دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کارگردان ایتالیایی: کیفیت، نقش مهمی در استقبال از نمایش دارد
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کارگردان ایتالیایی: کیفیت، نقش مهمی در استقبال از نمایش دارد - به گزارش ایرنا، « گوگلیلمو پاپا » روز چهارشنبه در-کارگردان-ایتالیایی-کیفیت-مهمی-استقبال-نمایش
کارگردان ایتالیایی: کیفیت، نقش مهمی در استقبال از نمایش دارد

به گزارش ایرنا، « گوگلیلمو پاپا » روز چهارشنبه در نشست خبری نمایش 1+1 در اصفهان اظهار کرد: ملیت بازیگران و کارگردان یک نمایش تاثیری بر استقبال مردم از نمایش ندارد.

وی با بیان اینکه دعوای مردم این نیست که تئاتر مال کشور انگلستان، پاکستان یا کجای دنیاست، افزود: مردم به خاطر ایده مد نظر کارگردان و موضوع، نمایش را انتخاب می کنند.

این کارگردان ایتالیایی با اشاره به نمایش 1+1 با اجرای مشترک هنرمندان ایتالیایی و ایرانی اظهار کرد: این ایده که این نمایش را به صورت مشترک اجرا کنیم در ابتدا وجود نداشت.

پاپا با اشاره به اینکه ایده اصلی اجرای این نمایش از بین بردن مرزهای جغرافیایی است، تصریح کرد: برای رساندن این پیام به بازیگرانی از دو کشور نیاز داشتیم و به دلیل علاقه همکاری با ایرانی ها، در اجرای این نمایش از بازیگران ایرانی استفاده کردیم.

وی با اشاره به اینکه این نمایش وابسته به موسیقی است گفت: « پوپولی » موسیقی دان و استاد دانشگاه موسیقی بولونیا به خوبی توانستند آهنگ این نمایش را بسازد.

وی با اشاره به اینکه مسوولین در همه جای دنیا نسبت به تئاتر بی توجه هستند، افزود: بی مهری به تئاتر در همه جای دنیا وجود دارد.

آهنگساز این نمایش و استاد دانشگاه موسیقی بولونیا در رشته پیانو نیز گفت: سعی شد موسیقی نمایش مستقل و متعلق به کشور خاصی نباشد.

« تیزیانو پوپولی » ابراز علاقه اش به موسیقی سنتی ایران را انکار نکرد و گفت: دوست دارم موسیقی سنتی ایرانی را یاد بگیرم .

به گزارش ایرنا، نمایش 1+1 کار مشترک ایران و ایتالیا به کارگردانی « امید نیاز » و « گوگلیلمو پاپا » از امشب تا دوم اردیبهشت در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان به روی صحنه می رود.

پ/8114 / 7132




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits