دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کالکشن‌های دفاکتو Defacto و راز موفقیت این برند ترک
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
باز هم یکی از خوشپوش ترین برندهای ترک و صحبت از کیفیت عالی اجناس دفاکتو . دفاکتو یک برند مطرح در زمینه پوشاک در کشور ترکیه است و از سال 2003 تا به الان رشد چشمگیری در صنعت مارک های معتبر داشته است .

معرفی برند دفاکتو

دفاکتو یکی از شرکت های مطرح تولید پوشاک در کشور ترکیه است. تولیدات این شرکت از لحاظ کیفیت و زیبایی حرف اول را در منطقه می زند. محصولات دفاکتو به اکثر کشورهای جهان صادر می گردد و به همین دلیل برای رقابت با سایر تولید کننده ها دارای استاندارد A جهانی می باشد.

از اصلی ترین مشخصه محصولات این برند لوکس می توان به دوام و ثبات رنگ آن اشاره کرد. این شرکت در سال ۲۰۰۳ تاسیس و به سرعت به یکی از مارک های معتبر صنعت نساجی در حوزه خرده فروشی تبدیل شد.

تولیدات این شرکت از لحاظ کیفیت و زیبایی حرف اول را در منطقه می زند. دوام و ثبات رنگ اصلی ترین مشخصه محصولات دفاکتو است. کالکشن‌های دفاکتو با توجه ویژه به اقلیم، فرهنگ و زندگی مردم هر کشور و منطقه تهیه شده ‌است. دفاکتو در سال 2004 اولین فروشگاه خود را افتتاح کرد.

محصولات دفاکتو به اکثر کشورهای جهان صادر می گردد و به همین دلیل برای رقابت با سایر تولید کننده‏ها دارای استاندارد A جهانی می باشد. که برخی به آن (دفکتو) نیز می گویند، در زمینه پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و … فعالیت دارد .فعالیت دیفکتو محدود به جنسیت یا شرایط خاصی نمی شود و شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه می باشد

تاریخچه برند دیفکتو

برند دیفکتو کار خود را در سال ۲۰۰۳ آغاز کرد و اولین شعبه فروشگاهی خود را در سال ۲۰۰۴ در شهر استانبول راه اندازی کرد.

از دیر باز در ترکیه بازار های رقابتی بسیاری در کنار هم فعالیت می کنند و رقابت با آن ها کار بسیار دشواری است. در این میان تنها برندی ماندگار خواهد بود که بتواند با ایده های خلاقانه و به روز، مشتریان خود را افزایش دهد. دیفکتو به عنوان یکی از برند های مطرح صنعت مد و پوشاک ترکیه در دنیا شناخته می‌شود و خدمات فروشگاهی خود را به صورت آنلاین هم ارائه می دهد.

این برند دارای بیش از ۳۰۰ شعبه در کشور ترکیه و ۱۶ شعبه در سراسر جهان می باشد. دیفکتو توانسته است با در انتخاب طرح های ساده ولی شیک حرفی برای گفتن داشته باشد.

راحتی و زیبایی در این برند باعث شده است تا محبوبیت زیادی در بین مردم ترکیه و دیگر کشورها پیدا کند. دیفکتو توانسته است تا با پیدا کردن مشتریان ویژه، فروشگاه های خود را به راحتی به بیرون از ترکیه هم بکشاند. بیشترین توجه برند دیفکتو بر روی بازار های جمهوری ترک و بالکان و … می باشد. گفته می شود اولین شعبه بین المللی این برند در سال ۲۰۱۲ در کشور قزاقستان راه اندازی شد.

نمایندگی های دفاکتو

نمایندگی های فروش دفکتو

نمایندگی های فروش تهران

دفکتو شعبه تیراژه 2 تهران
آدرس : خیابان شهید مدنی - تهران - جنب ایستگاه مترو مدنی - مرکز خرید تیراژه 2 - طبقه همکف و طبقه اول
تلفن : ۰۲۱-۷۷۵۸۲۵۰۰


دفکتو شعبه سهروردی تهران
آدرس : سهروردی شمالی خیابان گودرزی پلاک 64 طبقه 3 واحد 2
تلفن : ۰۲۱-۲۸۴۲۱۴۱۰


بیشتر بخوانید :

جین وست ساخت کدام کشور است | نمایندگی های جین وست

ال‌سی وایکیکی یک برند تحسین برانگیز ترک + لیست نمایندگی ها



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits