دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ذائقه مخاطبان در برنامه های شبکه فارس لحاظ می شود
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ذائقه مخاطبان در برنامه های شبکه فارس لحاظ می شود - به گزارش ایرنا محمدباقر کشفی روز دوشنبه در آیین تق-ذائقه-مخاطبان-برنامه-شبکه-فارس-لحاظ
ذائقه مخاطبان در برنامه های شبکه فارس لحاظ می شود

به گزارش ایرنا محمدباقر کشفی روز دوشنبه در آیین تقدیر از فعالان رسانه استان فارس در شیراز بیان کرد: شبکه استانی فارس متعلق به همه مردم استان است لذا توجه به ذائقه و سلیقه های اقشار مختلف مردم در برنامه سازی ها، از اولویت برنامه های این شبکه است.

وی افزود: برای تاثیرگذاری، رسانه موطف است تنوع در موضوعات و ذائقه مردم در استان را در برنامه های خود لحاظ نماید تا بتواند نقش و رسالت خود را به خوبی در جامعه ایفا کند.

کشفی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی 20 شبکه ملی و صدها شبکه رادیو و تلویزیونی در ایران فعال است اظهارداشت: بر این اساس شبکه های رادیو و تلویزیونی مخاطبان خود در سه بخش عام، خاص و تخصصی تقسیم بندی و برنامه های ویژه ای را در این زمینه ارائه می کند.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی ها در سال جاری، میزان مخاطبان شبکه فارس 76 درصد در تلویزیون و با 87 درصد رضایت از برنامه ها است.

کشفی ادامه داد: همچنین در بخش رادیو استان فارس نیز بیش از 40 درصد مخاطب و 89 درصد رضایت وجود دارد.

وی با بیان اینکه در جهت ارتقا سطح کیفی و کمی برنامه ها در شبکه فارس هستیم عنوان کرد: این آمار برای رسانه استانی وضعیت قابل قبولی است که سال آینده سال تحول در رسانه در استان فارس خواهد بود.

کشفی گفت: رسانه وظیفه خطیر و مهمی را بر عهده دارد و معتقدم رسانه باید در بخش فرهنگ جامعه بیش از گذشته کار کند زیرا تغییر در فکر و فرهنگ جامعه به سادگی اتفاق نمی افتد که کارشناسان رسانه در این زمینه باید تلاش و همت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: رسانه توانایی ترویج فرهنگ عمومی را دارد لذا رسانه با فراهم کردن فضای حضور کارشناسان و علما در جهت بهبود شرایط جامعه و فرهنگ سازی تلاش و حرکت می کند.

در این آیین از فعالان رسانه در استان فارس تقددیر شد.ک/2

7382/ 667




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits