دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کیف مناسب را برای خودتان انتخاب کنید
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای خرید کیف مناسب باید به نکاتی هنگام خرید توجه کرد

در گذشته استفاده از كيف، بيشتر جنبه تزييني داشت اما امروزه کیف مناسب يكي از وسايل ضروري ما در بيرون از منزل است اما گاهي مدل‌هاي بسيار متنوع باعث مي‌شود كه نتوانيم براحتي، خريدمان را انجام دهيم.

کیف مناسب را برای خودتان انتخاب کنید

در گذشته استفاده از كيف، بيشتر جنبه تزييني داشت اما امروزه کیف مناسب يكي از وسايل ضروري ما در بيرون از منزل است اما گاهي مدل‌هاي بسيار متنوع باعث مي‌شود كه نتوانيم براحتي، خريدمان را انجام دهيم.

برای خرید کیف مناسب برای خودتان توجه به نکات زیر به شما کمک خواهد کرد:

براي خريد در گام اول، بايد كاربرد كيف را مشخص كنيد. اگر به دنبال مدلي هستيد كه بتوانيد آن را با تعداد بيشتري از لباس‌هايتان هماهنگ كنيد، بهتر است به دنبال انواع ساده و بدون طرح برويد.

رنگ‌هاي مشكي، سرمه‌اي، قهوه‌اي و سبز تيره از جمله رنگ‌هايي است كه قابليت هماهنگي بيشتري با رنگ‌هاي ديگر دارد.

براي مثال رنگ قهوه‌اي مي‌تواند بالباس‌هاي كرم و شيري استفاده شود. رنگ سبز نيز تركيب خوبي را با نارنجي و زرد تشكيل خواهد داد.

اگر مي‌خواهيد كيفي خريداري كنيد كه در آن از چند رنگ استفاده شده است بايد به رنگ اصلي و زمينه دقت داشته باشيد كه يك رنگ خنثي باشد. هنگامي كه رنگ لباس‌هايتان متنوع و بيشتر از دو رنگ دارد حتما از كيف‌هاي تك‌رنگ استفاده كنيد.

مساله ديگري كه در اين ميان اهميت دارد، سايز و اندازه كيف است. اگر شما يك خانم ميانسال هستيد، بهتر است از يك كيف متوسط يا كوچك استفاده كنيد.

رنگ كيف اين افراد نبايد تند و زننده باشد. دختران نوجوان هميشه وسايل زيادي دارند كه دوست دارند همراه خود داشته باشند. استفاده از كيف‌هاي بزرگ با رنگ‌هاي شاد براي اين گروه سني مناسب‌تر است.

خانم‌هاي بلند‌قد مي‌توانند از انواع كيف‌ها استفاده كنند، اما اگر ريزاندام و قدكوتاه هستيد بهتر است از كيف‌هاي كوچك‌تر و جمع و جورتر استفاده كنيد.

كيف‌هاي پارچه‌اي بيشتر براي محيط‌هاي غيررسمي كاربرد دارد، اما اگر مي‌خواهيد براي شركت در مهماني‌هاي رسمي كيفي تهيه كنيد بهترين گزينه مي‌تواند يك كيف كوچك چرمي به رنگ مشكي يا قهوه‌اي باشد.

هماهنگي رنگ بين كيف و كفش مي‌تواند تأثير زيادي در شكل ظاهري شما داشته باشد. بهتر است اين دو را از يك طرح و رنگ انتخاب كنيد يا دست‌كم جنس آنها را با هم هماهنگ كنيد.

اگر رنگ كيف و كفش‌تان هماهنگي ندارد مي‌توانيد از بند كفش همرنگ كيفتان استفاده كنيد يا از طرح‌هاي خلاقانه‌اي مانند اين استفاده كنيد.

قبل از خريد كيف، به تعداد جيب‌هاي آن دقت كنيد. اگر هميشه وسايل زيادي را به همراه داريد، جيب‌ها براي شما كاربرد زيادي خواهد داشت.

ممكن است شما جزو آن دسته از خانم‌هايي باشيد كه كيف شلوغي دارند و هر بار كه به دنبال چيزي هستند آن را به سختي پيدا مي‌كنند.

براي حل اين مشكل از كيف‌هاي كوچك‌تر داخل كيفتان استفاده كنيد تا وسايلتان سامان داشته باشند.

نكته ديگري كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه اگر دانش‌آموز هستيد حتما از كوله‌پشتي‌هاي استاندارد استفاده كنيد.

كيف‌هاي دستي باعث افتادگي شانه‌ها مي‌شود و هنگام حمل وسايل سنگين براي ستون فقرات خطرناك است. بهتر است اين كيف‌ها بند كمري هم داشته باشد تا هنگام حركت مدام روي شانه‌ها تلو تلو نخورد.

منبع: جام جم آنلاین



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits