و خسته نباشيد از سايت خوب و محبوبتان. واقعاً‌عاليه.
0
0

hits