دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چه لباس زمستانی برای اندام شما مناسبه؟
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لباس زمستانی برای اندام مختلف-انتخاب لباس زمستانی برای اندام مختلف-معرفی لباس زمستانی برای اندام مختلف-بررسی لباس زمستانی برای اندام مختلف-لباس زمستانی برای اندام-لباس زمستانی برای اندام لاغر-لباس زمستانی برای اندام چاق-لباس زمستانی برای اندام معمولی

اگر چه تعدادی از خانم ها هستند که با هر اندامی هر پوششی بهشان می آید؛ اما حتماً سبکی وجود دارد که بیشتر به شما می آید. همچنین یادتان باشد که بیش از یک پوشش برای یک فصل نیاز دارید. به عنوان مثال اگر در زمستان عادت به پوشیدن پالتو دارید، یک کت کوتاه هم برای مواقع خاص خریداری کنید. مهم است که از داشته هایتان یک ترکیب خوب به دست آورید مثلا همین پالتو می تواند با یک شلوار جین عالی به نظر برسد.

لباس زمستانی برای اندام مختلف

لباس زمستانی برای اندام مختلف


کت پشمی

لباس زمستانی برای اندام مختلف


کت پشمی بیشتر به خانم هایی که اندام پُر یا گلابی شکلی دارند می آیند؛ چرا که به شانه هایشان شکل می دهد و بین دور کمر پهن و باسن بزرگ شان تعادل ایجاد می کند.


بارانی

لباس زمستانی برای اندام مختلف


بارانی کلاسیک به همه نوع اندامی می آید. کمربندی که دور کمر بسته می شود، آن را به شکل ساعت شنی در می آورد و فوق العاده زنانه است. اگر ریزه اندام هستید، برای اینکه خیلی کوچک تر به نظر نرسید، پایین بارانی تان را تا بالای زانو، تو بگذارید.


نیم تنه پوست حیوانات

لباس زمستانی برای اندام مختلف


اگر چه نیم تنه پوست حیوانات برای بسیاری از اندام ها خوب است، باید به این نکته توجه داشته باشید که چاق تر نشان تان می دهد. باید سعی کنید که تناسب اندام تان را از دست ندهید چون در این صورت بد شکل نشان تان خواهد داد. همچنین این نیم تنه ها اگر بلند باشند، برای خانم های بلند قد تر بهتر هستند؛ بنابراین اگر ریزه اندام هستید، آن را کوتاه کنید.

کت خز کوتاه

لباس زمستانی برای اندام مختلف

این کت را می توان با ترفند هایی برای بعضی از سایز ها مناسب کرد. خانمی که قد بلند و باریک باشد به خوبی آن را می پوشد. فقط مطمئن شوید که آستین کت متناسب است، تا کودکانه به نظر نرسد و آستین هایش را تا نیمه یا بالاتر، تا کنید تا دست هایتان را به خوبی نشان دهید؛ به جای اینکه آنها را پنهان کنید.

شنل

لباس زمستانی برای اندام مختلف


شنل برای خانم های لاغر، ریزه اندام و بلند قد خوب است و اگر سایز متوسطی هم دارید برایتان متناسب است. این نوع لباس به ویژه برای آب و هوای بین دو فصل مناسب است و به عنوان یک پوشش خوب روی لباس عمل می کند.


پالتوی آستین کوتاه

لباس زمستانی برای اندام مختلف


در این پالتو، آستین در ناحیه آرنج تمام می شود و آستین لباسی که زیر آن پوشیده اید معلوم می شود. این پالتو یک پوشش ایده آل برای پوشیدن چند لایه لباس است و برای آب و هوایی مناسب است که خیلی سرد نیست. این لباس به خاطر حجم اضافی اش، برای اندام های بلند و باریک مناسب است.

کت کوتاه

لباس زمستانی برای اندام مختلف


یک کت جنس پشم و نخ راه راه و کوتاه، نهایتِ سبک لوکس است. این کت نازک در سبک های اسپورت بهترین به نظر می رسد. توصیه می شود که این کت را برای یک آب و هوای نه چندان سرد، با یک کفش پاشنه بلند شیک و گردنبند مروارید بپوشید.

کت کلاسیک

لباس زمستانی برای اندام مختلف


این لباس برای همه نوع اندام و سایزی خوب است. با این لباس خیلی مبادی آداب به نظر می رسید و تأکید روی قسمت میانی لباس است. خط های مورب آن، شما را باریک اندام و مرتب نشان می دهد، در حالی که کمربند، حالت فوق العاده زنانه ای به آن می دهد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (6 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits