دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید شگفت انگیز تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال 
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
تونیک فرش آلپسین مدیسینال خاصیت درمانی داشته و علاوه بر برگرداندن لطافت و حالت طبیعی مو، بیش از 24 ساعت اثرش باقی می‌ماند.

تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال

تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال خاصیت درمانی داشته و علاوه بر برگرداندن لطافت و حالت طبیعی مو، بیش از 24 ساعت اثرش باقی می‌ماند. با استفاده از این تونیک پوست و موی سر که ممکن است به دلیل خارش و التهاب آسیب دیده و حتی دردناک شده باشند تسکین پیدا می‌کند. تونیک فرش آلپسین مدیسینال حاوی منتول، روی و عصاره‌ی ژینکو است که این مواد موثره، باعث خون رسانی، تقویت و افزایش متابولیسم ریشه مو می شوند.

مزایای مصرف تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال


انواع تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال برای رفع مشکلاتی مانند چربی، شوره، حساسیت، خارش و تغییر رنگ مو طراحی و عرضه شده اند. این محصولات تولید شرکت دکتر کورت ولف آلمان می باشند. از جمله خصوصیات مهم محصولات آلپسین مدیسینال می توان به نکات زیر اشاره کرد :

1 - داشتن اثرات درمانی مؤثر علاوه بر اثرات پیشگیری کننده

2 - تطابق عالی با پوست سر و کاربرد آسان

3 - ایجاد جلوه ظاهری مناسب و شانه پذیر کردن مو بعد از مصرف

از آنجا که مو و اسکالپ علاوه بر نیاز به شستشو و حالت دار شدن، نیازهای دیگری دارند که رفع ان ها از عهده یک شامپو بر نمی آید، در گروه محصولات آلپسین مدیسینال چهار تونیک وجود دارد که مصرف یکبار در شبانه روز آن ها این نیازها را برطرف می کند. این تونیک ها دارای اثرات درمانی، پیشگیرانه و تغذیه ای هستند و به شکل ساختاری به رفع عیوب می پردازند.


ریزش مو یکی از مشکلاتی است که به جرات می توان گفت اکثر مردم دنیا با آن مواجه هستند. عوامل زیادی مانند عوامل محیطی، ژنتیکی، هورمونی، برخی بیماری ها مانند اختلالات تیروئید، آنمی ( کم خونی ) و نوع تغذیه در ریزش مو دخیل است.

ریزش بیش از اندازه مو مشکلی شایع است که می تواند هم مردان و هم زنان را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد. ریزش مو زمانی رخ می دهد که پوست سر و فولیکول های مو از برخی تغییرات رنج می برند. این شرایط می تواند در نتیجه یک بیماری یا تغییراتی مشخص در محیط شکل گرفته باشد.


گفته می شود شایع ترین دلیل ریزش مو در زنان کمبودهای غذایی است، زیرا معمولاً برای کاهش وزن خود رژیم های غیر اصولی را به کار می برند که نتیجه ی آن بروز این مشکل است. همچنین کسانی که مواد غذایی حیوانی مصرف نمی کنند و به اصطلاح گیاهخوار هستند، به دلیل عدم اطلاع کافی در زمینه چگونگی مصرف غذاهای گیاهی، دچار کمبود پروتئین ، روی ، آهن ، اسیدهای آمینه ی ضروری ، ویتامین های گروه B و ... می گردند.

ویژگیهای تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال

  • حاوی منتول، روی و عصاره ژینکو
  • مناسب چربی شدید و مقاوم با اثر بیش از 24 ساعت
  • احیا کننده پوست و موی سر، فعال کننده متابولیسم پوست سر برای کاهش چربی

تونیک مو

موارد مصرف تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال

بازسازی کننده پوست سر و ضد چربی مقاوم

مزایای ترکیبات بکار رفته در تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال


روی موجود در تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال


زینک یا روی، ماده ای اساسی در بدن انسان است که وجود آن، برای بسیاری از فرآیندهای بیوشیمیایی ضروری است. انجام بسیاری از فرآیندهای ضروری در بدن نظیر تولید و ترکیب و نگهداری هورمون ها، تجزیه پروتئین و جذب ویتامین ها و مواد معدنی، به روی وابسته است. یکی از اصلی ترین نشانه های کمبود روی در بدن، ریزش مو است.

منتول تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال


اگرچه تحقیقات محدودی درباره تاثیرات روغن نعنا بر رشد مو انجام شده اما شواهد موجود این امر را تایید می‌کنند. تاثیرات روغن نعنا بر رشد مو بهتر از منوکسیدیل – دارویی برای رشد مو – است که توسط اداره دارو و غذای ایالات متحده(FAD) تایید شده است.


منتول، جزء اصلی روغن نعنا بوده و باعث افزایش جریان خون در منطقه مورد استفاده، می‌شود. پژوهشی در Microvascular نشان داد که محلول 4 درصدی منول با افرایش جریان خون، وضعیت رگ‌ها را بهبود می‌بخشد. هرچند که این امر به طور مستقیم با رشد مو در ارتباط نیست اما نظریه‌هایی درباره‌ی گردش بهتر خون در پوست و رشد موهای سر وجود دارد.


عصاره ژینکو تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال


مواد اصلی تشکیل دهنده ژینکو، فلاوونوئید و ترپنوئید هستند. فلاونویدها از خانواده آنتی‌اکسیدان‌ها هستند و ترپنویدها، متسع کننده عروق به حساب می‌آیند. ترپینوید موجود در ژینکو، منجر به اتساع عروق می‌شود و گردش خون را بهبود می‌بخشد که با رساندن مواد مغذی به فولیکولهای مو باعث تقویت رشد موها می شود . آنتی‌اکسیدان‌های موجود در عصاره ژینکو به بدن کمک می‌کنند از شر ترکیبات شیمیایی مخربی که ممکن است باعث ریزش مو شود، رها شود.

روش مصرف تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال

  • بعد از استحمام و هر روز صبح 20 تا 30 قطره روی سر ماساژ دهید و تا استحمام بعدی روی سر باقی بماند.
  • پس از مصرف تونیک موی فرش آلپسین مدیسینال حداقل تا 4 ساعت، از شستن مو خودداری نمائید.

divider

بیشتر بخوانید:

فواید مصرف تونیک مو آموس وان

فواید باورنکردنی تونیک مو رکسول

فواید باورنکردنی تونیک مو دکتر خوش رج

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits