دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف تونیک تقویت مو سینره
9
زمان مطالعه: 7 دقیقه
تونیک تقویت مو سینره در مدت کوتاهی ریزش مو را متوقف می کند و با ادامه مصرف باعث پرپشت شدن موها می گردد.


تونیک تقویت مو سینره


تونیک تقویت مو سینره در مدت کوتاهی ریزش مو را متوقف می کند و با ادامه مصرف باعث پرپشت شدن موها می گردد. تونیک گیاهی تقویت مو سینره به علت پایه گیاهی اثر دراز مدت داشته و بر خلاف پاره ای از درمان های شیمیایی با قطع مصرف، ریزش مو برگشت نخواهد کرد. این محصول مناسب استفاده برای قطع ریزش ابرو نیز می باشد و در زمان کوتاهی (حداکثر 40 روز) ابرو هایی کاملا پرپشت را برای شما به ارمغان می آورد.


تقویت مو مخصوصا استفاده از تقویت کننده های طبیعی موهای کم پشت، ضعیف، نازک و آسیب دیده برای همه مهم است. داشتن موی کامل با سلامت، جوانی و زیبایی همراه است. عصاره های گیاهی به کار رفته در تونیک تقویت مو سینره با افزایش متابولیسم (سوخت و ساز ) سلولی در فولیکول های باعث تقویت پیاز مو و ترمیم فولیکول های آسیب دیده می گردد.


ترکیبات موثر بکار رفته در تونیک تقویت مو سینره

  • عصاره طبیعی گیاه گزنه
  • بابونه
  • آویشن
  • رازیانه
  • دم اسب
  • نگهدارنده

موارد مصرف تونیک تقویت مو سینره

  • جلوگیری از ریزش مو
  • کمک به رویش مجدد مو
  • ترمیم ساقه و پیاز موهای آسیب دیده

نحوه مصرف تونیک تقویت مو سینره


روش استفاده برای موها


ضرورت پاکیزه نگاه داشتن پوست و مو سر بر هیچ فردی پوشیده نیست . پیشنهاد می شود جهت شستشوی مو سر ترجیحا از شامپوی تقویتی و ضد ریش موی سینره و یا از شامپوهای ملایمی استفاده نمایید که با PH موی سر (حدود 5/5) سازگاری داشته باشد


پس از شستشو و خشک کردن موی سر ، هنگامی که موها هنوز کمی رطوبت دارد حدود 15-100 ، قطره از لوسیون را بر روی مناطق مورد نظر در سطح پوست ریخته و سپس به آرامی با نوک انگشتان ، پوست سر را به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید .

توصیه می شود این عمل را حداقل هفته ای 4 بار تکرار نمایید و پس از استفاده از لوسیون نیز از شستشوی موها خودداری نمایید . بدیهی است پرس کشیدن و آریش نمودن موی سر پس از استفاده از لوسیون بلامانع می باشد .


روش استفاده برای ابروها

ابتدا ابروها را با آب مرطوب نموده ، سپس 2 تا 3 قطره از لوسیون تقویت موی سر سینره را رووی ابروها بچکانید به یاد داشته باشید که بر خلاف روش فوق زا ماساژ ابروهای اجتناب نموده و بگذارید تا به آرامی جذب پوست شود .

تونیک سینره


مدت زمان مصرف تونیک تقویت مو سینره


برای درمان ریزش موها یک دوره 3 تا 4 ماهه توصیه شده است و تداوم مصرف پس از دوره درمان در نگهداری بیهنه موی سر موثر خواهد بود . در درمان ریز ابرو با مصرف منظم ظرف مدت یک الی دو ما ابروها کاملا پرپشت خواهد شد.


مزایای مصرف تونیک تقویت مو سینره


داشتن موهای زیبا و سالم از خواسته ها و تمنیات هر انسانی به شمار رفته و تاثیرات روانی و اجتماعی آن غیرقابل انکار است . طبیعتا کیفیت و سلامت موی سر و ابرو به چگونگی نگهداری آن ها بستگی دارد . گرچه عوامل دیگر از جمله وراثت ، میزان آلوودگی محیطی ، نوع تغذیه و ... نیز در این امر موثر می باشد .


تونیک گیاهی تقویت موی سینره با همکاری شرکت محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی M&M و با بهره گیری از عصاره گیاه مختلف به لحاظ اثر بخشی مطلوب در جهت رفع نارسیایی های موضعی مو ، ابر و پوست تهیه شده است به نوعی که عصاره های گیاهی به کار رفته در آن با افزایش متابولیسم (سوخت و ساز ) سلولی در فولیکول های باعث تقویت پیاز مو و ترمیم فولیکول های آسیب دیده می گردد .

تونیک گیاهی تقویت موی سینره با تحریک پروتئین سازی موجبات تبدیل موهای نازک و شکننده به موهای ضخیم و مقاوم را فراهم می نماید . تحقیقات موجود حاکی از آن است که حدود یکصد هزار فولیکول مو به صورت غیر فعال در پوست سر وجود دارد که با تحریکات مناسب محیطی از جمله افزایش گردش خون درموضعی پوست سر و تامین مواد معدنی ضروری فعال شده و منجر به رشد مو می گردند . عصاره های گیاهی به کار رفته در لوسیون گیاهی تقویت موی سینره این امر مهم یعنی افزایش گردش خون در پوست را مهیا می سازند . این عصاره ها همچنین خواص ضدعفونی کنندگی داشته و مشکلات پوست سر از جمله شوره که عامل مهمی در ریزش مو می باشد را کنترل کرده و در رشد مو نیز دخالت می نمایند .

  • مواد موثره در عصاره های لوسیون گیاهی تقویت موی سینره با جلوگیری از تبدیل تستوسترون به نوع فعال آن خواص اندروژینک در موضع داشته و در طاسی سر ناشی از تستوسترون بسیار موثر و منحصر به فرد می باشد.
  • سیلیس برگرفته از گیاه موجود در فرآورده ، به استحکام مو کمک نموده و ظاهری براق و ابریشمی به موها می دهد . این ترکیب به خوبی توسط فولیکول های مو جذب گردیده و موجب افزایش خاصیت ارتجاعی و مقاومت موها می گردد .
  • عصاره های گیاهی موجود در لوسیون تقویت موی سر سینره علاوه بر اثرات ترمیم و سازندگی مو دارای اثرات ضد التهابی بوده و حتی در مشکلات جلدی مانند خارش سر نیز نقش مفیدی را ایفا می کند .
  • این محصول همچنین با فراهم آوردن املاح حیاتی ، ویتامین ها ، آمینو اسیدها و فیتواسترول های لازم جهت تشکیل کراتین مو ، ریشه و ساقه مو را تقویت می نماید .
  • مواد موثره طبیعی موجود در این عصاره های گیاهی با داشتن PH حدود 5/5 بدون تغییر در پوست سر باکتری ها و قارچ های زیان بخش را از بین می برد .
  • عصاره های گیاهی موجود در تونیک تقویت موی سینره با تقویت فولیکول موهای ابر و تامین مواد موثر در رشد آن ها از ریزش ابرو جلوگیری کرده و با رویش مجدد مو باعث پرپشت شدن ابروهای در فاصله زمانی کوتاهی می شود .
  • گیاه دم اسب گیاه بسیار مناسبی است که موجب بهبود وضعیت موها می شود. دم کرده این گیاه برای جلوگیری از ریزش مو مناسب است. می توان این گیاه را به صورت ماساژ به موها تماس داد تا از بروز موخوره جلوگیری شود.
  • عصاره نعناع فلفلی در بسیاری از محصولات با کیفیت مراقبت از مو استفاده می‌شود زیرا به طور طبیعی می‌تواند موهای آسیب‌دیده را تغذیه کند و آنها را ضخیم کند.
  • گیاه بابونه یکی از گیاهان دارویی و خودرو است که برای پوست، مو و سلامتی بدن فواید زیادی دارد. یکی از خواص بابونه برای مو درمان شوره سر است. همچنین گیاه بابونه پوست سر را نرم کرده و موخوره را درمان می کند. اگر دوست دارید موهای پرپشتی داشته باشید از بابونه استفاده کنید. بابونه مو های شما را براق‌ تر و سالم‌ تر می‌ کند. چای بابونه گره های موی سر را هم باز می کند. یکی دیگر از خواص بابونه برای مو تغذیه موی سر است. بابونه در زیبایی مو تاثیر زیادی خواهد داشت.
  • رازیانه موها را تقویت می کند، مانع ریزش مو می شود، به بدن آرامش می دهد و با کاهش استرس ریزش موی ناشی از استرس را درمان می کند.
  • ماساژ و استفاده از مواد موثر روی پوست سر نه تنها رشد مو را تسریع می کند بلکه از مو محافظت و نگهداری کرده و از ریزش غیر معمول مو می کاهد. آویشن نیز در عین حال که جریان خون موضعی را تقویت می‌کند، آثار ضد باکتری و ضدقارچ دارد و می‌تواند هم در پیشگیری از ریزش مو و هم تقویت رویش آن موثر باشد.

موارد قابل توصیه تونیک تقویت مو سینره

  • قابل ذکر است تونیک گیاهی تقویت موی سینره به دلیل برخوردای از مواد موثره گیاهی اثرات دراز مدتی را در بر داشته و بر خلاف فرآورده ها شیمیایی با قطع مصرف ، ریزش موی مجدد را به دنبال خواهد داشت.
  • لوسیون گیاهی تقویت موی سینره در مدت زمان نسبتا کوتاهی ریزش موها را متوقف نموده و ادامه مصرف این محصول باعث پرپشت شدن موها می گردد .
  • در جای خشک و خنک و دور از آفتاب نگهداری شود .
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود .
  • قبل از مصرف تکان دهید .

divider

بیشتر بخوانید:

مزایای مصرف تونیک مو پالمینکس اویدرم

با مزایای مصرف تونیک موی اورین بیوتیک آشنا شوید

فواید باورنکردنی مصرف تونیک مو پرومین سریتا

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (9 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits