دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین برند شامپو (پرطرفدار در بین خانم ها)
197
زمان مطالعه: 5 دقیقه
در این مقاله مجله دلگرم به معرفی 10 برند برتر شامپوی زنانه در سال 2020 می پردازد. این لیست بر اساس کیفیت و اثربخشی این شامپوها و استقبال بیشتر خانم ها طبقه بندی شده است.

از آنجایی که مو یکی از جلوه های زیبایی در خانم هاست، بنابراین همانطور که خانم ها نگران زیبایی پوستشان هستند به همان اندازه نگران سلامت و زیبایی موهایشان هستند. روز به روز هوا آلوده تر می شود و ذرات گرد و غبار و دود در هوا پراکنده است و ناخودآگاه موها را تحت تاثیر قرار می دهد.شاید در بعضی از خانم ها این شرایط آب و هوایی منجر به ریزش مو و یا بدحالت شدن و بی جلوه شدن موهایشان شود. از اینرو انتخاب یک شامپوی مناسب شاید بتواند تا حدی این مشکلات را حل کند و موها را خوش حالت تر و سالم تر نگه دارد. شاید

بهترین برند شامپو

در این مقاله مجله دلگرم به معرفی ده برند برتر شامپوی زنانه در سال 2020 می پردازد. این لیست بر اساس کیفیت و اثربخشی این شامپوها و استقبال بیشتر خانم ها طبقه بندی شده است.

بهترین برند شامپو

بهترین برند شامپو


10. شامپو ترِسِمه
شامپو ترسمه یکی از بهترین شامپوها در سرتاسر دنیاست و مابین خانم ها مشتریان زیادی دارد. ترکیبات و فرمول شیمیایی این شامپو با از بین بردن ناخالصیها به موها زندگی تازه ای می بخشد. این شامپو موها را نرم و براق می کند درست همان چیزی که باب میل خانم هاست.

بهترین برند شامپو
9. شامپو آمبرتو
این شامپو درمان بسیار خوبی برای ریزش مو می باشد چرا که موها را قوت می دهد و آن ها را مقاوم تر می کند.این شامپو به دلیل کارکرد و کیفیت خوبی که دارد در سال 2013 مشتریان زیادی مابین خانم ها داشته است.

بهترین برند شامپو
8. شامپو داو
شامپو داو بدون شک یکی از شامپوهای مشهوریست که در کل دنیا خانم ها آن را می شناسند.اکثر خانم ها اگر به خرید بروند و شامپو داو را مابین شامپوهای دیگر ببینند بدون شک داو را انتخاب می کنند. خوبی شامپو داو این است که به موها جلوه ای تمیز و براق می دهد و این همان چیزیست که شامپو داو را در رتبه هشتم بهترین شامپوها قرار داده است.

بهترین برند شامپو
7. شامپو سان سیلک
شامپو سان سیلک رتبه هفتم برترین شامپوها را از آن خود کرده است.شامپو سان سیلک با تنوع محصول بالایی که دارد نیاز اکثر خانم ها را برآورده کرده است. محصول تازه وارد سان سیلک شامپوییست مخصوص موهای پوشیده که طرفداران بیشماری خصوصا در خاورمیانه پیدا کرده است چرا که خانم ها در کشورهای اسلامی با سر کردن روسری و پوشاندن موها به این شامپو نیاز بیشتری دارند.

بهترین برند شامپو
6. شامپو Herbal Essence Hydralicious
ویژگی خاص این شامپو این است که با درمان گیاهی، موها را لطافت و قوت می دهد. این شامپو به موها آرامشی خاص می دهد و رتبه ششم بهترین شامپوهای سال 2013 را از آن خود کرده است.

بهترین برند شامپو
5. شامپو پَن تِن
شامپو پَن تِن رتبیه پنجم بهترین شامپوی زنانه را به خود اختصاص داده و در سطح دنیا مشتریان زیادی دارد. شامپو پَن تِن پول هنگفتی صرف تبلیغات می کند. شامپو پَن تِن Pro V که انواع ویتامین ها را در خود جای داده است برای موهای خانم ها بسیار مناسب است. شامپو پَن تِن موها را براق می کند و در نتیجه ظاهر زیبایی به موها می دهد.

بهترین برند شامپو
4. شامپو هِد اند شولدرز
شامپو هد اند شولدرز نه تنها مشتریان زیادی در بین آقایان دارد بلکه نیازهای خانم ها را هم برآورده کرده و مشتریان زیادی مابین خانم ها به خود جذب کرده است.چیزی که شامپو هد اند شولدرز را از بقیه شامپوها متمایز می سازد خاصیت ضد شوره این شامپوهاست که شوره و گردو خاک را به طور کامل از لابه لای موها از بین می برد و جلوه فوق العاده زیبایی به موها می دهد.

بهترین برند شامپو
3. شامپو Matrix Biolage Bodifying
شامپو ماتریکس با ترکیبات طبیعی که دارد به موها جلوه ای تمیز و نو می دهد.این شامپو نه تنها موها را براق و ابریشمی می کند بلکه به موها قوت و استحکام می بخشد.بنابراین شامپو ماتریکس در سطح جهان توجه خانم های زیادی را به خود جلب کرده است.

بهترین برند شامپو
2. شامپو رِد کِن
شامپو رِد کِن در رده دوم بهترین شامپوها ایستاده است.اگرچه رِد کِن برند جدیدی است و زیاد قدمتی ندارد اما توانست در مدت زمان بسیار کمی طرفداران زیادی پیدا کند. شامپو رِد کِن در بین خانم ها نماد قوت و استحکام مو می باشد.

بهترین برند شامپو
1. شامپو Clear برای خانم ها
شامپو Clear بهترین شامپوی جهان در سال 2013 است. شستشوی کامل پوست سر و مو به صورت درمانی زندگی تازه ای به موهای خانم ها می بخشد ضمن اینکه مو را براق و نرم می کند. شامپو Clear موها را قوی می کند و جلوه ای فوق العاده زیبا به آن ها می بخشد. این شامپو به طرز معجزه آوری ضد شوره هم می باشد.

بهترین برند شامپو (پرطرفدار در بین آقایان)


گرداوری و ترجمه:
بخش سلامت مجله دلگرم
(اعظم بهادر)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (197 رای)  

۲۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

ford | ۴ سال پیش
بهترین شامپو ترسمه هست که برند امرکایی هست تأثیرشو بعد یک بار استفاده میبینید از این برند بهتر هیچیزی وجود نداره کسایی دنبال یه چیز خوبن همینو پیشنهاد میکنم
0
0
ساراجون | ۵ سال پیش
شامپو پنتن شدیدا به موهام الکتریسته میداد// با شامپو داو به خارش شدید میفتم// شامپو سان سیلکم هر وقت میزدم سرم پر از شوره میشد
2
2
saraizadii | ۵ سال پیش
من یک سالی میشه شامپوی ضد ریزش لافارر استفاده میکنم فوق العادس
0
1
بام | ۵ سال پیش
اخه یه شامپو بره به ۲۰هزار تومان , الانم پیدا نمیشه همبن نیوا از ۲۰هزار رفته بالا اخه برای چه
0
0
Nooshin | ۵ سال پیش
شامپو سان سیلک خوبه کیفیتش
شامپو کریستال هم خوبه شامپو سیر کریستال موها راحجیم تر میکنه فقط خاصیت تمیز کنتدگی اش بالاست
ممنون از اطلاعات مفیدتون
0
1
فاطمه | ۶ سال پیش
در ضمن شامپو ایرانی پرژک هم خوبه همچنین شامپو کریستال
2
0
فاطمه | ۶ سال پیش
من Garnier میزنم عالیه قیمت هم از 10000تومن تا16000تومن هستش
1
1
ایدا | ۶ سال پیش
خانما توروخدا ازشامپوکلیر استفاده نکنید پوسته سر زیاد میکنه .من از شامپو کلیر استفاده کردم باعث خارش وپوست شدن سرم شده وچشم بی نهایت میسوزونه
0
3
  | ۷ سال پیش
سپاس.
2
1
زهرا | ۷ سال پیش
من 6 ماهه که کلیر استفاده میکنم، درسته شوره رو از بین میبره و موها رو خیلی نرم میکنه اما متاسفانه موهامو خیلی کم پشت کرده، قبلا موهام پرپشت بود.
0
2
مریم | ۸ سال پیش
شامپو رو نباید به کف سرتون بزنین باید باهاش ساقه مورو شست اخرین لحظه یه کوچولو زد به کف سر.
1
1
زینب | ۸ سال پیش
سلام کدوم یکی از این شامپو ها موهای وز وفر و صاف میکنه ومناسبه؟
1
0
09394191127 | ۸ سال پیش
به نظر من بايد شامپويي استفاده شود كه اورگانيك باشه نه انقدر شيميايي باشه كه بعدا صداش در بياد كه سرطان پوست ايجاد ميكنه
1
0
09394191127 | ۸ سال پیش
سلام نظرتون درموردLuxe Color Shampoo و اليكس و كيوتن و اليكس چيه ؟؟به نظر من كه فوق العاده است؟خوبيش اينه كه انحصارش خاصه فقط براي افراد خاص كه به موشون اهميت ميدن
1
0
پاسخ ها:
عاطفه | ۶ سال پیش
من درحال حاظر کیوتن استفاده میکنم ریزش موهام تا حدی کم شده و چربی پوست سرمو کنترل میشه .اما قبلا موهای پر پشتی داشتم الان شامپویی میخوام ک پر پشت کنه وزود ب زود بلند بشه
0
1
نگار | ۹ سال پیش
خیلی عالی بودممنونم از زحمتتون
0
2
نگار | ۹ سال پیش
خیلی عالی بود
0
1
باران | ۹ سال پیش
سلام خیلی ممنون....من قبلا از clear استفاده میکردم این شامپو از همه نظر خوبه ولی پوسته سر منو زیاد تر کرده
1
0
فريبا | ۹ سال پیش
سارا خانم هست تو داروخونه ها اکثرش خواستي آدرسشونو اشتراک بزارم
2
0
عسل | ۹ سال پیش
پس الیدور چی؟
0
1
النا | ۹ سال پیش
ازاین شامپوهاتوکشورمو
ن ممنوع است
1
0
سمیرا | ۱۰ سال پیش
عجب دلگرمی پیدا کردم فوق العادس
0
1
سارا | ۱۰ سال پیش
سلام دلگرم ممنون از مطالب مفیدت. اگه بتونیم اصل این شامپوها رو تو کشورمون پیدا کنیم که عالیه.
بازم از زحماتت ممنونم دلگرم
0
1

hits