دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ایده هایی مدرن و کلاسیک برای طراحی کابینت آشپزخانه
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کابینت سبک، ظاهر و همچنین میزان سازماندهی نیازهای آشپزخانه تان را نشان می دهد. اما ترندها و طرح های جدید کابینت کمی گول زننده هستند، چرا که هر ترند پس از چند سال قدیمی می شود.

تغییر کابینت آشپزخانه بسیار پرهزینه است، بنابراین انتخاب درست کلید لذت بردن از زیبایی جدید آشپزخانه تان می باشد. در اینجا به ایده های جدید کابینت ها پرداخته و کارکرد و زیبایی آنها و توانایی تازه تر شدن ترند مورد نظر را بررسی خواهیم کرد. این شما و این هم ایده های محبوب کابینت آشپزخانه، از نگاه ما.

اگر هم می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌توانید به بازار آنلاین خدمات سنجاق سری بزنید. در قدم اول می‌توانید قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کابینت سازی در تهران باشید می‌توانید درخواست طراحی کابینت آشپزخانه خود را در سنجاق ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

کابینت های رنگی

ایده هایی مدرن و کلاسیک برای طراحی کابینت آشپزخانه

برای یک آشپزخانه امروزی، رنگ های سنتی تیره را فراموش کرده و رنگ های دیگری را انتخاب کنید. کابینت های رنگی، برای شخصی و خاص کردن آشپزخانه بهترین راه هستند. خوبی این ایده آن است که، می توان کابینت های رنگ شده را بدون جایگزین کردن، رنگ زد. برجسته ترین رنگ های امروز لزوما رنگ زرد یا رنگ های اشباع شده نیستند. امروزه رنگ های خنثی برجسته بوده و حالتی مدرن و در عین حال کلاسیک دارند:

  • خاکستری
  • آبی
  • سفید
  • خاکستری مایل به قهوه ای

کابینت های دارای بافت بخصوص

ایده هایی مدرن و کلاسیک برای طراحی کابینت آشپزخانه

همیشه چوب در کابینت سازی پرطرفدار است. برای تازه کردن کابینت چوبی تان، از چوب های خارجی که شکل های راه راه دارند را در نظر بگیرید. شکل راه راه این چوب، به کابینت هایتان زیبایی بافتی و بصری اضافه می کند.

کابینت های آشپزخانه گلاس

کابینت های آشپزخانه گلاس

های گلاس را به لیست کابینت های مورد نظرتان اضافه کنید. تمیز کردن این نوع کابینت کار بسیار راحتی است و میتوانید با یک پارچه نرم این کار را انجام دهید، و به لطف سطح براق آنها آشپزخانه تان روشن تر و زیباتر می شود.

کابینت های دو رنگ

کابینت های دو رنگ

کابینت درست را انتخاب کنید تا ظاهر آشپزخانه تان درجه دو و قدیمی به نظر نرسد. از طریق یکی از راه های زیر نصب کابینت های دو رنگ را در نظر بگیرید:

مدل بالا و پایین: برای کابینت های پایینی از یک رنگ و برای کابینت های بالایی از رنگی دیگر استفاده کنید. برای داشتن ظاهری تازه و ماندگار از رنگ های مکمل استفاده کنید. اگر میخواهید با رنگ ها خود را به چالش کشید، برای کابینت های ردیف پایین از رنگی غنی تر استفاده کرده و برای کابینت های بالایی از همتای روشن تر همان رنگ، یا رنگ سفید استفاده کنید.

کابینت دو رنگ: به جای ترکیب رنگ کابینت ها، کابینتی انتخاب کنید که خود دو رنگ باشد. در انتخاب کابینت هایی با رنگ تکراری دقت کنید، چرا که ممکن است زیادی شلوغ به نظر برسند. کابینتی که درب ها و فضای کلی آن یک رنگ، و قاب های خارجی آن یک رنگ دیگر باشد، کابینت مدرن مورد علاقه ماست.

کابینت های ساده و مدرن آشپزخانه

کابینت های ساده و مدرن آشپزخانه

برای پیدا کردن یک طراحی خاص و زیبا از کابینت، به دنبال کابینت های ساده باشید. تضاد سادگی کابینت ها با وسیله های آخرین مدل و ظاهر مدرن فضایی جذاب و گرم برای آشپزخانه مدرن تان به ارمغان می آورد.

کابینت های چوبی سفید

کابینت های چوبی سفید

سال هاست که چوب سفید در طراحی آشپزخانه های اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ سفید باعث می شود رنگ چوبی کابینت روشن تر جلوه کرده و ظاهری اصیل به آن می بخشد که این ظاهر از حالا تا ده سال دیگر همچنان مدرن و تازه باقی می ماند.

کابینت های شناور آشپزخانه

تاثیر کابینت های شناور بر آشپزخانه به یادماندنی و زیباست. کابینت شناور هم، کف آشپزخانه تان را به نمایش می گذارد، و هم برایتان فضا ایجاد می کند. ظاهر این طراحی بسیار کاربردی و مورد استفاده می باشد، چرا که استفاده از کابینت ها و کشوهای نزدیک به زمین برای افراد دارای مشکلات کمردرد کار دشواری است. برای جلوه دادن به کابینت های شناور خود، زیر آن لامپ های کوچک تعبیه کنید تا درخشش و زیباییش دو چند برابر شود.

کابینت های شناور آشپزخانه

کابینت آشپزخانه بامبو

بهتر است انتخابی دوستدار طبیعت داشته باشید. هیچ چیز بیشتر از کابینت های بامبوی دارای کمترین حد کربن، دوستدار طبیعت نیست. به دلیل این که بامبو به سرعت رشد می کند، نصب کابینت هایی از جنس بامبو به آن معنی است که میزان قطع درختان کاهش می یابد. به دنبال خرید کابینت های بامبوی خشک باشید و از دوستان خود نیز کمک بخواهید. بامبو از چوب بلوط مقاوم تر است. کابینت های بامبویی شما تا سال های سال خوب و عالی باقی می مانند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits