دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان حکم گرفت - به گزارش سینماپرس، در متن حکم حبیب ایل‌بیگی خطاب -معاون-فرهنگی-آموزش-انجمن-سینمای-جوانان

به گزارش سینماپرس، در متن حکم حبیب ایل‌بیگی خطاب به پوراسماعیلی آمده است:

نظر به شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه فرهنگی و هنری و آموزش سینمایی، به موجب این حکم به سمت «معاون فرهنگی و آموزش» انجمن سینمای جوانان ایران منصوب می‌شوید.

اهتمام ویژه به امور فرهنگی و آموزش هنرجویان با بهره‌گیری از سیاست‌ها و خط مشی اعلامی توسط هیات مدیره و برنامه‌های تبیین شده از سوی شورای آموزش و شورای فرهنگی انجمن، از مهمترین وظایف محوله مورد نظر است و جنابعالی به عنوان عضو اصلی شوراهای مذکور، مسئولیت حسن اجرای برنامه‌های مربوطه را عهده دار خواهید بود.

امید است با توکل به خداوند متعال و بهره ‌گیری از نیروهای کارآمد، مومن و متعهد و با هماهنگی سایر معاونت‌ها و دفاتر انجمن در وظایف محوله موفق و موید باشید.»

پیش از پوراسماعیلی سعید ربیعی مسئولیت معاونت فرهنگی و آموزش را برعهده داشت.

پوراسماعیلی در سال 1364 هنرجوی انجمن سینمای جوانان نجف آباد بود و از سال 1370 تا 1376 سرپرستی آن دفتر را برعهده داشت. در تمامی این سال‌ها او به عنوان مدرس در دفاتر مختلف انجمن سینمای جوانان حضور داشته و همچنین چندی است در دانشگاه دروس تخصصی فیلمبرداری، تصویربرداری و نورپردازی را تدریس می‌کند.

از جمله فعالیت‌های صنفی پوراسماعیلی می‌توان به عضویت در هیئت مدیره انجمن فیلم کوتاه خانه سینما به مدت هشت سال اشاره کرد، او همچنین عضو کانون فیلمبرداران خانه سینما نیز هست.

پوراسماعیلی در زمینه ساخت فیلم‌های مستند و داستانی و مجموعه مستند سال‌ها فعالیت داشته است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits