دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دکوراسیون داخلی منزل را چگونه بچینیم ؟
1
زمان مطالعه: 8 دقیقه
یکی از عواملی که این روزها بسیار به آن توجه می شود دکوراسیون داخلی منزل است. چیدمان اگر به درستی به انجام برسد با کمترین عناصر در منزل می توان به بهترین ایده پردازی ها دست پیدا کرد. متخصصان طراحی...

یکی از عواملی که این روزها بسیار به آن توجه می شود دکوراسیون داخلی منزل است. چیدمان اگر به درستی به انجام برسد با کمترین عناصر در منزل می توان به بهترین ایده پردازی ها دست پیدا کرد. متخصصان طراحی داخلی در این زمینه می توانند بهترین گزینه برای انتخاب باشند. از قدیم همیشه می گفتند کار را باید به کاردان سپرد. زمانی که تصمیم به خرید وسایل برای دکوراسیون کردن منزل خود را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از یک متخصص طراحی داخلی مشاوره بگیرید تا به بهترین ایده پردازی ها دست پیدا کنید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم به چندین نمونه از کارهای که یک متخصص دکوراسیون داخلی بپردازیم. با ما همراه باشید تا با توجه به ایده پردازی های ارائه شده و راهنمایی های متخصصین از یک مشاوره مفید بهره ببرید.

دکوراسیون با تم چوبی

یکی از راه های که به آسانی می توان به یک دکوراسیون طرح چوب دست پیدا کرد استفاده از تم چوبی است. به این صورت که تمام عناصر استفاده شده در دکوراسیون به نحوی از چوب بهره برده باشند. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید. میز تلویزیون، دکوری پشت میز، مبل، کنار مبل های متصل به مبل و پارکت کف اتاق با تم چوبی دنبال شده است. از سوی دیگر قاب های چوبی استفاده شده در این دکوراسیون نیز با طرح چوب کار دیزاین را به انجام رسانده است. در قسمت دیگر از فضا یک میز نهار خوری با تم رنگی بنفش استفاده شده است که به زیبا تر شدن این فضا جلوه ای دیگر داده است. باید بگویم استفاده کردن از رنگ ها کار پیچیده و سختی نیست. همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید از دو رنگ متضاد به خوبی در این تصویر سازی بهره گرفته شده است. این سبک از چیدمان یک دکوراسیون مدرن را پدید آورده است. شما از تیم مشاوره طراحان داخلی می توانید در این راستا راهنمایی های لازم را اخذ کنید.

دکوراسیون مدرن
دکوراسیون مدرن

تم طلایی برای دکوراسیون‌های لوکس

برای رسیدن به یک دکوراسیون لوکس می توان از یک تم طلایی بهره گرفت. تم طلایی مشکی و تم طلایی سفید دو پارامتری هستند که برای یک دکوراسیون ایده ال در خانه های لوکس استفاده می شوند. طراحان داخلی به راحتی از صفر تا صد این سبک از دکوراسیون ها را برای شما به انجام می رسانند. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید میزهای طلایی در کنار لوستر بسیار خاص که تنالینه رنگ طلایی ساخته شده است یک دکوراسیون بسیار تخصصی را پدید آورده است. استفاده کردن از مبل های سفید یا مشکی برای رنگ بندی طلایی گزینه مناسبی است. همان طور که در تصویر مشهود است آینه کاری بر روی سقف و دیوارهای اطراف به زیبا سازی فضا بسیار کمک کرده است. شما می توانید از آینه های آنتیک یا آینه های لوزی شکل برای دکوراسیون کردن فضای خود نیز استفاده کنید. اگر تصمیم دارید ارتفاع بیشتری در فضا حاصل شود به جای آینه کاری سقف می توانید از گنبدهای شیشه ای نیز کمک بگیرید.

دکوراسیون با تم طلایی
دکوراسیون با تم طلایی

تم سفید و دکوراسیون آرامش بخش

استفاده کردن از آیتم های سفید در زمینه دکوراسیون به شما این امکان را می دهد که از تم های رنگی به راحتی بهره ببرید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید کف پوش و دیوارهای این فضا با رنگ سفید دیزاین شده است. نور پردازی سبب شده است براقیتی که در کف پوش است بیشتر به چشم آید و یک دکوراسیون دل‌باز حاصل کار دکور این فضا شود. استفاده کردن از عناصر رنگی در دکوراسیون های سفید رنگ سبب جلوه دادن بیشتر به فضا می شود. همان گونه که مشاهده می کنید میز نهار خوری استفاده شده در فضا از دو آیتم سفید و بنفش بهره گرفته است. این امر به زیبا تر شدن این میز غذا خوری در عین سادگی بسیار کمک کرده است. در سوی دیگری از این دکوراسیون از میز های دکوری، آینه های لوکس و قاب های فانتزی کمک گرفته شده است. شکی در این نیست که این سبک فوق مدرن ایده ال هر خانم خانه داری است. به شما توصیه می کنیم با راهنمایی های ارائه شده توسط متخصصان دکوراسیون داخلی به سبک های بدون نقص دنیای مدرن قدم بگذارید.

دکوراسیون با تم رنگی سفید
دکوراسیون با تم رنگی سفید

دکوراسیون رنگی

اگر تمایل دارید یک فضای دل‌باز در منزل داشته باشید به شما استفاده کردن از آیتم های رنگی را پیشنهاد می کنیم. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید برای دکوراسیون کردن از تمام آیتم های رنگی در این فضا به ساده ترین شکل ممکن استفاده شده است. کوسن های رنگی، فرش های طرح دار متفاوت، قاب های رنگی، گلدان های طبیعی، کتابخانه ای سرشار از رنگ و مبل های با تنالیته رنگی متفاوت از جمله عناصری هستند که برای این دکور مورد استفاده قرار گرفته اند. استفاده کردن از رنگ ها در دکوراسیون کردن فضا باید بر اساس اصول و قواعد خاص دنبال شود زیرا اگر سبک چیدمان رنگی به خوبی رعایت نشود یک دکوراسیون زشت حاصل کار شما می شود. استفاده کردن از آیتم های رنگی باید زیر نظر متخصصان این فن صورت بگیرد تا آشفتگی و به هم ریزی در فضا حاصل نشود. اگر دکوراسیون رنگی بر اساس اصول اولیه خود پایه ریزی نشود در نهایت یک شلوغی و کلافه گی خاصی در فضا نتیجه کار شما می شود. خرید وسایل، چیدمان و نتیجه نهایی را از صفر تا صد به دست طراحان داخلی بسپارید تا به یک نتیجه ایده ال دست پیدا کنید.

دکوراسیون رنگی
دکوراسیون رنگی

دکوراسیون با تم ترکیبی سفید مشکی

دکوراسیون با تم سفید مشکی یکی از زیباترین دکوراسیون ها را حاصل می کند. این امر زیبا تر جلوه خواهد کرد اگر از آیتم های با رنگ طلایی بهره گرفته شود. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید تم سیاه و سفید در فضا حاکم است. در قسمت اتاق نشیمن به صورت ترکیبی از رنگ سفید و مشکی استفاده شده است. مبل ال با رنگ مشکی در کنار میز تلویزیون سفید رنگ یک تضاد رنگی خاصی را حاصل کرده است. استفاده از تلویزیون مشکی و دسته گل سفید به این زیبا سازی دامن زده است. در سوی دیگری از این منزل می توان یک میز نهار خوری یک دست سفید را مشاهده کرد. همان طور که در مطالب قبل اشاره شد برای زیبا تر دیده شدن آیتم های با رنگ سفید می توان از دکوری های طلایی رنگ استفاده کرد. لوسترهای دکوری و شمعدان های طلایی این امر را به خوبی به انجام رسانده است. طراحی تم سیاه وسفید یکی از زیبا ترین و در عین حال ساده ترین کارهای است که برای دکوراسیون کردن فضا می توان به انجام رساند.

تم سیاه و سفید
عنوان

دکوراسیون لوکس

برای رسیدن به این سبک از دکوراسیون ها نیاز است به صورت تخصصی به تمام ابعاد نگاه شود. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید در عین حال که هیچ رنگ خاصی به چشم نیم آید یک عنصر رنگی در این دیزاین مورد استفاده قرار گرفته است. تمام آیتم ها از رنگ قهوه ای تیره طراحی شده است. قاب دکوری روی دیوار، تابلو نصب شده روی دیوار، پارتیشن های بین دو فضا، درب و پنجره و حتی قسمتی از سقف با رنگ قهوه ای تیره دکور شده است. یک آباژور ایستاده با نور پردازی اطراف قاب و اطراف سقف با استفاده از یک لوستر سقفی کار نور پردازی را به انجام رسانده است. استفاده از یک مبل با کوسن های رنگی و یک فرش مخملی ساده سبب زیبا تر شدن این دکوراسیون شده است. پارکت های کرمی با دیوارهای اتاق نیز به خوبی هارمونی رنگ قالب در فضا را حفظ کرده است. به شما پیشنهاد می کنیم با کمک گرفتن از متخصصان حرفه ای در این زمینه به بهترین ایده ال های ممکن در دنیای مدرن دست نزدیک شوید.

دکوراسیون لوکس
دکوراسیون لوکس

دکوراسیون به سبک مدرن

بدون شک در دنیای مدرن امروز رسیدن به یک دکوراسیون با حال و هوای عصر پیشرفته ای که در آن هستیم خالی از لطف نیست. یکی از پارامترهای که در زمان دکور کردن به سبک مدرن بسیار به آن توجه می شود دکوراسیون ساده است. سادگی اولین عنصر سبک های مدرن محسوب می شود. در تصویر ارائه شده از تمام آیتم های رنگی استفاده شده است اما سادگی عناصر سبب مدرن شدن این چیدمان شده است. استفاده از مبل های طلایی سفید در کنار مبل های یک دست قرمز اولین وسایلی هستند که برای تصویر سازی مورد استفاده قرار گرفته اند. از سوی دیگر دیوار مشکی در کنار یک آباژور خاص طلایی عواملی هستند که در این چیدمان به جلوه دادن بیشتر محیط کمک کرده است. شما می توانید از فرش های که با رنگ مبل شماست هستند برای دکوراسیون کردن این گونه فضاها کمک بگیرید.

دکوراسیون مدرن
دکوراسیون مدرن

منبع: https://moblomiz.com/decoration



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits