دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روشهای ساده برای تقویت ابرو و مژه
13
زمان مطالعه: 3 دقیقه
- تقویت موهای مژه و ابرو -روش تقویت موهای مژه و ابرو -روش خانگی تقویت موهای مژه و ابرو -داشتن ابروها و مژه هایی پرپشت و زیبا-

روش خانگی برای تقویت ابرو و مژه را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

روش خانگی برای تقویت ابرو و مژه

روش خانگی برای تقویت ابرو و مژه

بسیاری از خانم ها به دنبال راه حل هایی طبیعی برای تقویت مو ، ابرو و مژه خود هستند، وقتی پای صحبتشان می نشینیم از دوران با شکوه گذشته، سنین نوجوانی و جوانی می گویند که برایشا ن یادآور موها ، ابرو و مژه های بسیار پر پشت و ضخیم است.

اما باید این نوید را بدهیم که جای نگرانی نیست راه حل هایی بسیاری وجود دارد که به همان روزهای باشکوه برگردید. متاسفانه گاهی پیش می آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می دهند و بعضی قسمت های شان خالی می شوند و به همین دلیل دیگر نمی توان آنگونه که زیباست آن ها را حالت داد.

روش خانگی برای تقویت ابرو و مژه

اما راه هایی وجود دارد که می توان رشد موهای ابرو را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت. معمولا بین 6 تا 8 هفته طول می کشد که ابروها مجدد شروع به رشد کنند

اما بسیار پیش می آید که دوست داریم ابروها زودتر پر شوند و موهای آن سریع تر رشد کنند، در این مواقع استفاده از راه حل های طبیعی شاید مطمئن ترین کار باشد. البته باید قبل از استفاده از این را ه حل ها مطمئن باشیم که کم شدن موها به دلیل بیماری و مشکل خاصی نیست.

روش خانگی برای تقویت ابرو و مژه

** کمی وازلین را بین دو انگشت خود به آرامی و با گرمای انگشتان ماساژ دهید،بعد دراز بکشید و آنرا بالای پلک ها و مژه ها،از گوشه داخلی به سمت خارج بمالید.اینکار را به ملایمت و نه با فشار انجام دهید. پس از مکثی کوتاه ،با یک پارچه بسیار نرم اضافات آن را برداشته و استراحت کنید.

صبح روز بعد همانند همیشه صورت خود را ،البته با آب ولرم ،بشویید و بقیه روغن مانده روی پوست را پاک کنید ،می توانید با یک دستمال مرطوب هم به آرامی اینکار را انجام دهید.

روش خانگی برای تقویت ابرو و مژه


**پوسته چوبی فندوق را از آن جدا کرده و بسوزانید، خاکستر حاصل را به موی صورت خود (ریش ، سبیل، ابرو) مالیده و خوب ماساژ دهید.


**مقداری روغن بادام را با روغن زیتون مخلوط کرده، و بگذارید حدود ۳ روز بماند، پس از گذشت این مدت، حدود ۳۰ دقیقه آن را جوشانده و سپس صاف نمایید، این مایع صاف شده برای تقویت موهای مژه و ابرو مفید بوده و همچنین باعث روییدن و پرپشت شدن موهای صورت می شود.


روش خانگی برای تقویت ابرو و مژه

**همانطور که میدانید برای داشتن ابروها و مژه هایی پرپشت و زیبا ،روغن کرچک گزینه ای بسیار عالی و موثر شناخته شده است.هر شب مقداری از این روغن را روی مژه ها بمالید و پس از مدتی کوتاه شاهد ضخیم تر شدن مژه ها و رشد مژه های جدید باشید!

برای کسب نتیجه بهتر در این خصوص ،می توانید از برس ریمل های قدیمی خود برای ابروها و مژه ها استفاده کنید.

روش خانگی برای تقویت ابرو و مژه

**شبها کمی پنبه را در شیر گرم بزنید و به آرامی روی پلک ها را ماساژ دهید،و صبر کنید تا شیر کاملا جذب پوست شود و بعد با همین ماسک بخوابید.با این کار هم به زودی از دیدن مژه های بلند و درخشان خود حیرت خواهید کرد

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.4 از 5 (13 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits