دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف لوسیون تقویت کننده مو دئودراگ
31
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لوسیون تقویت کننده مو دئودراگ با مهار آنزیم 5 آلفاردوکتاز مانع ریزش مو می شود


معرفی لوسیون تقویت کننده مو دئودراگ


لوسیون تقویت کننده مو دئودراگ با بهرهگیری از فرمولی ویژه علاوه بر اینکه سبب کاهش چشم گیر ریزش مو می شود با مکانیسم های گوناگون به رویش مجدد موها کمک می کند.ترکیبات موثر بکار رفته در این محصول با مهار آنزیم 5 آلفاردوکتاز مانع ریزش مو میشود و با تنظیم فعالیت غدد چربی از ریزش مو جلوگیری می نماید.


همچنین این محصول خاصیت ضد التهابی دارد و از خارش و قرمزی پوست سر جلوگیری می کند.این لوسیون دارای اثرات طولانی مدت می باشد. با استفاده مداوم از این محصول ، پس از مدتی کوتاه موهایی سالم و پرپشت خواهید داشت . لوسیون تقویت کننده مو دئودراگ با فرمولاسیونی منحصر به فرد بر اساس دانش آکادمیک و برای تحریک رشد و تقویت فولیکول مو همراه با کنترل ریزش مو برای رضایت مصرف کنندگان و جامعه پزشکی ارائه گردیده است.

لوسیون مو

موارد مصرف لوسیون تقویت کننده مو دئودراگ


جلوگیری از ریزش مو و کمک به رویش مجدد آن

ویژگی های لوسیون تقویت کننده مو دئودراگ

روش مصرف لوسیون تقویت کننده مو دئودراگ


روزی یکبار در موضع مورد نظر (کف سر) که ریزش مو دارد ، 10 پاف اسپری گردد (حتما مو و پوست سر تمیز باشد) ، سپس پوست سر را با نوک انگشتان به آرامی ماساژ دهید تا محلول اسپری شده کاملا جذب شود، بعد از استفاده موهای خود را حداقل تا 6 ساعت شست و شو ندهید.

مزایای مصرف لوسیون تقویت کننده مو دئودراگ


ریزش مو یکی از مشکلاتی بوده که بسیار ی از مردم دنیا با آن مواجه هستند.عوامل مختلفی باعث ریزش مو میشوند که از جمله میتوان به عوامل ژنتیکی و ارثی ، تغییرات هورمونی ، رژیم غذایی ، استرس ، بیماری هایی مانند کم خونی ، مصرف دارو و شرایط آب و هوایی و آلودگی محیط اشاره کرد.


ریزش مو چیز عجیب‌و‌غریبی نیست. ریزش تعدادی مو بعد از حمام، سشوار کردن یا موقع شانه‌ زدن اشکالی ندارد و کاملا هم طبیعی است. دکتر فرانچسکا فاسکو (Francesca Fusco)، متخصص مو می‌گوید: «هر انسان به‌طور میانگین روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو از دست می‌دهد. مو چرخه‌ی طبیعی خود را طی می‌کند و تار موی جدید جایگزین می‌شود.» ولی دلیل ریزش مو همیشه این نیست، ریزش موها ممکن است نشان‌دهنده‌ی یک مشکل پزشکی باشد که به معاینه و احتمالا درمان احتیاج دارد.


لوسیون تقویت کننده مو دئودراگ حاوی رتینول (ویتامین A) ، توکوفریل استات (ویتامین E) ، آسکوربیک اسید (ویتامین C) ، پنتنول (ویتامین B5) و همچنین گلیسیرین برای حفظ رطوبت موها است و مانع ریزش موها می گردد.


لوسیون تقویت کننده مو دئودراگ تقویت کننده با بهره گیری از فرمولی ویژه علاوه بر اینکه سبب کاهش چشم گیر ریزش مو می شود با مکانیسم های گوناگون به رویش مجدد موها کمک می کند. ترکیبات موثر بکار رفته در این محصول با مهار آنزیم 5 آلفاردوکتاز مانع ریزش مو می شود و با تنظیم فعالیت غدد چربی از ریزش مو جلوگیری می نماید.

separator line

بیشتر بخوانید:

فواید باورنکردنی تونیک مو بلک بری

فواید مصرف تونیک تقویت مو سینره

خواص باورنکردنی تونیک مو رزماری

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم





این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (31 رای)  

    ۳ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    رضا | ۴ سال پیش
    سلام چه مدت باید از لسیون دئودراگ استفاده کرد تا نتیجه گرفت؟؟
    7
    40
    کریمی | ۴ سال پیش
    بسیار خوب بود و درابتدا ریزش موروکم کرده و بعد مو حالت زنده به خودش گرفته حتی ازمحلولهای خیلی گرانقیمت خارجی هم بهتره چون من ازهمه ی اونها استفاده کردم اینقدرزودجواب نداد
    4
    29
    محمد | ۴ سال پیش
    سلام من استفاده میکنم تازه شروع کردم نظری دارین در این باره
    5
    9
    
    hits