دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
20 نمایش در اصفهان به روی صحنه رفت
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
20 نمایش در اصفهان به روی صحنه رفت - به گزارش ایرنا، احمد شاهین فر روز چهارشنبه در نشس-نمایش-اصفهان-صحنه
20 نمایش در اصفهان به روی صحنه رفت

به گزارش ایرنا، احمد شاهین فر روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: این نمایش ها در گونه های مختلف با حمایت انجمن نمایش اجرا شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره هنرمند شهید مرتضی آوینی گفت: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب و توجه به اقتصاد و فرهنگ نشانه توجه به موضوعات فرهنگی است.

شاهین فر با بیان اینکه تئاتر یک شیوه بیان بسیار موثر در جهت اعتلای فرهنگ است، اظهار کرد: انجمن نمایش با هدف همسویی، توسعه فرهنگی و رسیدن به شاخصه های اثر گذار هنر نمایش بر اساس نیازهای فرهنگی ایران اسلامی تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: انجمن نمایش با مدیریت جهادی و همکاری با سایر سازمان ها در زمینه نمایش اعلام آمادگی می کند.

وی با اشاره به برنامه های امسال انجمن نمایش اصفهان گفت: مسابقه نمایشنامه نویسی در باره مشاهیر اصفهان، کارگاههای آموزشی ادبیات نمایشی ،کارگردانی و بازیگری و تشکیل کانون های ادبیات نمایشی از جمله این برنامه هاست.

وی فراخوان نمایشنامه جهت تولید و گزینش حداقل سه اثر در سه ماه دوم، سوم و چهارم سال جاری، برگزاری جشنواره نمایش های خیابانی، برگزاری جشنواره کودک و نوجوان در سطح استان، تکمیل سایت انجمن نمایش و توان افزایی بانک اطلاعات کامل هنرمندان همراه با عکس و فیلم را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

شاهین فر افزود: تشکیل کارگاهای آموزشی ادبیات نمایشی و بازیگری جهت دفتر نمایندگی انجمن نمایش در شهرستان های تابعه، پژوهش در باره سبک های کمدی اصفهان برای چاپ کتاب، تهیه و نصب سه تابلوی بزرگ تبلیغات تئاتر جهت اجراهای عمومی از دیگر برنامه های این انجمن است.

وی گفت: اجرای این برنامه در صورت حمایت مرکز هنرهای نمایشی کشور و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان میسر است.

پ/8114/ 607




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits