دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ژاکت‌های پاییزه شیک 2014 برای جنتلمن ها
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ژاکت‌های پاییزه شیک 2014 برای جنتلمن ها,ژاکت‌های پاییزه ,ژاکت های شیک 2014 , ژاکت شیک برای جنتلمن ها ,زاکت, ژاکت زمستانی

روزهای سرد سال فرارسیده‌اند و تقریبا بیشتر مردم، ژاکت و پلیورهای گرم می‌پوشند تا از سوز بادهای پاییز در امان باشند. یکی از مزیت‌های خیلی خوب فصل‌های سرد، لباس‌های بسیار متنوع و زیبایی است که می‌توان پوشید.

اگر از آن دسته مردانی هستید که به ظاهر خود اهمیت بسیاری می‌دهید و می‌خواهید در هر مجلس و مکانی خوش بدرخشید، شاید راهنمای خرید ژاکت‌هایی که در ادامه نوشته‌ایم، مورد استفاده‌تان قرار بگیرد.

این‌ها مدهای پاییزه / زمستانه سال 2014 میلادی هستند و بیشتر بر اساس نوع و طرح ژاکت انتخاب شده‌اند که ترجیحا بهتر است امسال از این انواع ژاکت خود را انتخاب کنید.



ژاکت‌های داخل پشمی

(چپ به راست: Belstaff – 2495 دلار / MR PORTER- 595 دلار / Bloomingdale – 556 دلار)

ژاکت‌های پاییزه برای مردان جنتلمن


رایج‌ترین مد امسال ژاکت‌هایی با یقه های پشمی هستند که همانند لباس های خلبان های قدیمی در طول جنگ جهانی دوم است. این لباس ها برای روزهای بسیار سرد مناسب هستند زیرا به دلیل داشتن لایه پشمی داخلی، گرمای زیادی دارند. این ژاکت‌ها عموما از چرم ساخته تهیه می شوند و برای قرارهای شبانه در بیرون از خانه گزینه خوبی به شمار می روند.


کت‌های یقه انگلیسی

(چپ به راست: Bloomingdale – 698 دلار / MR PORTER – 1670 دلار / Norstrom – 170 دلار)

ژاکت‌های پاییزه برای مردان جنتلمن


این مد قدیمی دوباره محبوب شده است. کت‌های یقه انگلیسی با دو ردیف دکمه که نمونه‌های زنانه آنها نیز در بازار موجود هستند. برای انتخاب این کت‌ها باید به سرشانه های آنها توجه ویژه ای داشته باشید تا زیبا و درست در تن خود را نشان دهند.


ژاکت‌های بندینک‌دار

(چپ به راست: Brooks Brothers – 698 دلار / Bloomingdale – 895 دلار / Macy's – 230 دلار)

ژاکت‌های پاییزه برای مردان جنتلمن


این کت‌ها دوباره امسال مد شده‌اند. دکمه های این تیپ کت‌ها بسیار متنوع هستند و در اشکال و طرح های مختلف عرضه می شوند. این کت‌ها عموما جیب‌های بزرگ دارند و قد کت نیز بلند است و گاهی تا سر زانو می رسد. این کت‌ها را نیز نیروی دریایی بریتانیا در جنگ جهانی اول بر تن می کردند.


ژاکت‌های کلاسیک

(Bloomingdale – 795 دلار / MR PORTER – 3875 دلار / J.Crew – 450 دلار)

ژاکت‌های پاییزه برای مردان جنتلمن


هر مرد جنتلمنی باید یک کت کلاسیک و شیک در کمد لباس‌های خود داشته باشد. این کت‌هات برای هر نوع تیپی مناسب هستند. آنها را می‌توان روی کت و شلوار رسمی یا تیپ اسپرت و شلوار جین هم پوشید. هنگام خرید این کت ها باید به خطوط آن و حلقه آستین و سرشانه هایش توجه داشته باشید تا درست بر تنتان بنشیند.


ژاکت‌های پفکی

(چپ به راست: MR PORTER – 3925 دلار / Bloomingdale – 1520 دلار / Nordstrom – 845 دلار)

ژاکت‌های پاییزه برای مردان جنتلمن


این زمستان باید منتظر این نوع کاپشن‌ها و ژاکت‌هاباشید که پف‌دار هستند و به خوبی جلوی باد و سرما را می‌گیرند. از آنجا که این ژاکت‌ها پف‌دار هستند، لباس اسپرت به شمار می‌روند و از پوشیدن آنها با لباس های رسمی خودداری کنید. کفش مناسب این لباس کتانی است.


جلیقه‌های پف‌دار

(از چپ به راست: Neiman Marcus – 745 دلار / Brooks Brothers – 298 دلار / MR PORTER – 830 دلار)

ژاکت‌های پاییزه برای مردان جنتلمن


این جلیقه‌ها چون آستین ندارند بیشتر برای روزهای پایانی زمستان مناسب هستند که هوا کمی گرم تر و بهاری تر شده است.


ژاکت‌های پاییزه شیک 2014 برای جنتلمن ها



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits